پرورش اسطوره فوتبالی در بازی Score Hero

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » پرورش اسطوره فوتبالی در بازی Score Hero
پرورش اسطوره فوتبالی در بازی Score Hero
دانلود بازی Score Hero
فهرست محتوا

محبوبیت فوتبال به مسابقات واقعی آن محدود نشده و بازی‌های دیجیتال فوتبالی هم به‌اندازه مسابقات واقعی آن بین افراد محبوب هستند. فرقی نمی‌کند بازی‌های فوتبالی ویژه کامپیوتر و کنسول‌های بازی باشند یا مخصوص گوشی‌های هوشمند طراحی شده باشند. درهرصورت این دسته از بازی‌ها در همه پلتفرم‌ها محبوب بوده و طرفداران خاص خود را دارند. Score Hero عنوان یک بازی فوتبالی برای گوشی‌های هوشمند است که با سیستم‌عامل‌های محبوب اندروید و ios سازگاری دارد. این بازی تاکنون بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی و اپل استور دانلود شده است! اگر طرفدار بازی‌های فوتبالی هستید در این مطلب از مجله چارخونه برای بررسی و دانلود بازی Score Hero همراه ما باشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930478376/131/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

دانلود بازی Score Hero و داستان آن

بازی Score Hero یک گیم فوتبالی است که برخلاف سایر بازی‌های مشابه در آن خبری از انتخاب تیم و بازی مقابل تیم حریف نیست. بلکه با دانلود بازی Score Hero قرار است، یک فوتبالیست تربیت کرده و او را برای مسابقات مهم آماده کنید. برای انجام این کار 380 مرحله در نظر گرفته شده است. در هر مرحله با انجام کارهای خواسته شده بر مهارت بازیکن شما اضافه خواهد شد. بسته به این‌که کارهای مورد انتظار را انجام داده‌اید یا خیر در پایان هر مرحله از یک تا سه ستاره به شما تعلق می‌گیرد که درنتیجه با افزایش ستاره‌ها بازیکن قوی‌تری خواهید داشت.

درصورتی‌که سیستم‌عامل گوشی شما اندروید است، برای دانلود بازی Score Hero و نصب آن می‌توانید از لینک‌های موجود در پایان مطلب استفاده کنید. البته پیش از دانلود به این نکته توجه داشته باشید که بازی در سیستم‌ عامل اندروید روی نسخه 4.4 به بالا و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 9.0 به بالا قابل‌نصب و اجرا است.

پذیرش قوانین و شروع بازی

قبل از شروع بازی لازم است قوانین آن را بپذیری تا مجوز ورود به صفحه اصلی را داشته باشید. صفحه اصلی بازی در اولین ورود فقط شامل کلید Play است و باکمی پیشرفت قسمت Champions Challenge نیز به آن اضافه می‌شود. با ورود به این بخش می‌توانید وارد رقابت با سایر بازکنان شده و در صورت پیروزی ستاره‌های بیشتری برای ارتقا سطح بازیکن خود دریافت کنید.

نحوه انجام بازی

با لمس کلید Play وارد مرحله انتخاب پرچم کشور خود شده و با انتخاب پرچم موردنظر به اولین مرحله از بازی خواهید رفت. خوشبختانه بین پرچم‌های موجود، پرچم ایران نیز وجود دارد و امکان انتخاب آن را خواهید داشت. شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش توپ را به هم تیمی خود پاس داده یا به سمت دروازه پرتاب می‌کنید. کل گیم پلی بازی به پاس، شوت و درنهایت زدن گل خلاصه می‌شود که هر بار با پیشروی در مراحل موقعیت شما برای انجام این کار تغییر کرده و درجه سختی بازی نیز افزایش پیدا می‌کند.

محدودیت‌های بازی

حین بازی درمجموع 20 جان دارید. با هر پاس یا ضربه اشتباه یکی از آن‌ها کم شده و مجدداً به بازی بازگردانده می‌شوید. هنگامی‌که جان‌های شما در بازی به اتمام رسید، باید 10 دقیقه صبر کنید تا 4 جان به مجموع جان‌های شما اضافه شده و سپس امکان ادامه بازی برای شما فراهم شود.

البته برای بازگشت بدون معطلی به بازی نیز سه راه پیش روی شما قرار دارد؛ می‌توانید بازی را خریداری کرده و بدون محدودیت بازی کنید یا به مقدار 100 واحد پولی بازی، پول پرداخت کرده و 20 جان را بلافاصله دریافت کنید. همچنین می‌توانید یک ویدئوی تبلیغاتی مشاهده کرده و 2 جان رایگان دریافت کنید.

با عبور موفقیت‌آمیز از چند مرحله اول یک شماره به بازیکن شما تعلق گرفته و می‌توانید برای بازیکن خود یک نام انتخاب کنید. کمی جلوتر نیز می‌توانید چهره و لباس‌های بازیکن خود را سفارشی کرده و مطابق سلیقه خود درست کنید. البته به‌جز نام برای انجام بقیه کارها لازم است مقداری پول به بازی پرداخت کنید تا بتوانید چهره دلخواه خود را بسازید. خوشبختانه به دست آوردن پول در بازی نیز کار دشواری نیست و با تماشای چند ویدئوی تبلیغاتی به‌راحتی می‌توانید مقدار پول موردنیاز خود را کسب کنید.

سخن پایانی

درمجموع دانلود بازی Score Hero با گیم پلی متفاوت و هیجانی خود یک بازی منحصربه‌فرد در دسته بازی‌های فوتبالی به‌حساب می‌آید که ارزش بازی را دارد. بنابراین اگر به بازی‌های ورزشی علاقه داشته و به دنبال تجربه‌ای متفاوت از این دسته از بازی‌ها هستید دانلود بازی Score Hero یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/7618
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *