Scout FM؛ برنامه‌ای برای دریافت پادکست‌های متنوع

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » Scout FM؛ برنامه‌ای برای دریافت پادکست‌های متنوع
Scout FM؛ برنامه‌ای برای دریافت پادکست‌های متنوع
دانلود برنامه Scout FM
فهرست محتوا

این روزها اغلب افراد فرصت بسیار کمی برای ورق زدن روزنامه‌، خواندن کتاب‌، تماشای تلویزیون و… دارند. در چنین شرایطی اپلیکیشن‌های ویژه ارائه پادکست اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. اگر شما هم از افرادی هستید که زمان زیادی برای شنیدن فایل‌های صوتی صرف می‌کنید؛ بی‌شک از تجربه کار با Scout FM لذت خواهید برد. Scout FM اپلیکیشنی در حوزه موسیقی محسوب می‌شود که مطابق با آخرین نظرسنجی گوگل در سال 2018 جزو محبوب‌ترین و پردانلودترین برنامه‌های اندرویدی اعلام شده است. این برنامه به ارائه پادکست‌ها و فایل‌های صوتی در زمینه‌های متنوع می‌پردازد. مخاطبان این برنامه بیشتر جوانان و دانشجویان هستند، البته همه بزرگ‌سالان می‌توانند مخاطب این اپلیکیشن باشند. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه Scout FM همراه باشید.

دانلود برنامه Scout FM

دانلود برنامه Scout FM مجموعه‌ای از برترین پادکست‌ها با موضوعات مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ورود به این اپلیکیشن می‌توانید از حساب کاربری خود در گوگل، فیس بوک و ایمیل استفاده کنید. پس از فعال‌سازی اکانت خود، باید حداقل سه مورد از علاقه‌مندی‌های خود را برای برنامه تعریف کنید تا مطابق با سلیقه‌تان پادکست‌های مرتبط برای شما نمایش داده شود. این علاقه‌مندی‌ها شامل self improvement، good story، technology، comedy و … می‌شوند.

مجموعه‌ای از این فایل‌های صوتی در قالب چندین کانال متنوع ظاهر خواهد شد. در صفحه اصلی Scout FM در بخش suggested for you پربازدیدترین و محبوب‌ترین کانال‌ها متناسب با سلیقه‌تان به شما پیشنهاد می‌شود. علاوه‌بر این مجموعه‌هایی از پادکست وجود دارد که هریک شامل چندین بخش متنوع با موضوعات گوناگون هستند.

این پادکست‌ها متناسب باهدف کلی کانال محتواهایی آموزشی، طنز، خبری و… به شما ارائه می‌کنند. با استفاده از گزینه top stations برترین کانال‌ها را مشاهده خواهید کرد. اگر قصد بررسی کانال‌های بیشتری را دارید با لمس آیکون جستجو امکان مشاهده آن‌ها را به ترتیب حروف الفبا خواهید داشت.

پس از انتخاب هریک از این کانال‌ها توضیح کوتاهی درباره ماموریت آن مجموعه به شما داده می‌شود. همچنین می‌توانید فهرستی از episode های منتشر شده در هر کانال را مشاهده کنید. با اجرای هر episode خلاصه محتوای آن در چند خط نمایش داده شده و فایل صوتی پخش می‌شود. ابزارهایی مانند پخش صدا، پرش 30 ثانیه‌ای به جلو یا عقب، ذخیره، like و توقف برای کنترل بیشتر پادکست طراحی شده‌اند.

چنانچه این فایل صوتی موردتوجه شما قرار گرفت، با استفاده از گزینه share می‌توانید آن را با دوستانتان در سایر اپلیکیشن‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین امکان تغییر سرعت پخش برای شما طراحی شده است. در صفحه پخش فایل صوتی، با کشیدن صفحه به راست یا چپ فایل‌های صوتی بیشتری را خواهید شنید.

Time

بسیاری از افراد همیشه با مشکل کمبود وقت روبه‌رو هستند. طراحان Scout FM با ایجاد گزینه time این مشکل همیشگی افراد پرمشغله را برطرف کرده‌اند. در این بخش شما باید زمانی که قصد دارید به شنیدن پادکست اختصاص دهید را از میان گزینه‌های 20، 30، 45 و 60 انتخاب کنید تا مطابق با آن فایل‌های صوتی موجود در برنامه فیلتر و پادکست‌هایی با حداکثر زمان تعیین شده قابل‌دسترسی شوند.

منوی برنامه

منوی برنامه باعث دسترسی آسان‌تر و راحت‌تر به قسمت‌های گوناگون Scout FM می‌شود. این قسمت از بخش‌های bookmarks، history، explore، create station، import podcasts و settings تشکیل شده است. برای ذخیره هر پادکست در خود برنامه می‌توانید از گزینه bookmarks استفاده کنید تا هرزمانی که خواستید به آن فایل صوتی دسترسی داشته باشید. علاوه‌براین هر پادکستی که دست‌کم یک‌بار شنیده باشید در بخش history قابل‌دسترسی خواهد بود. Explore یا جستجو راهی برای گشت‌وگذار میان کانال‌ها و پادکست‌های Scout FM خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جذاب Scout FM امکان ایجاد کانال در برنامه است؛ بنابراین می‌توانید پادکست‌های خودتان را با هر موضوعی در اپلیکیشن بارگذاری و منتشر کنید. درصورتی‌که کانال شخصی خودتان را در Scout FM راه‌اندازی کردید، برای افزودن follower به کانال خود می‌‎‌توانید از import podcasts استفاده کنید. این بخش با ارائه راهکارهایی شما را برای جمع‌آوری مخاطب و افزودن دوستانتان از سایر اپلیکیشن‌ها به کانال خود در Scout FM یاری می‌کند. برای کنترل بیشتر اپلیکیشن و تنظیمات کانال خود باید از گزینه settings استفاده کنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/APP/930628866/190128205/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.pngدانلود برنامه Scout FM”]

جمع‌بندی

به‌طورکلی Scout FM با توجه به ویژگی‌هایی مانند فضای گرافیکی جذاب، اجرای آسان و بدون باگ، مجموعه‌ای جامع از فایل‌های صوتی، منوی با کاربری ساده، قابلیت به اشتراک‌گذاری، ایجاد کانال شخصی، دسترسی رایگان، حجم کم، محیط کاربرپسند و… تجربه متفاوتی در دنیای پادکست‌ها برایتان دقم خواهد زد. برای دانلود برنامه Scout FM می‌توانید از لمس لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7800
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *