سامسونگ از گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » سامسونگ از گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد
سامسونگ از گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد
فهرست محتوا

بالاخره انتظارها به سر رسید و سامسونگ از گوشی‌های هوشمند سری 20 خود رونمایی کرد. دیشب در مراسمی که به صورت زنده از خبرگزاری‌ها پخش شد، سامسونگ سه گوشی هوشمند جدید Galaxy S20,Galaxy S20+,Galaxy S20 Ultra را به عموم معرفی کرد. این سه تلفن جدید اگرچه از فناوری مشترکی بهره برده‌اند، اما در سایز و قابلیت‌های دوربین دارای تفاوت‌هایی هستند. در واقع سامسونگ این تغییرات را برای جذب حداکثری مخاطبان بازار در سری جدید خود ایجاد کرده‌است. با مجله چارخونه و اولین گزارش از این گوشی‌ها همراه باشید.

دوربین، دلیلی اصلی به روز رسانی‌های کاربران

انتخاب نام تجاری جدید برای این تلفن‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای از جانب سامسونگ است که نشان می‌دهد به نسبت سال گذشته تغییرات فنی زیادی هم در پشتیبانی از شبکه 5 جی و هم در بخش سخت افزاری دوربین صورت گرفته است.

کیفیت تصاویر هم در بخش صفحه نمایش و هم در تصاویر دوربین موضوع قابل توجه اصلی در گلکسی سری 20 است. سامسونگ بر این باور است که در این رده قیمتی دوربین دلیل اصلی به روز رسانی تلفن توسط کاربران است. از سوی دیگر وجود صفحه نمایش 120 هرتزی شکاف میان تلفن‌های جدید و قبلی را افزایش داده‌است و در این پیروزی بزرگ به سامسونگ کمک بزرگی کرده‌ است.

با وجود کیفیت تصاویر و نوآوری‌هایی که سامسونگ سال گذشته در زمینه صفحه نمایش ایجاد کرده بود، افزایش سرعت و نرمی بیشتر رابط کاربری در تلفن‌های جدید اقدامی منطقی به شمار می‌رود. به علاوه، سال گذشته نمایشگرهای 120 هرتزی فقط در گوشی‌های مخصوص بازی استفاده شده بودند. اما در سال 2020 تمام کاربران می‌توانند از نمایشگرهای باکیفیت سامسونگ تجربه لذت بخشی را کسب کنند. خلاصه می‌توان گفت سامسونگ امسال برای طرفداراران خود سنگ تمام گذاشته‌است.

بررسی گلکسی S20 Ultra: یک دوربین قدرتمند

گلکسی S20 Ultra برترین گوشی، میان سری 20 است که از یک سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد و به جرات می‌تواند کیفیت عکاسی را تا حد مطلوب و حرفه‌ای بالا برده است. بر اساس معیارهای آزمایش شده در این دوربین، حتی کیفیت تصاویر روز تا حد مطلوبی افزایش پیدا کرده‌است.

اخیراً در تصاویر برگرفته توسط سیستم HDR پیشرفت‌هایی حاصل شده‌بود. اما در تلفن‌هایی از جمله شیاومی مدل Note 10 Pro که اواخر سال 2019 با دوربین‌های با سنسور 108 مگاپیکسلی ارائه شدند، نشان می‌دهند می‌توان در شرایطی با نور کم و نامناسب هم به کیفیت بالاتر و جزئیات بیشتری دسترسی پیدا کرد. در واقع می‌توان گفت جنگ پیکسل‌ها دوباره آغاز شده‌است و کاربران می‌توانند از مزایای این جنگ بهره ببرند.

همچنین این سنسورهای جدید از استانداردهای ISO بالاتری برخوردارند که در شرایط با نور کم و نامناسب و یا موقعیت‌های HDR به کاربران سامسونگ کمک می‌کنند. سامسونگ برای تک تک جزئیات گلکسی S10 و S9 تلاش فراوانی کرده بود. با این وجود می‌توان گفت گوشی‌های جدید این برند به کل در سطح بسیار بالاتری قرار دارند.

سری 20 گوشی‌های سامسونگ در آمریکا از پردازنده اسنپ دراگون Qualcomm 865 بهره می‌برند که منجر به افزایش سرعت پردازش محاسباتی در تصاویر می‌شود. اما به احتمال زیاد سامسونگ در مناطق دیگر از پردازنده Exynos استفاده خواهد کرد. اگرچه در کنفرانس شب گذشته در این خصوص صحبتی به میان نیاورده‌است.

استفاده از تکنولوژی جدید در دوربین‌ها

گلکسی S20 Ultra همچنین از لنز پریسکوپ 48 مگاپیکسلی و دوربین telephoto بهره می‌برد که کابران می‌توانند از آن برای گرفتن تصاویر با جزئیات باورنکردنی استفاده کنند. به علاوه با تجربه‌ای که قبلاً از دوربین‌های با بزرگنمایی بالا از جمله P30 Pro zoom داشتیم می‌دانیم که گرفتن عکس‌هایی با بزرگنمایی زیاد به نوبه خود تا چه اندازه می‌تواند لذت بخش و سرگرم کننده باشد.

لنزهای پریسکوپ که در سال 2019 توسط رقبایی مثل هواوی و اپو با بزرگنمایی نوری 10 برابر معرفی شدند، ثابت کرده‌اند که در فاصله دور عملکرد بسیار بهتری دارند. اما در بزرگنمایی‌های با برد نزدیک‌تر، می‌توان اطمینان داشت که گلکسی S20 با برخورداری از سنسور برش، از بزرگنمایی با وضوح بهتری استفاده می‌کند. این تکنیک در واقع یک روش کلاسیک و اثبات شده‌است که به نظر می‌رسد در مواقعی که نور مناسب در دسترس نیست، بزرگنمایی بهتری ارائه می‌دهد.

می‌توان گفت S20 و S20 پلاس بیش از بقیه به سنسورهای برشی خود تکیه می‌کنند و این تکنیک جدیدی است که می‌تواند در مسائل عکاسی مؤثر واقع شود. در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم که این تکنیک تا چه اندازه می‌تواند عملکرد بزرگنمایی دوربین را تحت تأثیر قرار دهد. اما بر اساس محاسبات کاغذی انتظار می‌رود که به عملکردی برابر یا حتی کمی بهتر از بزرگنمایی 54 میلیمتری دوربین در S10 پلاس دسترسی داشته باشیم.

دوربین 12 مگاپیکسلی در حال حاضر در همه مدل‌های سری 20 موجود است و انتظار می‌رود عملکردی برابر یا حتی بالاتر از Note 10+ و  S10 داشته باشد. در مجموع گلکسی S20 و S20 پلاس از عملکرد قابل قیاسی در زمینه دوربین برخوردارند و از نظر مشخصات کلی بی نظیر به نظر می‌رسند. اما در مدل اولترا همه چیز از حد تصورات بالاتر رفته است.

همه سری‌های 20 از پهنای باند 5G بهره می‌برند

تلفن‌های هوشمند جدید سری 20 سامسونگ همه از پهنای باند 5G پشتیبانی می‌کنند. اما در این میان تفاوت‌های جزئی وجود دارد که باید از آن مطلع شوید. گلکسی S20 تنها از Sub-6 پشتیبانی می‌کند. در حالی که مدل‌های پلاس و اولترا از sub-6, mm Wave پشتیبانی می‌کنند که بی شک آینده بیشتری دارند. اپراتورهای مختلف در ایالات متحده هریک بر یکی از این دو موج متمرکز شده‌اند که همین موضوع می‌تواند منجر به تمرکز بیشتر هریک از این شرکت‌ها بر تلفن‌های خاص باشد.

همان گونه که شرکت‌های تی موبایل و وان پلاس در دسامبر 2019 ثابت کرده‌اند، Sub-6 از پوشش بهتری برخوردار است و می‌تواند با سرعت بیشتری مستقر شود. هوآوی با پوشش Sub-6 در تی موبایل شاهد بهبود 40% درصدی در عملکرد کلی بوده است. در مقابل موج mm نقطه اوج بالاتری در عملکرد کلی خود دارد. در واقع سرعت گوشی‌ها در این موج تا 2000 مگابایت بر ثانیه هم رسیده‌است. اما کاربران باید در نزدیکی موقعیت‌های ایده‌آل این موج قرار بگیرند تا از مزایای این موج بهره مند شوند. بنابراین mm پوشش کمتری به نسبت Sub-6 دارد.

در هر دو مورد فرصت استفاده از نسل جدید شبکه فراهم آمده است تا کاربران از بارگذاری ویدئوهای با کیفیت 8K و یا بازکردن صفحات وبسایت‌ها با کمترین تأخیر استفاده کنند.

سامسونگ حتی با با گوگل برای ادغام Google Duo که پلتفرم تماس ویدئویی است مشارکت کرده‌است تا به صورت مستقیم در برنامه تلفن سامسونگ اجرا شود.

در هر صورت شرکت‌های مخابراتی موظفند در آینده از هر دو موج 5G پشتیبانی کنند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که می‌خواهید سالیان طولانی از یک گوشی استفاده کنید، بهتر است پشتیبانی از 5G را در الویت‌های خود قرار دهید. بی شک پهنای باند 5G خیلی سریع‌تر از پیش بینی‌ها در تمام دنیا مستقر خواهد شد.

طراحی و نمایش فاخر

تعجبی ندارد که طراحی گلکسی S20 علاوه بر ظاهر زیبا، از لحاظ فنی هم چشمگیر به نظر می‌رسد. سامسونگ قادر است امکانات فنی خارق العاده‌ای را در یک حجم کوچک جا بدهد.

سامسونگ امسال تصمیم گرفته که طراحی دوربین سلفی را تا حد ممکن کاهش دهد. اگرچه پس از معرفی گلکسی فولد این تصمیم سامسونگ قابل پیش بینی بود. در واقع فضای اضافی اشغال شده توسط دوربین‌های سلفی ارزش قربانی کردن زیبایی ظاهری را نداشت.

نمایشگر جدید سامسونگ از نظر بصری زیبا به نظر می‌رسد و یک پله به نمایشگر تمام صفحه ایده‌آلی که سامسونگ بیش از یک دهه است بر آن تمرکز دارد، نزدیک‌تر شده‌است. پس از زمانی که برای بررسی سری 20 گذاشتیم، کیفیت ساخت را بی عیب و نقص دیدیم. طراحی سری 20 تحول ملایمی از گلکسی S10 است البته با شاسی کمی ضخیم‌تر که بتواند باتری با ظرفیت بیشتر آن را در خود جا بدهد.

ماژول دوربین در قسمت پشتی اولترا بسیار حجیم شده است. با این وجود سامسونگ موفق شده به صورت منظم و هماهنگ شده‌ای از مقیاس S20 به S20 Ultra برسد. در واقع می‌توان گفت طراحی شاسی که باید باتری 4000 میلی آمپری S20 تا باتری 5000 میلی آمپری اولترا را در خود جاگذاری کند، چالش بزرگی برای سامسونگ بوده‌است. در مقایسه S10+ و S20+می‌توان به سادگی دریافت که در سری 20 باتری 4500 میلی آمپری افزایش ظرفیت 12.5 درصد نسبت به سری 10 دریافت کرده که این افزایش ظرفیت باتری تنها 2.2 درصد به فضای کلی شاسی افزوده است که بی تردید ارزشش را دارد.

افزایش حافظه و قدرت دستگاه

همه مدل‌های سری 20 با حداقل 12 گیگ رم و 128 گیگ حافظه همراه خواهند بود. به علاوه محفظه میکرو اس دی می‌تواند بالاترین اندازه کارت حافظه تا به امروز یعنی 1 ترابایت را در خود جا دهد. کاربرانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند می‌توانند در مدل اولترا از رم 16 گیگ با حافظه 512 برخوردار شوند.

اما با وجود قابلیت‌های مختلف دوربین و کیفیت 8K تصاویر ویدئویی و همچنین کیفیت 108 مگاپیکسلی تصاویر، حافظه تلفن می‌تواند در طولانی مدت نقش مهمی در مدیریت تصاویر داشته باشد. گزینه‌های متعدد در انتخاب حافظه دستگاه و هزینه اقتصادی و مناسب یکی از مهم‌ترین مزایای سامسونگ نسبت به اپل است.

همان گونه که پیش‌تر هم اشاره کردیم در ورژن‌های آمریکایی سری 20 از پردازنده اسنپ دراگون 865 استفاده می‌شود که از سرعت پردازش فوق العاده آن باخبریم. اما برای برخی بازی‌های خاص باید بتوانیم سرعت پردازشگر را تا 120 هرتز بالا ببریم. خوشبختانه این پردازنده می‌تواند تا سرعت پردازش 144 هرتز را پشتیبانی کند و سری 20 را به یک پلتفرم عالی برای بازی تبدیل کند.

هوش مصنوعی

گلکسی S20 با آخرین ورژن One UI به بازار آمده است که به سبب تأمین اکثر نیازهای کاربران در رأس دیگران قرار گرفته‌است. سامسونگ همیشه تجربیات کاربرانش را به سطحی بالاتر از کنونی سوق می‌دهد.

به عنوان نمونه می‌توان از امکانات جدید آن یاد کرد. سامسونگ قابلیت‌های جدیدی از جمله Single Take و Multiple Possactions به قابلیت‌های قبلی اضافه کرده‌است. این قابلیت‌های جدید به کاربران اجازه می‌دهند تا یک فیلم کوتاه از سوژه مورد نظر خود تهیه کنند. سپس این فیلم توسط هوش مصنوعی تجزیه می‌شود و ده‌ها فیلم و عکس از لحظات کلیدی آن استخراج می‌شود که کاربران می‌توانند آن‌ها را بلافاصله به اشتراک بگذارند. اگرچه هنوز مطمئن نیستیم که چه تعداد از کاربران به این امکانات علاقه نشان می‌دهند. اما در هر صورت این قابلیت‌های جدید به نوعی نوآوری محسوب می‌شوند که مرزها را از میان بر می‌دارند و از تمام قدرت‌های محاسباتی موجود استفاده می‌کنند.

نتیجه گیری

سری 20 گوشی‌های هوشمند سامسونگ همه آن چه را که کاربران انتظار داشتند، برآورده کرده است. از طراحی گرفته تا ظرفیت بیشتر باتری، بهبود عملکرد کلی و همچنین بهبود کیفیت نمایشگر همه در این سری جدید جمع آوری شده‌اند. در کل سامسونگ مانند همیشه از هیچ تلاشی برای بهبود سری جدید فروگذاری نکرده است. ‌در گزارش‌های بعدی به ارایه اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی‌ها می‌پردازیم.

خصوصیات گلکسی S20, S20 پلاس و S20 Ultra در یک نگاه

گلکسی S20 گلکسی S20+ گلکسی S20 Ultra
نمایشگر 6.2-inch Quad HD+ Dynamic AMOLED 2X

Infinity-O Display (3200X1440)
HDR10+ certified
120Hz display support

6.7-inch Quad HD+ Dynamic AMOLED 2X

Infinity-O Display (3200X1440)
HDR10+ certified
120Hz display support

6.9-inch Quad HD+ Dynamic AMOLED 2X

Infinity-O Display (3200X1440)
HDR10+ certified
120Hz display support

  * نمایشگر Infinity-O: یک نمایشگر که کل قسمت جلوی گوشی را گرفته و تقریبا بدون حاشیه

* اندازه گیری بصورت قطری انجام شده، اندازه نمایشگر گلکسی S20 در حالت مستطیل کامل 6.2 اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌های گرد، 6.1 اینچ است. اندازه نمایشگر گلکسی S20+ در حالت مستطیل کامل 6.7 اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌های گرد، 6.5 اینچ است. اندازه نمایشگر گلکسی S20 Ultra در حالت مستطیل کامل 6.9 اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌های گرد، 6.7 اینچ است. به دلیل گرد شدن گوشه ها و وجود حفره دوربین، سطح قابل مشاهده کمتر از این مقادیر است.

* نرخ پیش فرض بروزرسانی 60 هرتز است. باید در تنظیمات نرخ بروزرسانی برای 120 هرتز شود

دوربین دوربین جلو

10MP, Dual Pixel AF, F2.2(80˚)

 

دوربین عقب سه گانه

Ultra Wide: *12MP, F2.2(120˚)

Wide-angle: *12MP, F1.8(79˚)
Super Speed Dual Pixel AF, OIS

Telephoto: *64MP, PDAF F2.0(76˚), OIS

دوربین جلو

10MP, Dual Pixel AF, F2.2(80˚)

 

دوربین عقب چهارگانه

Ultra Wide: *12MP, F2.2(120˚)

Wide-angle: *12MP, F1.8(79˚)
Super Speed Dual Pixel AF, OIS

Telephoto: *64MP, PDAF, F2.0(76˚), OIS

دوربین تشخیص عمق

دوربین جلو

40MP, PDAF, F2.2(80˚)

 

 

دوربین عقب چهارگانه

Ultra Wide: *12MP, F2.2(120˚)

Wide-angle: *108MP, F1.8(79˚)
PDAF, OIS

Telephoto: **48MP, PDAF, F3.5(24˚), OIS

 

دوربین تشخیص عمق

  * Super Resolution Zoom از زوم دیجیال استفاده می کند که ممکن است باعث اختلال در تصویر شود

** 48 مگاپیکسل صرفا برای زوم کردن

ابعاد و وزن ابعاد:

151.7 x 69.1 x 7.9mm
وزن: 163 گرم

ابعاد:

161.9 x 73.7 x 7.8mm
وزن: 186 گرم

* وزن نسخه 5G برابر 188

ابعاد:

166.9 x 76.0 x 8.8mm
وزن: 220 گرم

* وزن نسخه 5G برابر 222 گرم

AP – 7㎚ 64-bit Octa-Core Processor * 2.7㎓ (Maximum Clock Speed) + 2.5㎓ + 2㎓
– 7㎚ 64-bit Octa-Core Processor * 2.8㎓ (Maximum Clock Speed) + 2.4㎓ + 1.8㎓
* بسته به بازار و اپراتور ممکن است تغییر کند
حافظه 5G
رم:12GB (LPDDR5)  با حافظه داخلی:  128GBLTE
رم:8GB (LPDDR5) باحافظه داخلی:  128GB
5G

رم:12GB (LPDDR5) با

حافظه داخلی:  512GB
رم:12GB (LPDDR5) با

حافظه داخلی:  256GB

رم:12GB (LPDDR5) با

حافظه داخلی:  128GB

LTE
رم:8GB (LPDDR5) با

حافظه داخلی  128GB

5G/LTE

رم:16GB (LPDDR5) با

حافظه داخلی:  512GB

رم:12GB (LPDDR5) با

حافظه داخلی:  256GB

رم:12GB (LPDDR5) با

حافظه داخلی:  128GB

  * بسته به بازار، رنگ، مدل و اپراتور ممکن است متفاوت باشد

* حافظه واقعی قابل استفاده بسته به نرم افزارهای نصب شده پیش فرض متفاوت است

حافظه قابل افزایش و سیم کارت مدل تک سیم کارت: یک سیم کارت نانو و یک اسلات میکرو اس دی (تا 1 ترابایت)

مدل دو سیم کارت (اسلات دو کاربرده): یک سیم کارت نانو و یک سیم کارت نانو یا یک میکرو اس دی (تا 1 ترابایت)

* سیم کارت بصورت جداگانه فروخته می شود. عرضه نسخه دو سیم کارت بسته به کشور و اپراتور متفاوت خواهد بود

* حافظه میکرو اس دی مجزا فروخته می شود. عرضه آن بسته به کشور و تولیدکننده متفاوت خواهد بود

* پشتیبانی از eSIM روی گلکسی S20, S20+, S20 Ultra نیازمند برنامه خدمات بی سیم بوده و به شما امکان می دهد تا یک برنامه شبکه موبایلی را بدون استفاده از سیم نانو فعال کنید. عرضه eSIM بسته به کشور و اپراتور متفاوت خواهد بود. مسئله پشتیبانی از eSIM را از اپراتور خود پیگیری کنید.

باتری 4000mAh (typical) 4500mAh (typical) 5000mAh (typical)
  * مقدار اسمی برابر نتیجه آزمایش توسط طرف های ثالث است. مقدار اسمی میانگین مقادیر به دست آماده از آزمایش نمونه های متفاوت با توجه به انحراف احتمالی در ظرفیت باتری تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نرخی (حداقل) برابر 3880mAh  برای  Galaxy S20، 4370mAh  برای Galaxy S20+، و 4855mAh  برای  Galaxy S20 Ultra است. عمر واقعی باتری بسته محیط شبکه، کاربرد و دیگر عوامل ممکن است متفاوت باشد.
شارژ بهبود سرعت شارژ با شارژ بی سیم 2.0

امکان شارژ سریع در هر دو حالت سیمی و بی سیم

* شارژ سیمی با QC2.0 و AFC سازگار است

* شارژ بی سیم با WPCWireless PowerShare سازگار است

 

* شارژ سریع بی سیم 2.0 در حال حاضر برای استند شارژ بی سیم، پد شارژ دوگانه بی سیم، و دیگر ابزارهایی که از شارژ بی سیم 10 وات یا بیشتر پشتیبانی می کنند، عرضه شده است. بصورت جداگانه فروخته می شود. سرعت شارژ واقعی ممکن است بسته به کاربرد واقعی و شرایط شارژ و دیگر عوامل متغیر باشد. شارژر بی سیم نیازمند اتصال به جریان برق است. پیشنهاد می کنیم از آداپتور و کابل شارژ داخل جعبه استفاده کنید زیرا استفاده از محصولات شرکتهای ثالث می تواند به استند شارژ بی سیم و پد شارژ بی سیم دوگانه صدمه بزند یا سرعت شارژ را پایین بیاورد.

 

* اشتراک شارژ بی سیم محدود به گوشی های هوشمند سامسونگ و یا برندهای دیگری است که از شارژ بی سیم Qi استفاده می کنند مانند Galaxy S20, S20+, S20 Ultra, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5,  و ابزارهای پوشیدنی مانند  Galaxy Watch Active2, Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch,  و Galaxy Buds. اگر میزان شارژ باتری کمتر از 30 درصد باشد، ممکن است اشتراک شارژ بی سیم کار نکند. همچنین ممکن است با تجهیزات جانبی، وجود کاور و محصولات برندهای دیگر یا برخی ابزارهای پوشیدنی سامسونگ کار نکند. ممکن است بر آنتن دهی یا خدمات داده ای، بسته به شرایط شبکه شما، تاثیر بگذارد.

سیستم عامل اندروید 10
شبکه و اتصالات 5G
5G Non-Standalone (NSA), 5G Standalone (SA), Sub6 / mmWave*, Dynamic Spectrum Sharing (DSS)
LTE
Enhanced 4×4 MIMO, Up to 7CA, LAA,  LTE Cat.20
Up to 2.0Gbps Download / Up to 200Mbps UploadWi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax 2.4G+5GHz, HE80, MIMO, 1024-QAM
Up to 1.2Gbps Download / Up to 1.2Gbps UploadBluetooth
Bluetooth® v 5.0 , ANT+, USB type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)*S20 only supports Sub6*LTE: LAA is only for US* سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، اپراتور و محیط کاربر متغیر باشد

* نیازمند اتصال بهینه 5G است. سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، اپراتور و محیط کاربر متغیر باشد

* پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد. BeiDou ممکن است برای کشورهای خاصی موجود نباشد.

پرداخت NFC, MST
* بسته به بازار، اپراتور و تامین کننده خدمات ممکن است متفاوت باشد
حسگرها حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، شتاب سنج، فشارسنج، حسگر جهت، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر Hall، حسگر مجاورت، حسگر نور RGB
تایید هویت قفل: الگو، رمز، پین

نوع قفل بیومتریک: حسگر اثرانگشت، تشخیص چهره

صدا اسپیکرهای استریو و هدفون با صدای AKG

صدای فراگیر با فناوری دالبی آتموس (دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس)

* هدفون: از نوع کانال هیبریدی، واحد دینامیکی دو خروجی

 

فرمت های صوتی قابل پخش

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

ویدیو فرمت های تصویری قابل پخش

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

https://mag.charkhoneh.com/8097
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *