ویروس کرونای بازار لوازم جانبی گلکسی S20 را مختل کرد

مجله چارخونه » فناوری » ویروس کرونای بازار لوازم جانبی گلکسی S20 را مختل کرد
ویروس کرونای بازار لوازم جانبی گلکسی S20 را مختل کرد
فهرست محتوا

همان گونه که می‌دانید از اواخر دسامبر ۲۰۱۹ ویروس تازه‌ای در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرده که جان 210 نفر را تاکنون گرفته‌است و به سرعت در جهان در حال گسترش است. این نوع ویروس قبل از این همه‌گیری در انسان دیده نشده بود. تاکنون  ابتلای بیش از 10 هزار نفر به این ویروس تأیید شده و مواردی از ابتلا در تایلند، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، استرالیا، فیجی، فرانسه، ترکیه انگلیس و آمریکا مشاهده شده‌است.

به گزارش مجله چارخونه، به نظر می‌رسد انتشار گسترده ویروس کرونا در شهر ووهان بر بسیاری از تأمین کنندگان شرکت‌های زنجیره‌ای از جمله بخش لوازم جانبی سامسونگ گلکسی S20 هم تأثیر خود را گذاشته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گویا کاربرانی که در جستجوی خرید لوازم جانبی از جمله محافظ صفحه نمایش موبایل جدیدشان هستند، تاکنون نتوانستند لوازم مورد نیازشان را تهیه کنند.

سایتMobileFun تعداد قابل توجهی نامه از تولیدکنندگان مختلف دریافت کرده که در آن نامه‌ها ذکر شده به علت شیوع ویروس کرونا و همچنین سال نوی چینی در سیستم حمل و نقل و ارائه محصولات تا مدتی تأخیر به وجود می‌آید. از سویی همان گونه که می‌دانید دولت چین برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویرس کرونا دستور طولانی‌تر شدن مدت زمان تعطیلات سال نو را داده‌است. بنابراین مدتی است که کارخانه‌ها فعالیت‌های خود را به حالت تعویق در آورده‌اند و از تجارت به دور مانده‌اند.

از سوی دیگر محصولاتی که به طور متداول به سوی بازارهای غربی روانه می‌شدند هم باید پیش از خروج از چین و ورود به این بازارها از بازرسی‌ها و کنترل دقیق سلامت عبور کنند که همین موضوع فرآیند حمل و نقل محصولات را با تأخیر بیشتری مواجه ساخته است. بنابراین اگر توانستید به هر یک از لوازم جانبی گلکسی S20 دسترسی پیدا کنید شک نداشته باشید که در حال حاضر یکی از کاربران خوش شانس سامسونگ هستید.

https://mag.charkhoneh.com/7900
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *