نقد و بررسی برنامه آپ؛ بانک همراه شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » نقد و بررسی برنامه آپ؛ بانک همراه شما!
نقد و بررسی برنامه آپ؛ بانک همراه شما!
دانلود برنامه آپ
فهرست محتوا

در روزگاری نه‌چندان دور برای هر کار بانکی کوچک و بزرگی مجبور می‌شدیم به‌شکل حضوری به بانک برویم. تحمل ترافیک سرسام‌آور، آلودگی صوتی، آلودگی هوا و صرف وقت و انرژی زیاد ازجمله مشکلاتی بود که گاهی برایمان پیش می‌آمد. پس از رسیدن به بانک اگر مدرکی را جا می‌گذاشتیم، مشکلات چند برابر می‌شد. به‌مرور زمان و با ساخت برنامه‌هایی در دسته‌بندی امور مالی، انجام کارهای بانکی بسیار آسان‌تر از پیش شد. با دانلود برنامه آپ می‌توانید در وقت، انرژی و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه آپ بپردازیم.

دانلود برنامه آپ و امکانات آن

برنامه آپ یکی از پردانلودترین برنامه‌های اندرویدی در حوزه امور مالی را شرکت آسان پرداخت طراحی و تولید کرده است. برای دانلود برنامه آپ فقط به 22 مگابایت اینترنت نیاز دارید. فضای برنامه آپ را در رنگ‌های سفید، طوسی، نارنجی و مشکی طراحی کرده‌اند. از قسمت‌های مختلف برنامه آپ می‌توان به کارت‌به‌کارت، پرداخت قبوض، طرح ترافیک تهران، خرید شارژ، نیکوکاری، خرید بلیت قطار، سوپرمارکت و… اشاره کرد. برای دسترسی به این بخش‌ها کافی است انگشت خود را روی صفحه اصلی به چپ و راست بکشید.

برای ورود به برنامه آپ باید شماره موبایل‌تان را وارد کنید تا حساب کاربری شما فعال شود. دقت داشته باشید که برای هر شماره تلفن فقط یک برنامه آپ می‌توان روی device های مختلف نصب کرد.

کارت‌به‌کارت

از پرکاربردترین قسمت‌های برنامه آپ، کارت‌به‌کارت محسوب می‌شود. خوشبختانه برنامه آپ با بانک‌های متعددی مانند پاسارگاد، ملی، ملت، صادرات، صنعت و معدن، پست بانک، خاورمیانه و… قرارداد دارد. به‌این‌ترتیب به‌نظر نمی‌رسد برای کارت‌به‌کارت دچار مشکل شوید. در ادامه شماره کارت مبدأ و مقصد را مشخص کنید. مبلغ موردنظر برای کارت‌به‌کارت را بنویسید. اگر می‌خواهید نکته خاصی درباره این تراکنش یادداشت کنید، می‌توانید در بخش توضیحات تراکنش به ثبت آن بپردازید. با لمس گزینه ادامه، اطلاعات وارد شده استعلام می‌شود. درصورت تأیید، در مرحله بعدی اطلاعاتی مانند رمز دوم، رمز اینترنتی و تاریخ انقضای کارت را بنویسید تا کارت‌به‌کارت انجام شود.

شارژ اینترنت

این روزها اینترنت مانند برق شده است؛ نبود آن می‌تواند زندگی را برای خیلی از ما فلج کند. به‌این‌ترتیب وجود راهی آسان برای خرید شارژ اینترنت بسیار اهمیت دارد. در بخش شارژ اینترنت در برنامه آپ می‌توانید برای سیم‌کارت‌های رایتل، همراه اول، تالیا، ایرانسل، آذرتل و آیتل بسته اینترنتی بخرید. کیفیت و هزینه این بسته‌ها به اپراتور سیم‌کارت شما بستگی دارد. شماره موبایل خود را وارد کنید تا اطلاعات مربوط به بسته به‌نمایش درآید. اگر از افرادی هستید که علاقه دارند دیگران را سورپرایز کنند، با برنامه آپ برای دیگران بسته اینترنتی بخرید. برای این کار روی آیکون آدمک ضربه بزنید و شماره تلفن مخاطب موردنظرتان را انتخاب کنید. بسته اینترنتی مناسب را با ورود اطلاعات کارت خود بخرید.

در برنامه آپ علاوه‌بر خرید اینترنت همراه، می‌توان اینترنت‌های ثابت یا ADSL را نیز شارژ کرد. پس از لمس گزینه ADSL یکی از سه اپراتور شاتل، آسیاتک و صبانت را انتخاب کنید. در گام بعدی شناسه ADSL را بنویسید. از میان بسته‌های اینترنتی، یکی را باتوجه به بودجه، سلیقه و نیازتان بخرید.

پرداخت قبوض

اگر قصد دارید قبوض خود را پرداخت کنید، کافی است به قسمت پرداخت قبوض در برنامه آپ سری بزنید. برای پرداخت قبض موبایل و تلفن ثابت باید شماره آن را در کادری مشخص وارد کنید. با استعلام مبلغ آن اطلاعات کارت خود را بنویسید تا قبض پرداخت شود. همچنین می‌توانید شماره موردنظر را از فهرست مخاطبان خود انتخاب کنید.

برای پرداخت قبوض خدماتی خود شناسه قبض و شناسه پرداخت را بنویسید. همچنین می‌توانید با استفاده از بارکدخوان برنامه، اطلاعات قبض را بدون نوشتن به برنامه آپ وارد کرده و نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنید.

نیکوکاری

یکی از المان‌هایی که در بهبود حال افراد مؤثر است، کمک به دیگران و نیکوکاری است. برای کمک به دیگران روی گزینه نیکوکاری کلیک کنید. موسسه خیریه موردنظرتان را از میان مؤسسات بهزیستی، طلوع، محک، کمیته امداد، مهرآفرین، روزبه و… انتخاب کنید. مبلغ موردنظرتان را در کادر سفید پایین صفحه بنویسید. دقت کنید که آپ برنامه‌ای آنلاین است و برای انجام خدمات گوناگون باید به نت وصل باشید.

قیمت کالا و خدمات

در این قسمت می‌توانید از قیمت کالاهای مختلف و ضروری باخبر شوید. با کلیک روی بخش کالاها می‌توان از قیمت محصولاتی مانند برنج، شکر، حبوبات، گوشت، ماست، شیر و… اطلاع پیدا کرد. اگر روی گزینه خدمات ضربه بزنید، هزینه خدماتی مانند تشخیص هویت، صدور شناسنامه و… به‌نمایش درمی‌آید.

 

https://mag.charkhoneh.com/7575
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *