کرونا فروشگاه‌های اپل را تعطیل کرد

مجله چارخونه » فناوری » کرونا فروشگاه‌های اپل را تعطیل کرد
کرونا فروشگاه‌های اپل را تعطیل کرد
فهرست محتوا

بر اساس بیانیه‌ای که اپل منشر کرده است، کلیه فروشگاه‌ها، دفاتر و مراکز تماس این شرکت در کشور چین که در معرض ارتباط فیزیکی با افراد قرار دارند تا پایان هفته آینده یعنی 9 فوریه 2020 تعطیل خواهند بود.

به گزارش مجله چارخونه، این اقدام اپل با انگیزه رعایت جوانب احتیاط و بر اساس آخرین توصیه‌های کارشناسان بهداشت و درمان صورت گرفته‌است و هدف آن محدود کردن ریسک خطر ابتلا به ویروس کرونا در کارمندان این شرکت است. ویروسی که در دو ماه گذشته کشور چین و تمام دنیا را درگیر خود کرده‌است.

البته این اقدام اپل از سوی بسیاری از کاربران اینترنتی مسخره شده است. این کاربران معتقدند که تعطیل کردن فروشگاه‌ها دردی را دوا نمی‌کند و کارمندان این شرکت که در چین زندگی می‌کنند همچنان وقت آزاد خود را در معرض ابتلا به این ویروس در جامعه هستند. ناگفته نماند که فروشگاه آنلاین اپل همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و طرفداران اپل می‌توانند محصولات موزد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه کنند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر اختلالاتی در زمان رونمایی از آیفون 9 و همچنین آخرین مدل آی پدهای این شرکت به گوش می‌رسید. اما خوشبختانه با تکذیب این شایعات توسط فاکسکان که شریک اصلی شرکت اپل است، و تاکید او بر انجام دادن تعهدات جهانی اپل در زمان مقرر همه این شایعات به پایان رسیده است.

بر اساس گزارشات رسیده از کارمندان داخلی اپل، تولید آیفون 9 هم اکنون به مراحل پایانی و آزمایشی خود رسیده است. همچنین شایعاتی مبنی بر رونمایی از آیفون 9 در انتهای ماه مارس با تولید برنامه ریزی شده 30 میلیون دستگاه به گوش می‌رسد. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام یک از این شایعات رنگ حقیقت به خود می‌گیرند. پس برای آگاهی یافتن از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با مجله چارخونه همراه ما باشید.

https://mag.charkhoneh.com/7934
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *