اپل برای تعمیرات آی‌فون به خانه کاربران می‌رود

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » اپل برای تعمیرات آی‌فون به خانه کاربران می‌رود
اپل برای تعمیرات آی‌فون به خانه کاربران می‌رود
فهرست محتوا

اپل به تازگی خدمات تعمیرات در منزل را برای کاربرانش فعال کرده‌است. با استفاده از خدمات جدید اپل کاربران این شرکت می‌توانند دستگاه‌های هوشمند خود را برای تعمیر به یکی از تعمیرکاران منتخب اپل که به درب منزل و یا محل کار کاربران مراجه می‌کند بسپارند. این سرویس که نخستین بار توسط MacRumors مشاهده شد هم اکنون در قسمت پشتیبانی وبسایت اپل در اختیار کاربران قرار داده شده‌است.

به گزارش مجله چارخونه، سرویس تعمیر در محل اپل در حال حاضر توسط تیم Go Tech انجام می‌شود که اپل از آن به عنوان ارائه دهنده خدمات مجاز خود یاد کرده‌است. به علاوه خدمات تعمیرات در محل فعلاً فقط از طریق رزرو اینترنتی در سایت پشتیبانی اپل میسر است و محدودیت‌هایی برای مناطق تحت پوشش این سرویس وجود دارد. بر اساس اظهارات MacRumors خدمات تعمیر در محل اپل فعلاً در 6 منطقه آمریکا از جمله سانفرانسیسکو، لس آنجلس، نیویورک، چیکاگو، هوستون و دالاس موجود است.

از سویی به نظر می‌رسد این خدمات فقط برخی از تعمیرات به خصوص را پوشش می‌دهند. بر اساس گزارش ورج، اگر به وبسایت پشتیبانی اپل مراجعه کنید با کمی جستجو گزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون به چشم می‌خورد. این درحالی است که برای دستگاه‌های دیگر از جمله آی مک و یا تعمیرات دیگر از جمله تعویض باتری گزینه‌ای وجود ندارد.

همچنین شرکت اپل در این خصوص می‌گوید برای استفاده از خدمات تعمیر در محل ممکن است هزینه‌ای برای مراجعه به محل هم به هزینه تعمیرات افزوده شود. اگرچه این نخستین بار نیست که اپل خدمات تعمیر در محل را ارائه می‌دهد. اما این خدمات در گذشته فقط مختص سازمان‌هایی بود که از تعداد زیادی دستگاه اپل استفاده می‌کردند. از طرفی محدودیت خدمات تعمیر در محل و هزینه اضافه آن به این معناست که این سرویس شاید برای همه کاربران اپل کارایی نداشته باشند اما در هر صورت گزینه خوبی برای مواقع بحرانی خواهند بود.

https://mag.charkhoneh.com/7988
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *