با برنامه Set دیگر به بانک نمی‌روید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » با برنامه Set دیگر به بانک نمی‌روید!
با برنامه Set دیگر به بانک نمی‌روید!
دانلود برنامه Set
فهرست محتوا

برنامه Set تقریباً مانند یک خودپرداز یا شعبه‌ای از یک بانک، امور مالی شما را به بهترین شکل انجام می‌دهد. این برنامه اندرویدی شما را از تحمل ترافیک سرسام‌آور نجات می‌دهد. با دانلود برنامه Set و نصب آن دیگر وقتتان را در نوبت بانک یا صف‌های طولانی خودپرداز تلف نخواهید کرد. برنامه Set بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به شما ارائه می‌کند. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه Set بپردازیم.

نصب و دانلود برنامه Set

برنامه Set با حمایت و پشتیبانی بانک تجارت فعالیت خود را آغاز کرد. طراحان این برنامه با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها توانستند امنیت پرداخت‌های مالی شما را تضمین کنند. استعلام و پرداخت قبض، عوارض آزادراه، خلافی ماشین، خرید شارژ و بسته اینترنت، طرح ترافیک و… گوشه‌ای از خدماتی است که با دانلود برنامه Set دراختیارتان قرار می‌گیرد. یکی دیگر از نقاط قوت برنامه Set سرعت بالای برنامه است. پرداخت‌هایتان را با بیشترین سرعت انجام دهید تا احتمال بروز خطا در آن کاهش پیدا کند. خوشبختانه برنامه Set رابطه کاربری آسانی دارد. به‌این‌ترتیب شما در بخش‌های مختلف برنامه سردرگم نخواهید شد.

پس از ورود به برنامه باید با ثبت شماره تلفن‌همراه از یک سد امنیتی بگذرید. پس از تأیید شماره تلفن‌همراه شما وارد برنامه Set می‌شوید. این برنامه در قسمت‌های خانه، منو، پیام، گزارش و امتیاز طراحی شده است.

قسمت خانه

اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش برنامه Set خانه است که در آن به خدمات گوناگون مالی دسترسی دارید. ابتدای این صفحه اطلاعات کیف پول شما قرار دارد. ازآنجاکه برنامه Set مانند یک کیف پول الکترونیکی عمل می‌کند، می‌توانید آن را شارژ و میزان اعتبارش را مشاهده کنید.

کمی پایین‌تر تصاویری به‌صورت آلبوم می‌بینید که در هریک بخشی از خدمات برنامه Set توضیح داده شده است. پس از آن به خدمات برنامه می‌رسیم که در فهرستی نوشته شده‌اند. این خدمات شامل عوارض آزارراه، طرح ترافیک تهران، کارت شهروندی، خلافی خودرو و موتور، بسته اینترنت، شارژ تلفن‌همراه، قبض، کرایه تاکسی، نیکوکاری، انتقال و پرداخت می‌شود.

عوارض آزادراه، طرح ترافیک و کارت شهروندی

در بخش عوارض آزادراه شما باید پلاک ماشین موردنظرتان را ثبت کنید تا میزان عوارض پرداختی و احتمالاً جریمه آن مشخص شود. لازم به‌ذکر است اگر تا 48 ساعت پس از عبور از آزادراه نسبت به پرداخت عوارض آن اقدام کنید، جریمه شما شامل بخشودگی می‌شود. برای پرداخت جرائم طرح ترافیک نیز در گام اول باید پلاک ماشینتان را در برنامه Set ثبت کنید. سپس بدهی عوارض طرح ترافیک برای شما نمایش داده خواهد شد. با استفاده از برنامه Set می‌توانید آن را پرداخت کنید.

بخش کارت شهروندی به شما این امکان را می‌دهد تا کارتتان را شارژ کنید. البته شما می‌توانید موجودی و گردش این کارت را هم درصورت تمایل ببینید. این قابلیت در گوشی‌هایی اجرا می‌شود که به NFC مجهز هستند. زنجان کارت، تجارت کارت، پردیس کارت و… کارت‌های شهروندی هستند که برنامه Set از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

قبض، کرایه تاکسی و نیکوکاری

پرداخت قبض با دو روش پرداخت با شناسه و استعلام و پرداخت امکان‌پذیر است. شما در این بخش می‌توانید قبوض برق، آب، گاز، جریمه موتورسیکلت و خودرو، همراه اول و تلفن ثابت را پرداخت کنید. با واردکردن شناسه قبض و شناسه پرداخت به صفحه پرداخت الکترونیکی منتقل می‌شوید. همچنین از طریق اسکن بارکد قبض نیز می‌توان به‌راحتی آن را پرداخت کرد. یکی از مشکلاتی که همیشه در پرداخت کرایه تاکسی با آن روبرو هستیم، نبود پول خرد است. گاهی نیز رانندگان تاکسی اسکناس‌های تاخورده را قبول نمی‌کنند. برنامه Set با اضافه‌کردن قابلیت پرداخت کرایه تاکسی این مشکل را حل کرده است.

برای پرداخت کرایه تاکسی ازطریق این برنامه کافی است تاکسی موردنظر بارکد و شناسه‌ای در برنامه‌های اندرویدی ریالو یا فون‌پی داشته باشد. پس از اسکن بارکد یا ثبت شناسه، مبلغ موردنظر برای کرایه تاکسی نمایش داده می‌شود. درصورت لزوم می‌توانید این مبلغ را به‌شکل دستی تغییر دهید و آن را با کمک برنامه Set بپردازید.

قسمت نیکوکاری در برنامه Set راهی میان شما و نیازمندان محسوب می‌شود. در این بخش از برنامه با ثبت مبلغ موردنظر به درگاه پرداخت اینترنتی مصل خواهید شد. درحال‌حاضر این برنامه فقط از خیریه‌های جمعیت امداد دانشجویی امام علی و پیام امید پشتیبانی می‌کند؛ اما در به‌روزرسانی‌های بعدی خیریه‌های بیشتری به این فهرست اضافه می‌شوند. شما برای استفاده از این سرویس باید مشخصات خود را در بخش اطلاعات فردی ثبت کنید.

سخن پایانی

دانلود برنامه Set به شما این امکان را می‌دهد تا کیف پول خود را به گوشی‌تان منتقل کنید. قابلیت‌های متعدد این برنامه آن را به یکی از برنامه‌های اندرویدی ضروری روی تلفن‌همراه تبدیل کرده است. برای نصب و دانلود برنامه Set می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/8003
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *