ابزار جدید اینستاگرام برای تفکیک فالورها

مجله چارخونه » فناوری » ابزار جدید اینستاگرام برای تفکیک فالورها
ابزار جدید اینستاگرام برای تفکیک فالورها
فهرست محتوا

بالاخره اینستاگرام ابزاری برای تفکیک فالورها در اختیار کاربران قرار داد. توسط این ابزار جدید کاربران اینستاگرام قادر خواهند بود از بین فالورهای خود آن‌هایی که بیشترین و کمترین تعامل را داشته‌اند تفکیک کنند. آدام مصری رییس اینستاگرام چندی پیش این خبر جدید را توییت کرد. این ابزار می‌تواند امکان مفیدی برای تفسیر عملکردهای فالورهای کاربران باشد.

به گزارش مجله چارخونه، در پی به روز رسانی جدید اینستاگرام ابزار جدید و مفید آن در اختیار کاربران قرار گرفت. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا افرادی که فالو می‌کنند را بیشتر بشناسند و عملکرد آن‌ها را تحت نظر داشته باشند.

چندی پیش آدام مصری رییس اینستاگرام در خصوص ابزار جدید اینستاگرام تویت زد. این ابزار جدید دو زیرمجموعه تازه در زیرمجموعه تب فالوینگ افزوده‌است. البته این تب همچنان مانند گذشته تمام حساب‌های کاربری که کاربر فالو می‌کند را نمایش می‌دهد. اما امکانات جدید دیگری نیز به آن اضافه شده‌است.

امکان جدید اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهد؟

از این پس کاربران می‌توانند حساب‌هایی را که با آن‌ها بیشترین و یا کمترین تماس را داشته‌اند از میان فالورهای خود شناسایی کنند. در واقع از این پس حساب‌هایی که بیشترین فیدبک را در صفحات شما به نمایش می‌گذارند در اختیارتان قرار می‌گیرند.

تب کم‌ترین تعامل نشان می‌دهد که در 90 روز گذشته کاربر با چه کسانی کمترین تماس و تعامل را داشته‌است. درحالی که تب بیشترین بازخورد کاربرانی را که با استفاده از الگوریتم اینستاگرام بیشترین پست‌ها را در صفحه شما به اشتراک گذاشته‌اند نمایش می‌دهد.

ابزار جدید اینستاگرام درست در زیر تب فالوینگ‌ها به راحتی در دسترس کاربران است. البته ناگفته نماند برخی از کاربران پیش از این هم از این ابزار جدید بهره برده‌اند. مصری پس از تویت جدیدش در خصوص به روز رسانی اینستاگرام که زیرمجموعه‌ای از فیسبوک است، در خصوص چگونگی کار این ابزار جدید هم توضیح می‌دهد.

او می‌گوید هر دو مجموعه فیسبوک و اینستاگرام پیش از آن که ابزارهای جدید را در اختیار کل کاربران قرار دهند، ابتدا آن را به مدت محدود روی درصد اندکی از کاربران آزمایش می‌کنند تا از تأثیر این تغییرات اساسی مطمئن شوند.

این شیوه قبلاً در خصوص تصمیمات قبلی اینستاگرام از جمله نمایش ندادن تعداد لایک‌ها هم اجرا شده‌است. تصمیم اینستاگرام مبنی بر نمایش ندادن تعداد لایک‌ها مدتی است که در میان کاربران زمزمه می‌شود و به گفته این شرکت از ماه مارچ سال گذشته برای برخی از کاربران در آمریکا اجرا شده‌است. البته بیشتر حساب‌های کاربری اینستاگرام در آمریکا هنوز تعداد لایک‌ها را نمایش می‌دهند. اما نمایش لایک‌ها در حال حاضر در 7 کشور مختلف دنیا به کل حذف شده‌اند.

https://mag.charkhoneh.com/8070
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *