نقد و بررسی بازی Kick TheBuddy، آرام‌بخشی برای عصبانیت!

مجله چارخونه » بازی » اکشن » نقد و بررسی بازی Kick TheBuddy، آرام‌بخشی برای عصبانیت!
نقد و بررسی بازی Kick TheBuddy، آرام‌بخشی برای عصبانیت!
دانلود بازی Kick The Buddy
فهرست محتوا

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید هنگام عصبانیت هر آنچه اطرافتان قرار دارد را به‌هم‌ریخته و خشم خود را خالی کنید، ما دانلود بازی Kick The Buddy را به شما پیشنهاد می‌کنیم اما پیش از دانلود بازی Kick The Buddy با ما در مجله چارخونه برای بررسی این بازی همراه باشید.

روایت بازی Kick TheBuddy

بازی Kick TheBuddy محصول Playgendary است و می‌توان نسبت به سایر بازی‌ها آن را یک بازی دانست. داستان بازی ازاین‌قرار است که شما با کمک ابزار موجود در بازی به هر شکلی که خودتان دوست دارید عروسک خندان بازی را شکنجه کرده و درازای این کار پول دریافت می‌کنید. جالب است بدانید هر چه شکنجه سهمگین‌تر باشد، پول بیشتری دریافت خواهید کرد!

تا اینجا شاید در ذهن خود بازی Kick TheBuddy را یک بازی خشن و ترسناک تصور کرده باشید، اما این بازی بسیار شاد و جذاب طراحی شده و هیچ‌یک از شکنجه‌های بازی جلوه واقعی خود را نخواهند داشت. به بیان بهتر شکنجه‌های بازی بیشتر حالت کارتونی داشته و چیزی مانند بلاهایی است که در کارتون کایوت و رودرانر (میگ‌میگ) برای کایوت پیش می‌آید. با این تعاریف باید بگوییم با یک بازی شاد و مهیج طرف هستید که هدفی جز کمک به آرامش و شادی شما هنگام عصبانیت یا احساسات منفی ندارد.

دانلود بازی Kick The Buddy

پیش‌نیازهای دانلود بازی Kick The Buddy

بازی Kick TheBuddy برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده و در اختیار شما قرار گرفته است. برای دانلود بازی و استفاده از آن به فضای زیاد و سخت‌افزار قدرتمندی نیاز ندارید و با یک گوشی ساده هم کار شما راه می‌افتد. کافی است متناسب با سیستم‌عامل گوشی خود نسخه موردنظر بازی را دانلود و نصب کنید. برای دسترسی آسان‌تر به بازی در انتهای همین مطلب لینک دانلود نسخه اندرویدی بازی Kick TheBuddy در اختیار شما قرار داده شده است.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930602129/56/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

بخش‌های مختلف بازی

همه قسمت‌های بازی در منوی آن خلاصه می‌شود. این قسمت به شکل یک دفترچه یادداشت طراحی شده و از طریق روبان قرمزرنگ بالای صفحه در دسترس شما قرار دارد. منو بازی دارای چهار قسمت اصلی به نام‌های Stuff,Profile, Extra و Decor است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

دانلود بازی Kick The Buddy

Stuff

در این قسمت به ابزار شکنجه دسترسی خواهید داشت. انواع وسایل شکنجه از ساده‌ترین ابزار تا چیزهایی عجیب‌وغریب در این بخش قرار دارند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید عروسک را به ساده‌ترین شکل ممکن یا فجیع‌ترین حالت شکنجه کرده و درازای آن پول دریافت کنید. در این بازی به‌طور کل 455 روش مختلف برای شکنجه عروسک وجود دارد. به‌این‌ترتیب شما 455 ابزار مختلف برای شکنجه در اختیار خواهید داشت که می‌توانید با ایده‌های مختلف این کار را انجام دهید.

Profile

در این بخش می‌توانید برای عروسک، لباس، کفش و لوازم جانبی تهیه کرده و ظاهر آن را مطابق میل خود تغییر دهید.

Extra

در قسمت اکسترا تنظیمات بازی، آمار و دستاوردها قرار دارند. با ورود به آن می‌توانید صداهای بازی را فعال یا غیرفعال کرده یا دستاوردها و آمار بازی‌های خود را مشاهده کنید.

Decor

در قسمت دکور بازی محیط شکنجه عروسک بازی قرار دارد. از این قسمت می‌توانید پشت‌صحنه بازی را تغییر داده و عروسک را در محیط دلخواه خود شکنجه کنید.

جزئیات تکمیلی بازی و چند پیشنهاد

علاوه بر ویژگی جالب دریافت پول برای شکنجه عروسک، این بازی ویژگی‌های جالب دیگری هم دارد. یکی از این ویژگی‌ها امکان صحبت کردن عروسک است. اگر عروسک را شکنجه کنید، شروع به گفتن دیالوگ‌های جالبی کرده و در غیر این صورت به رجزخوانی خواهد پرداخت؛ به‌طوری‌که شروع به حرکت و صحبت کرده و گاهی صداهای نامتعارفی از خود سر می‌دهد. عروسک آن‌قدر این حرکات را تکرار می‌کند تا درنهایت شما را عصبانی و وادار به شکنجه خود کند.

ویژگی دیگری که در بازی وجود دارد، مرگ لحظه‌ای عروسک است. این عروسک بعد از تحمل تعدادی شکنجه و مرگ، فقط چند ثانیه مرده و دوباره زنده خواهد شد. پس از هر بار زنده شدن هم عروسک شاد و سالم است!

و اما آخرین ویژگی بازی محو شدن آثار شکنجه‌های روی بدن عروسک است، اگر عروسک را پشت سر هم شکنجه نکنید، آثار شکنجه به‌تدریج از بین خواهد رفت و عروسک به حالت اول خود بازمی‌گردد؛ بنابراین شکنجه را تا لحظه مردن عروسک ادامه دهید و از این کار دست نکشید!

دانلود بازی Kick The Buddy

جمع‌بندی و سخن پایانی

درمجموع بازی Kick TheBuddy را می‌توان یک بازی شاد برای اوقات بیکاری و هنگام خشم و عصبانیت دانست. با استفاده اc آن هم خشم شما کم شده و هم لحظاتی شاد به دور از تنش را خواهید داشت؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای کنترل و مدیریت هرچه بهتر خشم خود به دانلود بازی Kick The Buddy پرداخته و آن را تجربه کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7191
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *