اپل به دنبال افزایش سهم در بازار پرداخت‌های موبایلی

مجله چارخونه » خبر » بانکداری موبایلی » اپل به دنبال افزایش سهم در بازار پرداخت‌های موبایلی
اپل به دنبال افزایش سهم در بازار پرداخت‌های موبایلی
فهرست محتوا

اپل تصمیم دارد جایگاه اصلی خود در حوزه خدمات پرداخت موبایلی را حفظ کند. در واقع حفظ این موقعیت برای شرکت اپل فقط با افزایش پذیرنده‌ها در فروشگاه‌ها و بخش‌های مختلف ایالات متحده تقویت می‌شود.

موسسه جانیپر ریسرچ با انتشار گزارشی در خصوص گسترش بیشتر پرداخت‌های موبایلی پیش‌بینی کرده که سود اپل در سال‌های آینده در بخش پرداخت‌های موبایلی افزایش چشم گیری خواهد داشت. در گزارش منتشر شده این موسسه تحقیقاتی آمده است که سهم پرداخت‌های موبایلی اپل از 43 درصد در سال 2020 به 52 درصد در سال 2024 افزایش خواهد یافت.

اگرچه بر اساس گزارش منتشر شده از سوی جانیپر ریسرچ این شرکت علاوه بر سود خالص داخلی از گسترش فروش محصولات و خدمات خود در بازارهای کلیدی از جمله آسیا، چین و اروپا هم سود خواهد برد، اما پیش‌بینی می‌شود که افزایش پرداخت‌های موبایلی در داخل ایالات متحده کلید اصلی این موفقیت باشد.

سوزانا همپتون، تحلیلگر و نویسنده این گزارش، در این خصوص می‌گوید که رمز موفقیت اپل اکوسیستم یکپارچه‌ای است که این شرکت ایجاد کرده است. به اعتقاد این تحلیلگر رقبای اصلی این شرکت از جمله سامسونگ و گوگل هم باید خدمات پرداخت نسبی خود را در کشورهای بیشتری در جهان مستقر کنند.

این شرکت تحلیلگر خاطرنشان کرد که ازآنجاکه کارت‌های اعتباری غیر فیزیکی محدودیت پرداخت بیشتری دارند، در سال‌های آینده (2020 تا 2024) خدمات پرداخت دستگاه‌های هوشمند به نسبت کارت‌های اعتباری غیر فیزیکی خدمات باارزش‌تری ارائه خواهند داد.

از سوی دیگر جانیپر پیش‌بینی می‌کند که در همین بازه زمانی ارزش معاملات ایجادشده توسط تمام روش‌های پرداخت از 2 تریلیون دلار به 6 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت که از این مقدار افزایش، 1.5 تریلیون دلار را به کارت‌های اعتباری غیر فیزیکی نسبت می‌دهند.

https://mag.charkhoneh.com/8229
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *