با Draw Your Game؛ خودتان بازی بسازید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » با Draw Your Game؛ خودتان بازی بسازید!
با Draw Your Game؛ خودتان بازی بسازید!
دانلود بازی Draw Your Game
فهرست محتوا

تابه‌حال به این فکر افتاده‌اید که بازی موردنظرتان را خودتان طراحی کنید؟ بدون شک طراحی بازی لذت آن را بیشتر می‌کند. در سال‌های اخیر بازی‌های فکری و پازل‌های متعددی ساخته شده‌اند که این امکان را به شما می‌دهند. Draw Your Game یکی از این بازی‌ها محسوب می‌شود که لحظات شگفت‌انگیزی را برایتان رقم می‌زند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود بازی Draw Your Game بپردازیم.

دانلود بازی Draw Your Game و راهنمای استفاده

دانلود بازی Draw Your Game حدود 59 مگابایت از حجم اینترنتتان را مصرف می‌کند. Draw Your Game در 15 فصل طراحی و تولید شده است. در فصل اول سطح بازی را بسیار آسان درنظر گرفته‌اند تا بتوانید با نحوه اجرای آن آشنا شوید. مخاطبان Draw Your Game افرادی در رنج سنی بین 10 تا 25 هستند. این بازی در دو بخش کلی Seasons و Create ارائه شده است.

قسمت Seasons

هریک از 15 فصل بازی Draw Your Game شامل هفت مرحله می‌شود. اجرای این مراحل شاید آسان به‌نظر برسد، ولی درواقع این‌گونه نیست. این بازی سرعت‌عمل شما را تقویت می‌کند. هرچه سریع‌تر مرحله موردنظر از بازی را پشت‌سر بگذارید، ستاره بیشتری دریافت می‌کنید. تا زمانی‌که یک مرحله را با موفقیت تمام نکرده باشید، نمی‌توانید سراغ مرحله بعدی بروید. البته طراحان Draw Your Game یک راه برای عبور از مرحله درنظر گرفته‌اند. شما باید دست‌کم 45 سکه بپردازید تا قفل مرحله بعدی باز شود. باتوجه به اینکه در این بازی بسیار سخت می‌توان سکه به‌دست آورد، عبور از مرحله و پرداخت سکه به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود.

اگر در مراحل Draw Your Game هیچ ستاره‌ای دریافت نکنید، اهمیتی ندارد. شما باید هدف هر مرحله را محقق کنید. با این کار بین یک تا 50 سکه جایزه می‌گیرید. با ورود به هر مرحله، هدف آن در بخشی از صفحه نمایش بازی به‌نمایش درمی‌آید. با یک بار ضربه روی آن امکان اجرای بازی را خواهید داشت. پس از پشت‌سر گذاشتن دو فصل از Draw Your Game به کاتالوگی دسترسی پیدا می‌کنید که طرح‌های ساخته‌شده به‌دست سایر کاربران در آن قرار دارد. هرطرحی را که در سلیقه شما قرار می‌گیرد، انتخاب کرده و به اجرای بازی بپردازید.

اجرای بازی Draw Your Game

آنچه این بازی را میان بازی‌های خلاقانه و مشارکتی منحصربه‌فرد می‌کند، ساختار ساده آن است. در این بازی شما باید آدمکی را روی صفحه کاغذی کنترل کنید و هدف هر مرحله را به‌کمک آدمک به‌اجرا درآورید. روی این صفحه کاغذی شکل‌های مختلفی با ماژیک‌های مشکی، آبی، قرمز و سبز کشیده شده‌اند. هریک از این رنگ‌ها عملکرد مخصوصی دارند. رنگ مشکی سطحی صاف و طبیعی را نشان می‌دهد که آدمک می‌تواند روی آن راه برود.

سطح قرمز محدوده غیر مجاز است؛ برخورد آدمک با این سطوح باعث باخت شما می‌شود. اگر آدمک شما به سطح سبز رنگ برسد، به‌طور خودکار می‌پرد؛ پرش‌هایی پشت‌سر هم و بدون توقف. تا زمانی‌که آدمک از سطح سبز فاصله نگیرد، این پرش‌ها ادامه دارند. طراحان Draw Your Game رنگ آبی را برای بلوک‌های کوچک متحرک به‌کار برده‌اند. آدمک می‌تواند این بلوک‌ها را تکان داده و جابه‌جا کند. اگر این بلوک‌ها با سطح قرمز یا سبز تماس داشته باشند، نابود شده یا دچار پرش‌های پی‌درپی می‌شوند.

در Draw Your Game ابزارهایی برای اجرای بازی طراحی شده‌اند. به‌کمک فلش‌های چپ و راست، حرکت آدمک را در جهت چپ و راست کنترل کنید. برای پرش آدمک روی آیکون فلش به‌سمت بالا ضربه بزنید. با استفاده از آیکون 3D یا 2D نمایش بازی را میان دو حالت سه بعدی یا دو بعدی تغییر دهید. اگر بازی را در حالت 3D بگذارید، اجرای آن آسان‌تر خواهد شد. گزینه دوربین می‌تواند زاویه نمایش بازی را کمی تغییر دهد؛ البته این تغییر به‌قدری واضح نیست که بتوان آن را حس کرد. برای اجرای دوباره بازی یا بازگشت به منوی اصلی روی آیکون بازگردانی یا ضربدر کلیک کنید.

قسمت Create

برای بازی در این بخش باید یک تکه کاغذ همراه با چهار ماژیک مشکی، آبی، سبز و قرمز بردارید. با ماژیک مشکی سطح زمین و دیوارهای فرضی را بکشید. اجسام متحرک را با ماژیک آبی طراحی کنید. برای رسم سطوح پرتاب‌کننده سراغ ماژیک سبز بروید. محدوده خطر را با ماژیک قرمز مشخص کنید. این محدوده حتی می‌تواند شکل برخی حیوانات یا شخصیت‌های کارتونی باشد. با استفاده از گوشی خود از آن عکس بگیرید. یک هدف برای بازی ثبت کنید؛ پس از همه این‌ها بازی شما آماده خواهد بود.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/APP/930492404/501/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

سخن پایانی

بازی Draw Your Game علاوه‌بر سرگرمی شما می‌تواند قدرت خلاقیت و سرعت‌عملتان را افزایش دهد. اجرای بدون باگ و روند متعادل بازی ازنظر سختی آن را به یکی از بازی‌های محبوب در سبک نقاشی تبدیل کرده است. برای دانلود بازی Draw Your Game و نصب آن از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7708
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *