بازی Infinity War؛ نبردی نفس‌گیر با دشمنان!

مجله چارخونه » بازی » اکشن » بازی Infinity War؛ نبردی نفس‌گیر با دشمنان!
بازی Infinity War؛ نبردی نفس‌گیر با دشمنان!
فهرست محتوا

اگر بازی‌های بی‌کیفیت ژانر اکشن حوصله‌تان را سر برده است، دانلود بازی Infinity War را ازدست ندهید. Infinity War یک بازی اندرویدی محسوب می‌شود که برنامه‌سازان ایرانی آن را ساخته‌اند. برای موفقیت در مراحل سخت و نفس‌گیر Infinity War باید همه تلاش خود را به‌کار بگیرید. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی Infinity War با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود بازی Infinity War

سازنده این بازی اکشن شرکت نارین ایده پاسارگاد است. این شرکت برنامه‌سازی بازی‌های حمله هیولایی، بروس جنگی، Crazy Sniper و… و برنامه‌های کامیون‌باز، دیجی بازی و فال حافظ را طراحی و تولید کرده است.

برای دانلود بازی Infinity War باید 30 مگابایت از ترافیک اینترنت‌تان را استفاده کنید. بازی Infinity War را در رنگ‌های مشکی و طلایی و در بخش‌های شروع بازی، مهمات، مأموریت، جدول امتیازات، تنظیمات، پروفایل، جدول نشان‌دهنده وضعیت، فروشگاه و دریافت سکه طراحی کرده‌اند.

دانلود بازی Infinity War

ورود و ثبت‌نام در Infinity War

بازی Infinity War سیستم درون‌خرید دارد؛ یعنی پس از دانلود بازی Infinity War برای استفاده از آن باید هزینه‌ای را به‌شکل روزانه بپردازید. شما با پرداخت روزانه 300 تومان از خانواده Infinity War محسوب می‌شوید. این هزینه نسبت به سایر بازی‌های اکشن که سیستم درون‌خرید دارند، بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

دانلود بازی Infinity War

مأموریت در Infinity War

شما علاوه‌بر اجرای مراحل بازی و موفقیت در رقابت‌ها، باید ماموریت‌های بازی Infinity War را انجام دهید. با انجام‌دادن هریک از این ماموریت‌ها میزان مشخصی سکه دریافت می‌کنید. هر مأموریت را باید 10 بار اجرا کنید و برای هر مرتبه تعداد سکه‌های بیشتری نسبت به قبل جایزه می‌گیرید. البته مأموریت شما نیز در هریک از این 10 مرتبه ابعاد وسیع‌تری را شامل می‌شود. ازجمله این ماموریت‌ها می‌توان به پنج صندوقچه را باز کنید، به سر 10 دشمن شلیک کنید، از 20 آیتم دفاعی استفاده کنید و… اشاره کرد. میزان این سکه‌ها از پنج تا 1200 سکه متفاوت است.

دانلود بازی Infinity War

مهمات در Infinity War

آنچه در موفقیت شما در نبردها و مبارزات اهمیت دارد، توانایی شما در استفاده از سلاح‌ها و مهمات به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر توانایی شما میزان قابلیت‌های هر سلاح نیز نقشی اساسی در پیروزی‌تان ایفا می‌کند. برای استفاده از تجهیزات نظامی بیشتر و پیشرفته‌تر سری به قسمت مهمات بزنید. در این بخش انواع مدل‌های اسلحه‌ها و ادوات جنگی را می‌بینید.

اسلحه‌های گوناگون، نارنجک، سپر دفاعی و توپ‌خانه نمونه‌هایی از این تجهیزات هستند. برای کارکرد بهتر این ادوات می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. باید این نکته را بدانید که خودتان باید گلوله‌ها را بخرید. برای خرید گلوله یا ارتقای ادوات نظامی از منابع مالی‌تان استفاده کنید. برای مثال درمورد یکی از ابتدایی‌ترین اسلحه‌ها باید 100 واحد پولی برای ارتقا و 12 واحد برای خرید هر 30 گلوله بپردازید.

دانلود بازی Infinity War

نوار نشان‌دهنده وضعیت در Infinity War

بالای صفحه نمایش بازی Infinity War یک نوار زردرنگ قرار دارد که خلاصه‌ای از شرایط شما را در بازی نشان می‌دهد. در این نوار میزان سرمایه و پول شما برای ادامه بازی، ارتقای تجهیزات و خرید گلوله نمایش داده می‌شود. هرچند این سرمایه را امتیازات کسب‌شده در بازی تأمین می‌کند؛ اما اگر به پول بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید روی گزینه فروشگاه کلیک کنید. در قسمت فروشگاه 200 تا 30000 سکه را با قیمتی بین 2000 تا 145000 تومان بخرید. برای خرید این سکه‌ها می‌توانید از اعتبار حساب‌کاربری‌تان استفاده کنید.

علاوه‌بر میزان سرمایه در بازی Infinity War تعداد جان‌ها و تعداد دشمنان باقی‌مانده نمایش داده می‌شود. شما چهار فرصت برای بازی در Infinity War دارید. با هر بار شکست، یکی از جان‌هایتان را ازدست می‌دهید و باید مدت زمانی را صبر کنید تا جان ازدست‌رفته شما جبران شده و اجازه استفاده از آن را داشته باشید. برای پشت‌سر گذاشتن هر مرحله باید تعداد مشخصی از نفرات دشمن را نابود کنید. برای مثال برای موفقیت در مرحله اول نیاز به کشتن 10 سرباز از نفرات دشمن دارید.

دانلود بازی Infinity War

حساب کاربری و تنظیمات در Infinity War

با کلیک روی آیکون آدمک به اطلاعات حساب کاربری دسترسی خواهید داشت. اگر تمایلی به استفاده از بازی Infinity War نداشتید، روی گزینه لغو اشتراک کلیک کنید. برای تکمیل مراحل ثبت‌نام در بخش حساب کاربری، پست الکترونیک خودتان را بنویسید. در قسمت تنظیمات امکان تغییر کیفیت نمایش بازی، نحوه کنترل آن با استفاده از یک یا دو دست، تعیین میزان حساسیت کنترل و زبان بازی میان انگلیسی، فارسی و فرانسوی به شما داده می‌شود.

جمع‌بندی

بازی Infinity War در دسته‌بندی اکشن طرفداران و مخاطبان زیادی دارد. کیفیت بالای گرافیک، موسیقی متن حماسی و جذاب، حجم کم و هزینه پایین دریافت اشتراک بازی Infinity War از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. برای دانلود و نصب بازی Infinity War می‌توانید از کلیک روی لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/7297
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *