صفر تا صد اعتبار چارخونه یا چگونه در چارخونه اعتبار خود را افزایش دهیم؟

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » صفر تا صد اعتبار چارخونه یا چگونه در چارخونه اعتبار خود را افزایش دهیم؟
صفر تا صد اعتبار چارخونه یا چگونه در چارخونه اعتبار خود را افزایش دهیم؟
فهرست محتوا

در بازار جامع محتوای چارخونه، یکی از شیوه‌های ساده برای خرید بازی‌ها و برنامه‌های غیر رایگان یا آن‌هایی که خرید درون‌برنامه‌ای دارند، پرداخت هزینه از طریق اعتبار چارخونه است. اما اینکه اعتبار چارخونه چیست و چگونه می‌توان آن را افزایش داد موضوعی است که می‌خواهیم در این مطلب از مجله چارخونه آن را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

اعتبار چارخونه چیست؟

این اعتبار در حقیقت کیف پول الکترونیکی شما در چارخونه است به‌طوریکه شما می‌توانید حساب کاربری خود در چارخونه را به میزان مورد نظرتون شارژ کنید و هر بار در هنگام خرید، بدون اینکه مجدد نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و صرف مدت زمان بیشتری داشته باشید، گزینه «پرداخت از طریق اعتبار» را انتخاب کنید و به سادگی خرید خود را انجام دهید. در همین بخش می‌توانید همیشه با مراجعه به منوی «حساب کاربری» در برنامه چارخونه از اعتبار باقیمانده خود مطلع شوید.

چگونه اعتبار چارخونه را افزایش دهیم؟

برای افزایش اعتبار خود در چارخونه وارد منوی «حساب کاربری» شوید در این منو به دو شیوه می‌توانید برای افزایش اعتبار خود اقدام کنید. اول با استفاده از کارت بانکی. چطوری؟ وارد منوی «افزایش اعتبار» شده، مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق کارت بانکی خود به صورت اینترنتی مبلغ را پرداخت نمایید. حالا و یا در هر زمان دیگری با مراجعه به منوی «حساب کاربری» در برنامه چارخونه می‌توانید اعتبار باقیمانده خود را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید برای پرداخت اینترنتی از طریق کارت‌های عضو شتاب، به اطلاعات زیر نیاز دارید:

شماره 16 تا 19 رقمی کارت بانکی، رمز دوم یا رمز اینترنتی (در صورت نداشتن می‌توانید از طریق دستگاه‌های عابر بانک صادر کننده کارت خود آن‌را دریافت نمایید)،  کد اعتبار سنجی دوم یا CVV2 (روی کارت بانکی شما درج شده است) و تاریخ انتقضای کارت (روی کارت بانکی شما درج شده است).

به این نکته توجه داشته باشید که چارخونه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و توسط این مرکز برای انجام پرداخت آنلاین مشتریان احراز هویت شده‌ و پرداخت از طریق درگاه‌های چارخونه کاملاً امن است. پس از بابت امنیت بخش پرداختی در چارخونه خیالتان کاملا راحت باشد.

دومین روش برای افزایش اعتبار چارخونه استفاده از کد اعتبار چارخونه است. در صورتی که کد اعتبار چارخونه را دارید می‌توانید آن را در منوی «ثبت کد اعتبار چارخونه» در حساب کاربری خود وارد نمایید و با مراجعه به منوی «حساب کاربری» در برنامه چارخونه می‌توانید اعتبار باقیمانده خود را مشاهده نمایید.

نحوه ثبت کد هدیه اعتبار چارخونه

کد هدیه اعتبار چارخونه معمولا به‌صورت کارت هدیه فیزیکی یا ارسال کد از طریق پیامک در نمایشگاه‌ها، رویدادها و جشنواره‌ها و یا در هنگام خرید بسته اینترنت ایرانسل، به‌عنوان هدیه یا جایزه به کاربران اهدا می‌شود. حال برای استفاده و فعالسازی این کد باید از طریق بخش «ثبت کد اعتبار چارخونه» در منوی «حساب کاربری» اقدام کرده و کد دریافتی را در قسمت مذکور وارد نمایید.

https://mag.charkhoneh.com/7453
4/5 - (7 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *