در حافظ‌خوانی یلدای چارخونه، جایزه بارون شو!

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » در حافظ‌خوانی یلدای چارخونه، جایزه بارون شو!
در حافظ‌خوانی یلدای چارخونه، جایزه بارون شو!
فهرست محتوا

سال‌هاست که ایرانی‌ها شب یلدا یا به قولی شب چله را کنار هم جشن می‌گیرند. چرا که شب یلدا، یادآور پایان طولانی‌ترین شب و آغاز بلندتر شدن روزهای سال است.

جشن شب یلدای ما ایرانی‌ها آداب و رسوم خاص خود را دارد. از خوردن خوراکی‌ها و تنقلات خوشمزه مانند هندوانه و انار و آجیل یلدا گرفته تا بازی‌ها و سرگرمی‌هایی مانند حافظ و شاهنامه خوانی و داستان سرایی، که اعضای خانواده در کنار یکدیگر انجام می‌دهند.

در چند سال گذشته البته با همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند انتقاداتی هم در مورد دورهمی‌های یلدایی مطرح می‌شد. اینکه چرا همه در این مراسم گوشی به دست هستند بجای آنکه در بحث‌ها و بازی‌ها کنار خانواده باشند. برای همین هم در چند سال گذشته کمپین‌هایی مثل یلدا بدون گوشی هم راه افتاد که از مردم درخواست می‌کرد در این شب و در کنار خانواده از گوشی خود استفاده نکنند.

امسال ما در چارخونه یک برنامه و بازی جذاب برای کاربرهامون برنامه‌ریزی کردیم. شب یلدای امسال که دور هم جمع و مشغول حافظ‌خوانی شدید، از شعرخوانی‌های خود و یا خانواده فیلم بگیرید و اون رو در چارخونه با دیگران اشتراک بگذارید و البته برنده چند جایزه ویژه شوید.

راه شرکت در حافظ‌خوانی یلدا

برای شرکت در این برنامه چارخونه اول باید برنامه «فال حافظ» رو از اینجا دریافت و روی گوشی خود نصب کنید. بعد از اینکه برنامه را نصب کردید و اشتراک آن را دریافت کردید، از بخش «دریافت شارژ هدیه»، ۵ هزار تومان شارژ ایرانسل دریافت کنید. از این جا به بعد کار اصلی شما شروع می‌شود. حالا باید یکی از شعرهای برنامه «حافظ» رو بخوانید و از خودت فیلم گرفته و در چارخونه آپلود کنید.

برای آپلود ویدیو خودت باید در برنامه چارخونه وارد بخش «چاربی» شده و در هنگام بارگزاری ویدیو حتما موضوع آن را «حافظ‌خوانی یلدا» انتخاب کنید. بعد از بررسی و تایید ویدیو در چارخونه، اولین جایزه خود را می‌برید. تایید ویدیو شما در چارخونه برای شما یک اعتبار «10هزار تومانی» هدیه می‌آورد. از اینجا به بعد می‌تونید با دعوت دوستان خود به چارخونه و درخواست رای به ویدیو خود در بخش جایزه ویژه هم شرکت کنید. چند روز دیگر یعنی روز چهارم دی ماه به ۵ نفر اولی که ویدیوی آن‌ها در چارخونه بیشترین تعداد نظر تایید شده را با میانگین امتیاز 4 داشته باشد، یک بسته اینترنتی ۱۰ گیگاباتی ایرانسل اهدا خواهد شد.

https://mag.charkhoneh.com/7727
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *