City Island 3 شهر جزیره‌ای شما

مجله چارخونه » بازی » City Island 3 شهر جزیره‌ای شما
City Island 3 شهر جزیره‌ای شما
دانلود بازی City Island 3
فهرست محتوا

City Island 3 به شما کمک ‌می‌کند شهر رویایی خود را بسازید و ساعت‌ها سرگرم شوید. این بازی آنلاین که نسخه سوم بازی معروف و پرطرفدار City Island است، توسط شرکت Sparking Society تهیه و به بازار ارائه شده است.

این بازی از سری بازی‌های سبک شهرسازی است که طرفداران خاص خود را در دنیا دارند. هنوز اندک زمانی بیش از عرضه این بازی پرطرفدار ن‌می‌گذرد که توانسته امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی از آن خود سازد و تاکنون توسط بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان دانلود شده است. اگر شما هم از طرفداران بازی‌های با سبک شهرسازی و ساختمان سازی هستید هم اکنون City Island 3 را دریافت کنید و به جمع میلیونی طرفداران این بازی مفرح بپیوندید.

در ادامه این مطلب در مجله چارخونه به بررسی برخی از ویژگی‌های کلیدی City Island 3 ‌می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

دانلود بازی City Island 3

برخی ویژگی‌های دانلود بازی City Island 3

 

[box type=”info” align=”alignleft” class=”” width=”250px”]

دسترسی‌ها

  • دسترسی به اینترنت
  • دسترسی به کارت حافظه
  • دسترسی به خدمات پرداخت برنامه

[/box]

پس از نصب و دانلود بازی City Island 3 از سایت چارخونه به محیط جذاب بازی و گرافیک جذاب آن وارد خواهید شد. در این مرحله پس از ساخت نام کاربری برای شهر جزیره‌ای خود ‌می‌توانید شروع به ساخت و ساز و وسعت بخشیدن به جزایر و شهرهای خود کنید.

شخصیت‌های محبوب این بازی آنلاین در ابتدا با تور مجازی که برگزار ‌می‌کنند شما را با محیط و نحوه کار با آیتم‌های موجود در برنامه آشنا ‌می‌کنند. پس از آشنایی با محیط و طریقه استفاده از آیتم‌های بازی حالا نوبت شماست که از استعداد ذاتی و قوه خلاقیت خود استفاده کنید و یکی از زیباترین و رویایی‌ترین شهرهای موجود در دنیا را بسازید.

در ادامه برخی از ویژگی‌های جذاب این برنامه را برای آشنایی بیشتر شما با کاربردهای جذاب این بازی آورده‌ایم.

دانلود بازی City Island 3

در City Island 3 چه کارهایی می‌توان کرد؟

[box type=”info” align=”alignleft” class=”” width=”250px”]

تغییرات آخرین نسخه

  • بهبود عملکرد برنامه
  • رفع برخی اشکالات جزیی و باگ‌ها
  • پشتیبانی از نسخه‌های اندروید 8

[/box]

در این بازی که دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است بیش از ۱۵۰ آیتم برای ساخت جزیره‌ای با طراحی جذاب در نظر گرفته شده است. در نتیجه این آیتم‌ها باعث شده تا این بازی از گرافیک کاربردی بالایی برخوردار باشد.

در این بازی شما می‌توانید با طراحی و ساحت یک جزیره جذاب شهروندان بیشتری را با جاذبه‌هایی از جمله پارک‌ها، درختان، ریل‌های قطار، دکوراسیون‌ها و ساختمان‌های عمو‌می‌و دولتی زیبا به اقامت در شهر خود ترغیب کنید.

این بازی از مراحل مختلف و البته جزیره‌های متنوعی تشکیل شده است که به نوعی مراحل بالاتر آن قفل بوده و کاربر یا باید از طریق جمع‌آوری‌های امتیازات موجود در بازی اقدام به باز کردن آن مراحل کند و یا با پرداخت هزینه. با این حال اما قابلیت جمع‌آوری هزاران جایزه مختلف در حین بازی برای شما فراهم است.

دانلود بازی City Island 3

 

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود City Island 3 اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *