تصاویر منتشر شده جدید از هوآوی P40 و دوربین‌های قدرتمند آن

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » تصاویر منتشر شده جدید از هوآوی P40 و دوربین‌های قدرتمند آن
تصاویر منتشر شده جدید از هوآوی P40 و دوربین‌های قدرتمند آن
فهرست محتوا

آخرین اخباری که از هوآوی P40 Pro دریافت کردیم از یکی از کاربران تویتر به نام @Evleaks درز کرده بود بود که تصاویری از این مدل هوآوی با رنگ سبز مغزپسته‌ای و توناژ ملایم منتشر کرده بود. حالا پس از مدت‌ها در اوایل هفته پیش گویا باز هم تصاویری شبه واقعی از این گوشی به صورت غیر رسمی منتشر شده که طرفداران این شرکت را به شدت هیجان زده کرده است.

به گزارش مجله چارخونه، پس از گذشت یک هفته از تصاویر قبلی، تعدادی دیگر از رندرهای رسمی این گوشی توسط فردی به نام واگار خان (Wagar khan) منتشر شد. البته خان علاوه بر این تصاویر جدید یک تریلر ویدئویی هم از گوشی P40 Pro منتشر کرده‌است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

رندرهای جدید پرچمدار بعدی هواوی را با چهار لبه خمیده، یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش و دو دوربین سلفی که روی صفحه Amoled قرار گرفته‌اند را نشان می‌دهند. مانند همیشه کلید قرمزرنگ پاور دستگاه که به نوعی امضای کمپانی هوآوی هستند نیز در این تصاویر دیده می‌شوند. از طرفی حضور دوربین برند Leicia نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در این رندرها به چشم می‌خورد.

در واقع سری‌های P در میان گوشی‌های هوآوی مختص طرفداران عکاسی با گوشی است. بنابراین انتظار می‌رود در این گوشی جدید شاهد دوربین بسیار باکیفیت و با تنظیمات قدرتمندی باشیم که با دوربین 109 مگاپیکسلی و بزرگنمایی 10 برابری سامسونگ Galaxy S20 Ultra به رقابت بپردازد.

از سویی زمزمه‌ها حاکی از آن است که هوآوی به احتمال زیاد در نظر دارد سه نوع دستگاه رده بالا از جمله خط تولید جدیدی که پیش‌تر از آن با عنوان پریمیوم یاد کردیم، به بازار عرضه کند. اگر به یاد داشته باشید قبلاً هم شایعاتی مبنی بر احتمال وجود 5 دوربین اصلی در سری‌های جدید هوآوی به گوش رسیده بود.

با وجود شایعات اخیر و رندرهای رسمی جدید که به تازگی منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود P40 Pro با دوربینی که دارای تنظیمات چهارگانه است به بازار وارد شود. این درحالی است که در مدل پریمیوم از هم‌اکنون دوربین 5 گانه وعده داده شده‌است. در نهایت می‌توان گفت که دستگاه‌های سری P40 به احتمال زیاد با چیپست مشابه Mate 30 Pro یعنی The kirin 990 هفت نانومتری مجهز خواهند شد.

https://mag.charkhoneh.com/7906
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *