حراج سری 5 ساعت‌های هوشمند اپل در آمازون

مجله چارخونه » خبر » لوازم جانبی » حراج سری 5 ساعت‌های هوشمند اپل در آمازون
حراج سری 5 ساعت‌های هوشمند اپل در آمازون
فهرست محتوا

هر سال شاهد ورود مدل‌های جدید از اپل واچ به بازارهای جهانی هستیم. اما انواع مختلف این ساعت‌های هوشمند با ورود مدل‌های جدیدتر، همان گونه که به سرعت به بازار وارد می‌شوند، به همان سرعت هم از یادها می‌روند. در این میان سری 5 اپل واچ برای طرفداران این برند خیلی بیشتر از یک ساعت هوشمند معمولی می‌ارزد. در واقع سری 5 هنوز هم برای طرفداران این برند معروف قدیمی و یکنواخت نشده‌است.

به گزارش مجله چارخونه، آخرین بار شاهد اعمال تخفیف‌های اپل بر سری‌های 5 سلولار بودیم که البته مخاطبان کمتری هم نسبت به دیگر مدل‌ها داشت.

اما خبر خوب این که آمازون این بار هم تخفیف‌های خوبی برای برخی محصولات گذاشته که به احتمال زیاد طرفداران سری 5 را شگفت زده می‌کند. این بار تخفیف‌های این شرکت معتبر روی سری 5 ها آن هم مدل‌های جی پی اس اعمال شده‌است. در واقع طرفداران سری 5 هم اکنون می‌توانند ورژن جی پی اس سری 5 اپل واچ را تنها به مبلغ 355 دلار تهیه کنند که این یعنی 44 دلار تخفیف روی قیمت اصلی 399 دلاری این گوشی‌ها. البته ناگفته نماند که این مدل گوشی‌ها هنوز در شعبه‌های اپل به همان قیمت سابق یعنی 399 دلار به فروش می‌رسند. بنابراین حراج 44 دلاری آمازون یک فرصت بی نظیر برای طرفداران این برند حساب می‌شود.

در واقع کاربران آمازون در حال حاضر با پرداخت مبلغ 355 دلار یک ساعت هوشمند سری 5 با ورژن جی پی اس دریافت می‌کنند که از کیس 40 میلیمتری آلومینیومی و همچنین بند مشکی اسپورت برخوردار است. ناگفته نماند که کیس‌های 44 میلیمتری این شرکت هم در وبسایت آمازون از تخفیف ویژه برخوردار شده‌اند. کافی است این محصول را در صفحه مربوط به آن انتخاب کنید و در یک چشم به هم زدن قیمت 429 دلاری آن را با تخفیف ویژه آمازون، 385 دلار مشاهده کنید.

از آن‌جا که سری 5 اپل در واقع اولین سری ساعت‌های هوشمند و کامل برند اپل هستند، مورد توجه کاربران بسیاری قرار دارند. این ساعت‌های هوشمند مزایای بسیاری دارند که آن‌ها را در نگاه کاربران خاص جلوه داده‌است. نمایشگر همیشه روشن این ساعت‌ها طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌است. به علاوه این سری 5 علاوه بر امکانات جدید خود، تمام امکانات مفید ساعت‌های قبلی را هم در خود جا گنجانده است. به عنوان مثال صفحه نمایش ECG سری 4 که مورد توجه عده زیادی از طرفداران اپل قرار داشت در سری 5 هم دیده می‌شود. همچنین وجود قطب نما که تقریباً از سری 3 به بعد البته با قابلیت‌های کمتری در همه سری‌ها دیده شده، در سری 5 هم تکرار شده‌است.

با وجود این همه امکانات گلچین شده در سری 5، بی دلیل نیست که این سری ساعت‌های هوشمند اپل طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده‌اند.

https://mag.charkhoneh.com/8093
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *