با hill climb racing 2 هیجان مسابقات صعود از تپه را تجربه کنید!

مجله چارخونه » بازی » رانندگی » با hill climb racing 2 هیجان مسابقات صعود از تپه را تجربه کنید!
با hill climb racing 2 هیجان مسابقات صعود از تپه را تجربه کنید!
دانلود بازی hill climb racing 2
فهرست محتوا

اپلیکیشن hill climb racing 2 نسخه دوم از گیم محبوب مسابقات صعود تپه است که توسط استودیوی برنامه‌سازی fingersoft به بازار دیجیتال عرضه شده است. این تیم تولیدکننده اپلیکیشن را پیش‌ازاین با برنامه‌های make more، javelin masters 3، I hate fish و… شناخته‌ایم. hill climb racing 2 در سبک رانندگی و مسابقه‌ای تولید شده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. مخاطبان این بازی جوانان و نوجوانانی هستند که از طرفداران پروپاقرص گیم‌های هیجان‌انگیز به شمار می‌آیند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا بررسی و دانلود بازی hill climb racing 2 بپردازیم.

دانلود بازی hill climb racing 2 و داستان آن

دانلود بازی hill climb racing 2 به‌طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios طراحی شده است. البته برای دسترسی به برخی قسمت‌ها نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود. در hill climb racing 2 شما نقش بیل، کاراکتر اصلی بازی را ایفا می‌کنید و مسئولیت هدایت و کنترل ماشین را به عهده دارید. حفظ تعادل و کنترل سرعت از مهم‌ترین اصول بازی محسوب می‌شود. علاوه بر حفظ تعادل ماشین باید سرعت خود را به‌قدری بالا ببرید که علاوه بر پیروزی در مسابقات، ماشین خود را از واژگونی و تصادف حفظ کنید. در طول بازی با جمع‌آوری الماس‌های آبی و سکه‌هایی که در مسیرتان قرار دارند، ظرفیت مالی خود را افزایش داده و می‌توانید آیتم‌های متنوعی برای افزایش احتمال پیروزی تهیه کنید.

از نکات جذاب hill climb racing 2 وجود حالت چند multiplayer در بازی است. در این قسمت به‌صورت آنلاین می‌توانید با چند بازیکن از سراسر جهان بازی کنید. شما به همراه چند بازیکن دیگر در یک گروه قرار می‌گیرید. هر کاربری که موفق به صعود شود با بازیکنان دارای امتیازات بیشتر مسابقه خواهد داد.

پس از دانلود بازی hill climb racing 2 , نصب بازی، با اجرای hill climb racing 2 به‌طور مستقیم وارد گیم می‌شوید و بعد اجرای یک مرحله برای یادگیری روند اجرای بازی و چگونگی کنترل کلیدها وارد قسمت ثبت‌نام خواهید شد. در این قسمت فقط باید نام کاربری و ملیت خود را مشخص کنید. برای اجرای بازی باید یک ضربه روی صفحه گیم بزنید. صفحه اصلی دارای آیکون‌های متنوع پدال گاز، پدال ترمز، سرعت‌سنج، کیلومتر شمار و میزان ظرفیت بنزین است. گیم hill climb racing 2 از بخش‌های cups، adventure، challenges، shop، تنظیمات، رتبه‌بندی و پروفایل تشکیل شده است.

گزینه adventure

این بخش برای مراحل پیشرفته hill climb racing 2 طراحی شده است. برای ورود به برخی مراحل این بخش باید 4000 سکه بپردازید. البته فقط زمانی مجاز به اجرای مراحل adventure هستید که تجربه بازی در مسابقات عادی را داشته باشید؛ بنابراین با پیشرفت در بازی‌های بخش cups قفل قسمت adverture باز می‌شود.

گزینه cups

این بخش شامل مسابقات ساده و متوسط برای افزایش مهارت تمرکز و سرعت عمل است. پیش از اجرای مسابقه، صفحه‌ای برای ارتقا و بهبود ماشین پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ بنابراین می‌توانید ماشین مسابقه را در بخش‌های AWD، suspension، grip و engine ارتقا دهید. همچنین با استفاده از آیکون parts به تعمیر و بهبود بخش‌های کوچک اما اساسی ماشین بپردازید. درواقع گزینه part برای افزودن بخش‌های کوچک به ماشین برای افزایش سرعت و کنترل بیشتر ماشین طراح شده است. با استفاده از گزینه scrap امکان تغییر نوع و مدل ماشین برایتان فراهم می‌شود.

اگر برای جذابیت بیشتر hill climb racing 2 قصد تغییر در ظاهر راننده را داشته باشید، باید از گزینه looks استفاده کنید. تغییر جنسیت، رنگ شلوار، لباس و کلاه از قابلیت‌های این قسمت محسوب می‌شود. اگر علاقه‌ای به انتخاب جداگانه هر بخش نداشته باشید، با لمس آیکون تاس hill climb racing 2 ترکیبات متنوعی به‌صورت تصادفی برای تغییر راننده به شما ارائه می‌شود.

پس از پایان مسابقه گزارشی از تعداد سکه‌ها و الماس‌های به‌دست‌آمده و زمان اتمام بازی قابل‌مشاهده است. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری نتیجه هر بازی را خواهید داشت. با لمس آیکون تنظیمات، می‌توانید موسیقی و افکت‌های صدا را کنترل کنید. اگر قصد تغییر نام کاربری خود را داشته باشید باید از گزینه تنظیمات استفاده کنید. تیم تولیدکننده hill climb racing 2 برای تغییر زبان گزینه change language را طراحی کرده‌اند. شما می‌توانید از میان یکی از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی و… یکی را برگزینید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930498588/540/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

جمع‌بندی

به‌طورکلی دانلود بازی hill climb racing 2 با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، موسیقی هیجان‌انگیز، افکت‌های صدای مناسب، تغییر محیط بازی با استفاده از تم‌های متنوع، استفاده از قوانین فیزیک با بیشترین جزییات، امکان اجرای مسابقه در حالت چند نفره، قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی ماشین، امکان تغییر چهره و ظاهر راننده، سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و ios و… تجربه متفاوتی را در دنیای بازی‌های مسابقه‌ای برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود و نصب hill climb racing 2 می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7577
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *