آغاز عرضه گوشی دو هزار و ۴۰۰ دلاری!

مجله چارخونه » خبر » آغاز عرضه گوشی دو هزار و ۴۰۰ دلاری!
آغاز عرضه گوشی دو هزار و ۴۰۰ دلاری!
عرضه گوشی هوشمند هواوی میت ایکس
فهرست محتوا

عرضه گوشی هوشمند هواوی میت ایکس با قیمت دو هزار و ۴۰۰ دلار در بازار چین آغاز شده و به نظر می‌رسد که نظر کاربران چینی را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

به گزارش مجله چارخونه، با توجه به محبوبیت گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به دنبال توسعه، تولید و عرضه این محصولات بوده و در این حوزه فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند.

سامسونگ و هواوی دو شرکت تولیدکننده موبایل در جهان بودند که از برنامه‌های خود برای توسعه و عرضه گوشی های هوشمند تاشو خبر دادند. گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس از جمله محصولات تاشوی این دو شرکت بودند که بخشی از برنامه‌های بلندمدت آنها در اختصاص سهم بیشتری از بازارهای جهانی به شمار می‌رود. حالا به تازگی عرضه گوشی هوشمند و تاشوی هواوی میت ایکس در بازار چین آغاز شده است که گفته می‌شود قیمت آن دو هزار و ۴۰۰ دلار است.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

https://mag.charkhoneh.com/7448
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *