برنامه پادرس؛ همراهی همیشگی از آموزش تا امتحان!

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » برنامه پادرس؛ همراهی همیشگی از آموزش تا امتحان!
برنامه پادرس؛ همراهی همیشگی از آموزش تا امتحان!
دانلود برنامه پادرس
فهرست محتوا

با نزدیک شدن به روزهای امتحانات حال‌وهوای درس خواندن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در چنین شرایطی دانلود برنامه‌های آموزشی در دوران پررونق خود قرار می‌گیرند. یکی از این برنامه‌ها پادرس است که شما را در مسیر یادگیری همراهی می‌کند. با دانلود برنامه پادرس خود را برای امتحانات و موفقیت در آن‌ها آماده کنید. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه پادرس بپردازیم.

دانلود برنامه پادرس و استفاده از آن

پس از دانلود برنامه پادرس و نصب آن باید دوره و مقطع تحصیلی خود را انتخاب کنید تا محتوای آموزشی موردنظرتان در دسترس قرار گیرد. در برنامه پادرس برای دوره اول و دوم دبیرستان و رشته‌های نظری محتوای آموزشی بارگذاری شده است. به‌روزرسانی‌های متعددی که سازندگان پادرس ارائه می‌دهند، کیفیت محتوای آموزشی را بالا می‌برد.

پس از انتخاب مقطع و رشته تحصیلی لیستی شامل همه دروس آن مقطع به‌نمایش درمی‌آید. برای مثال پس از کلیک روی مقطع دهم ریاضی دروس شیمی، ریاضی، فیزیک، نگارش، هندسه، عربی، فارسی، دین‌وزندگی، انگلیسی، کار زبان، آزمایشگاه علوم، دفاعی و جغرافیا را خواهید دید.

محتوای آموزشی در پادرس

با کلیک روی نام هر درس صفحه‌ای شامل چهار گزینه جزوات، حل تمرین، نمونه سؤال و بارم‌بندی ظاهر می‌شود. باتوجه به مطلب موردنیاز خود می‌توانید روی هریک ضربه بزنید. کنار برخی از این عناوین آیکون نمایش فیلم وجود دارد. دراین‌صورت برای دسترسی به مطلب باید یک یا چند فیلم کوتاه تبلیغاتی را ببینید.

کتاب و جزوات در پادرس

برای دسترسی به محتوای کتاب و جزوه‌های آموزشی روی این گزینه کلیک کنید. صفحه‌ای شامل فصل‌ها و دروس هر کتاب درسی می‌بینید. در گام بعدی عنوان موردنظر خود را لمس کنید. چند گزینه نمایش داده می‌شود که دست شما را برای یادگیری بهتر باز می‌گذارند. دانلود PDF کتاب درسی، دانلود PDF نمونه سوالاتی از آن درس همراه پاسخ، دانلود PDF حل تمارین و مسائل درس و دانلود PDF جزوه آن درس که چند تن از اساتید برجسته آن را نگارش کرده‌اند، ازجمله این گزینه‌ها هستند.

نمونه سؤال و بارم‌بندی در پادرس

حل نمونه سؤالات امتحانی آخرین گام آمادگی برای امتحان است. با حل نمونه سؤالات استاندارد و مهم علاوه‌بر دوره مطالب گذشته، با نحوه سؤالات آشنا می‌شوید. برای استفاده همیشگی از این قسمت از پادرس باید فقط یک‌بار یک ویدیوی تبلیغاتی و نهایتاً 90 ثانیه‌ای ببینید. پس از آن همه نمونه سؤالات دراختیارتان خواهد بود. چهار گروه از سؤالات امتحانی در پادرس طراحی شده‌اند. سؤالات میان‌ترم اول، پایانی‌ترم اول، میان‌ترم دوم و پایانی‌ترم دوم را در بخش نمونه سؤال حل کنید.

این نمونه سؤالات یا از آزمون‌های مدارس معتبر هستند یا از کتاب‌های آموزشی جمع‌آوری شده‌اند. پیش از ورود به PDF هریک از نمونه سؤالات منبع تهیه آن را در قسمت پایین صفحه می‌بینید. اطلاع از بارم‌بندی سؤالات باعث می‌شود اهمیت هرکدام از دروس و فصل‌ها را در امتحان بدانید. بنابراین با صرف وقت و تمرکز بیشتر روی آن احتمال موفقیت خود را بالا می‌برید. در قسمت بارم‌بندی، به‌راحتی از بودجه‌بندی امتحان مطلع شوید.

تمرین در پادرس

حتی پس از یادگیری کامل مطالب کتاب نیز نمی‌توان گفت شما به‌درستی مطالب را فراگرفته‌اید. برای موفقیت در مسئله یادگیری باید از قانون تکرار و تمرین استفاده کرد. با لمس گزینه تمرین درست مانند کتاب‌های گام‌به‌گام پاسخ صحیح تمرین‌های کتاب را خواهید دید. علاوه‌برآن برخی سؤالات برای تمرین بیشتر شما درنظر گرفته شده‌اند.

این بخش فقط به حل تمارین کتاب و نمونه سؤالات بیشتر نمی‌پردازد؛ بلکه هرچه را برای امتحان نیاز دارید، دراختیارتان می‌گذارد. برای مثال در بخش ادبیات فارسی معنی اشعار کتاب و لغات سخت هر درس نوشته شده است. این بخش آرایه‌های ادبی را نیز موردبررسی قرار می‌دهد.

دانلودها

برای دسترسی به هرکدام از قسمت‌های مختلف پادرس باید روی گزینه دانلود ضربه بزنید. محتوای دانلود شده در بخش دانلودهای پادرس ذخیره می‌شود. گزینه دانلودها انتهای صفحه اصلی برنامه قرار دارد. با لمس آن مجموعه‌ای از جزوات، تمرین و نمونه سؤالات موردنیازتان نمایش داده خواهد شد. طراحان برنامه مطالب آموزشی پادرس را در قالب PDF تهیه کرده‌اند. به‌این‌ترتیب باید حتماً روی گوشی خود برنامه‌های PDF خوان نصب کنید. درغیراینصورت امکان استفاده از امکانات برنامه را ندارید.

نتیجه‌گیری

اگر دانش‌آموز دوره اول یا دوم دبیرستان هستید یا فرزند شما در این مقاطع تحصیل می‌کند، از دانلود برنامه پادرس غافل نشوید! این برنامه اندرویدی بدون صرف هزینه امکانات آموزشی را دراختیارتان قرار می‌دهد تا نمرات بهتری کسب کنید. برای دانلود برنامه کم‌حجم پادرس فقط به هفت مگابایت اینترنت نیاز دارید. اگر به دانلود برنامه پادرس علاقه‌مند هستید، می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7428
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *