جدیدترین شماره مجله خط‌ خطی در چارخونه

مجله چارخونه » کیوسک » جدیدترین شماره مجله خط‌ خطی در چارخونه
جدیدترین شماره مجله خط‌ خطی در چارخونه
شماره ۷۶ ماهنامه طنز و کارتون خط‌ خطی
فهرست محتوا

شماره ۷۶ ماهنامه طنز و کارتون خط‌ خطی که در مهر ماه ۹۶ منتشر شده است در اندروید مارکت چارخونه با حمایت ایرانسل، برای نصب و دانلود روی دستگاه‌های شما آماده است.

این شماره از مجله جذاب خط خطی با مطالب متنوعی در انتظار خوانندگان و علاقمندان به طنز است. روی جلد شماره ۷۶ ماهنامه طنز و کارتون خط‌ خطی، کارتونی از استاد احمد عربانی به بی‌تفاوتی مسوولان به انقراض یوزپلنگ ارزشمند ایرانی  اشاره کرده است.

همچنین به بحث داغ جلوگیری از ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه‌ها نیز با زبانی متفاوت پرداخته شده است. صاحب امتیاز و مدیرمسوول نیز در سرمقاله‌ای با عنوان و اینک مهر به توصیف ماه مهر پرداخته است.

همچنین سردبیر در ته خط؛ کمپینی را با عنوان: #نشریه_بخریم راه‌اندازی‌کرده‌ و نوشته‌است: اگر عکستان را با دو نشریه برایمان بفرستید، تشویقتان می‌کنیم. اگر یکی ازاین نشریات طنز باشد، از شما در مجله قدردانی می‌کنیم. اگر یکی از این نشریات خط‌خطی باشد، هم عکستان راچاپ می‌کنیم، هم بینتان قرعه‌کشی می‌کنیم و اشتراک رایگان هدیه می‌دهیم. همین حالا، بلند شوید و بروید دو تا خط‌ خطی بخرید که بدون قرعه‌کشی برنده بشوید.

ستون‌های ثابت و کارتون‌های تمام صفحه هم به روال گذشته پای ثابت مجله هستند.

نیمه پُر لیوان، رضایت‌نامه، تاریخچه‌ای متفاوت از ساده‌ترین اختراعات بشری، قارچ نیوز، مسافر کوچولو، عقاید یک مرده‌شور، خاطرات یک آدم موفق، برگ سوالات امتحانی خط‌خطی، فولکلوریزه، ترانه‌باز، جانورشناسی، منتخب کارتون‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای داخلی و خارجی، حکایت‌های تیمارستانی، آسیب پذیر درخت‌نشین، گلواژه، ممنون، دنیای کامبیز، کلاس درس و… در این مجله برای خوانده شدن در انتظار شما هستند.

محض اطلاع باید بگوییم که صاحب امتیاز و مدیرمسوول مجله خط خطی، کیارش زندی و سردبیر آن شهرام شهیدی است.

شماره 76 مجله خط‌خطی را از اینجا دانلود کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *