سامسونگ و تخفیف ۵۰۰ دلاری برای Galaxy S10 پلاس یک ترابایتی

مجله چارخونه » فناوری » سامسونگ و تخفیف ۵۰۰ دلاری برای Galaxy S10 پلاس یک ترابایتی
سامسونگ و تخفیف ۵۰۰ دلاری برای Galaxy S10 پلاس یک ترابایتی
فهرست محتوا

سامسونگ در تدارک است که گوشی‌های جدید Glaxy S20  خود را در یازدهم فوریه معرفی کند یعنی همان رویداد 11 فوریه معروف که مدت‌هاست طرفداران این کمپانی را به انتظار نشانده‌ است. در نتیجه سامسونگ اکنون به دنبال با خالی کردن قفسه‌های مغازه‌ها از گوشی‌های قدیمی و آماده کردن فضا برای ورود این تازه‌ واردهای پرطرفدار است.

به گزارش مجله چارخونه،‌ بخش فروش آمریکایی این شرکت هم اکنون گوشی‌های Galaxy S10 پلاس خود را به همراه یک ترابایت حافظه داخلی تنها به قیمت 1099.99 دلار به فروش می‌رساند. یعنی 500 دلار پایین تر از قیمت اولیه گوشی‌ها.

این گوشی‌های یک ترابایتی در دورنگ سفید و مشکی به حراج گذاشته شده‌اند و ارسال آن‌ها نیز از روز چهارشنبه آغاز می‌شود. از سوی دیگر مدل‌های‌ با حافظه کمتر این گوشی‌ها یعنی با حافظه 512 گیگ همه به فروش رسیده‌اند و دیگر موجود نیستند. در حالی که مدل‌های 128 گیگ هم با تخفیف 200 دلاری مواجه شده‌اند و از قیمت 1000 دلار اولیه به قیمت 800 دلار رسیده‌اند.

همچنین طرح فروش اقساطی آن‌ها  به صورت ماهیانه نیز هنوز پابرجاست و تنها تفاوت قیمت‌ها نسبت به مدل‌های قبلی تطبیق داده شده‌است اما شرایط کلی همچنان مانند گذشته است و تغییر چندانی نداشته‌است. اگرچه این حراج شگفت انگیز فقط مخصوص گوشی‌هایی است که قفلشان بازشده است، اما طرفداران این برند همچنان قادر خواهند بود این مدل‌های سامسونگ را از ورایزن یا اسپرینت با همان قیمت تخفیف خورده شیرین تهیه کنند.

اما متاسفانه در خصوص شرکت‌های دیگر این گونه نیست. درواقع می‌توان گفت که مشتریان تی موبایل باید همچنان این گوشی‌ها را به قیمت 1300 دلار تهیه کنند. این در حالی است که شرکت‌های AT & T , Us Cellular کلا آن را ارائه نمی‌دهند. به هر حال هر کمپانی شگرد و ایده‌آل‌های مخصوص خود را دارد. اما آن چه واضح است رویداد 11 فوریه برای طرفداران سامسونگ به یادماندنی خواهد شد.

https://mag.charkhoneh.com/7903
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *