اولین ساعت هوشمند پوما سر از هندوستان درآورد

مجله چارخونه » خبر » لوازم جانبی » اولین ساعت هوشمند پوما سر از هندوستان درآورد
اولین ساعت هوشمند پوما سر از هندوستان درآورد
ساعت هوشمند پوما
فهرست محتوا

بعد از اخباری که در خصوص تاسیس کارخانه نمایشگرهای سامسونگ در هندوستان به دستمان رسید، اکنون خبرهای دیگری از حضور ساعت‌ هوشمند پوما در این کشور به گوش می‌رسد. گویا هند عزمش را جزم کرده که امسال تمامی تکنولوژی‌های برتر سال را برای مردم سرزمینش وارد کند.

به گزارش مجله چارخونه، ساعت هوشمند پوما PT9100 که در سپتامبر 2019 رونمایی شده‌است حاصل همکاری مشترک یک برند ورزشی و گروه فسیل است. بر همین اساس چهار ماه پس از اعلام این خبر، سرانجام اولین ساعت هوشمند پوما راهی هند شد.

PT9100 با صفحه نمایش 1.19 اینچی AMOLED و با رزولوشن 390*390 پیکسل راهی بازار شده است. این ساعت هوشمند که در یک محفظه 44 میلیمتری قرار گرفته است دارای امکاناتی از جمله رصد ضربان قلب، NFC، ضد آب بودن تا عمق ۵ متر و باقی امکانات استاندارد ورزشی مورد نیاز کاربران است. در واقع PT9100 همه آن‌چه که از یک ساعت هوشمند انتظار می‌رود را در خود جا داده است.

ساعت هوشمند پوما به پردازنده اسنپ دراگون Wear 3100 مجهز شده است که با رم 512 مگابایتی و حافظه 4 گیگ آن مطابقت داده شده است. به علاوه ماندگاری باتری همزمان با استفاده از جی پی اس دستگاه حدود 24 ساعت برآورد شده‌است. همچنین رابط کاربری Wear OS در این دستگاه از طریق صفحه نمایش لمسی آن و یا لمس کلیدهای دیجیتالی در اختیار کاربران قرار داده شده‌است. برای همگام سازی دستگاه با دیگر دستگاه‌های هوشمند بلوتوث 4.2 در آن به کار رفته و همچنین با تمامی دستگاه‌های با سیستم عامل آی او اس ورژن 9.3 و یا اندروید او اس ورژن 4.4 و بالاتر از آن هماهنگ می‌شود.

قیمت نهایی پوما PT9100 در بازار هندوستان 19 هزار و 995 روپیه برآورد شده است که این رقم معادل 280 دلار و یا 250 پوند می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند در رنگ‌های زرد، مشکی و سفید در بازار موجود است.

https://mag.charkhoneh.com/7911
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *