در بازی Gunship Battle خلبانی هواپیماها و هلیکوپترهای جنگی را تجربه کنید

مجله چارخونه » بازی » اکشن » در بازی Gunship Battle خلبانی هواپیماها و هلیکوپترهای جنگی را تجربه کنید
در بازی Gunship Battle خلبانی هواپیماها و هلیکوپترهای جنگی را تجربه کنید
دانلود بازی Gunship Battle
فهرست محتوا

بازی Gunship Battle یک بازی جنگی از استودیوی بازی‌سازی JOYCITY Corp، برای دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و ios طراحی و منتشر شده است. Gunship Battle در گوگل پلی و اپل استور نزدیک به 50 میلیون بار دانلود شده و جزو بازی‌های پرطرفدار در سبک خود محسوب می‌شود. اگر طرفدار بازی‌های جنگی آن‌هم از نوع نبردهای هوایی هستید با ما در این مطلب از مجله چارخونه برای بررسی و دانلود بازی Gunship Battle همراه باشید.

دانلود بازی Gunship Battle

دانلود بازی Gunship Battle و داستان بازی

قبل از هر چیز برای آشنایی بهتر با بازی Gunship Battle آن را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. خوشبختانه بازی Gunship Battle به سخت‌افزار چندان قدرتمندی نیاز نداشته و روی گوشی‌های سطح توسط و پایین نیز عملکرد خوبی دارد؛ بنابراین برای اجرای بازی تنها به یک گوشی ساده با سیستم‌عامل اندروید یا ios نیاز خواهید داشت. البته پیش از دانلود بازی و نصب آن به این نکته توجه داشته باشید که بازی در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.0.3 به بالا و در سیستم ios روی نسخه 6 بالا قابل‌نصب و اجرا است.

اگر سیستم‌عامل گوشی شما اندروید است، برای دانلود بازی Gunship Battle می‌توانید از لینک‌های موجود در پایان مطلب استفاده کنید؛ و روی گوشی خود نصب کنید. در بازی Gunship Battle طیف گسترده‌ای از هلیکوپترها و هواپیماهای جنگی در اختیار شما قرار می‌گیرد که قرار است با آن‌ها به جنگ آشوبگران رفته و آن‌ها را نابود کنید. شما در این بازی نقش یک خلبان جنگی را بر عهده داشته و با انجام ماموریت‌های مختلف آشوبگران را یکی پس از دیگری نابود خواهید کرد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/920508186/2005021821/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

گیم Gunship Battle دارای چند حالت مختلف برای بازی است

مانند بیشتر بازی‌ها، بازی Gunship Battle را می‌توان در چند حالت مختلف بازی کرد. در ابتدای بازی حالت‌های EPISODE و Competition Mode برای شما باز هستند. حالت اول درواقع حالت داستانی بازی است که برای آن 28 اپیزود مختلف در نظر گرفته شده و هر اپیزود شامل تعدادی مرحله است. این بخش از بازی با توجه به مراحل زیاد خود، شما را ساعت‌ها سرگرم کرده و اوقات خوشی را برایتان رقم می‌زند. حالت دوم مدل رقابتی بازی است که در آن با دیگر بازیکنان سراسر جهان به رقابت پرداخته و در صورت کسب مقام‌های برتر جایزه‌هایی به شما تعلق خواهد گرفت.

اما غیر از دو حالتی که نام بردیم بازی یک حالت ویژه نیز دارد که این حالت پس از پایان موفقیت‌آمیز اپیزود اول برای شما باز شده و ماموریت‌های ویژه‌ای در آن برای شما در نظر گرفته شده است.

نحوه انجام بازی

گیم پلی بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که هم‌زمان از صفحه‌نمایش و حس‌گرهای گوشی شما استفاده می‌کند. به‌عبارت‌دیگر شما باید هم‌زمان کلیدهایی را روی صفحه‌نمایش لمس کرده و برای جهت‌دهی به هواپیما یا هلیکوپتر خود گوشی را به طرفین حرکت دهید.

این کار زمانی دشوار خواهد شد که حین حرکت بخواهید هدف‌گیری و شلیک کنید. این مکانیسم شما را به حرکت واداشته و یک تجربه هیجان‌انگیز از بازی به شما القا خواهد کرد. در کل بازی در تجربه‌های اول کمی دشوار به نظر می‌رسد اما باکمی پیشرفت و تمرین لذت واقعی بازی که به لطف گیم پلی بی‌نظیر آن محقق شده را درک می‌کنید.

بااین‌حال اگر فکر می‌کنید گیم پلی بازی به‌نوعی طراحی شده که انجام بازی را سخت می‌کند اصلاً نگران نباشید چراکه در اولین ورود شما به بازی طی چند مرحله آزمایشی روش انجام بازی و قلق‌های آن گام‌به‌گام به شما آموزش داده می‌شود.

قبل از هر بازی می‌توانید وسیله جنگی خود را از بین هواپیماها و هلیکوپترهایی که در اختیار دارید انتخاب کرده و تسلیحات موردنیاز برای مأموریت خود را روی آن سوار کنید. از طرفی امکان ارتقا اجزای مختلف وسیله‌های جنگی یا تسلیحات آن نیز برای شما وجود داشته و با ارتقا آن‌ها می‌توانید دشمنان را زودتر از پای در آورید.

بازی Gunship Battle هیجان کافی را به همراه دارد؟

بازی Gunship Battle علاوه بر اینکه ازنظر گرافیک و صداگذاری در سطح قابل قبولی قرار دارد، مراحل متنوع، وجود چند حالت مختلف برای انجام بازی و از همه مهم‌تر گیم پلی هیجانی آن ویژگی‌های مثبتی هستند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت؛ بنابراین در پاسخ به سؤال بالا باید بگوییم به دلیل ویژگی‌های مثبت بازی Gunship Battle، می‌توانید با استفاده از آن هیجان جدیدی را تجربه کرده و با اجرای پرواز و هدایت هلیکوپترها احساس خوشایندی داشته باشید؛ اگر اهل بازی‌های اکشن و هیجانی هستید دانلود بازی Gunship Battle برای شما رضایت‌بخش خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/7758
3.6/5 - (5 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *