جای شما در ویترین بهاری چارخونه خالی است

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » جای شما در ویترین بهاری چارخونه خالی است
جای شما در ویترین بهاری چارخونه خالی است
فهرست محتوا

این روزها که ویروس کرونا بر زندگی و کسب و کارهای ما تاثیر گذاشته و کشور و همه ما به نوعی در حال مبارزه با این چالش هستیم، چارخونه برنامه‌های زیادی برای تشویق هم‌میهنان و کاربران خود به در خانه ماندن و بهینه‌سازی اوقات فراغت آن‌ها تدارک دیده است.

به گزارش مجله چارخونه، مهم‌ترین این برنامه‌ها کمپین دانلود با اینترنت رایگان ایرانسل است. در این کمپین کاربران می‌توانند با اینترنت رایگان ایرانسل و اینترنت نیم‌بهای سایر اپراتورها انواع برنامه، بازی، موسیقی، کتاب و مجله را به راحتی دانلود کنند و اوقات فراغت پرباری در خانه داشته باشند.

کاربران چارخونه همچنین می‌توانند در کمپین ۲۴ ساعت فیلم رایگان شرکت کنند و در این مدت با اینترنت نیم‌بها و بدون پرداخت وجه اضافی، فیلم‌ها و سریال‌ها مد نظر خود را مشاهده کنند.

علاوه بر این موارد چارخونه برای روزهای قرنطینه امکان مشاهده رایگان کنسرت‌های زنده بدون تماشاگر را هم برای کاربران خود فراهم کرده است. به این ترتیب چارخونه‌ای‌ها می‌توانند تا ۲۱ فروردین ماه، هر شب راس ساعت ۲۱، بیننده یکی از کنسرت‌های خوانندگان مطرح کشورمان باشند.

در ضمن، کاربران جدید چارخونه یک عیدی ویژه هم خواهند داشت. به این ترتیب کاربرانی که به تازگی به ما پیوسته‌اند علاوه بر استفاده از تمامی امکانات فوق می‌توانند یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند.

در کنار این موارد هر روز ۸ محتوای برتر در بخش‌های مختلف به کاربران معرفی می‌شود و کاربران می‌توانند روزانه در بخش راویتو به محتواهای ویدیوئی کاربرساز به ويژه در حوزه‌های آموزش، بهداشت و سلامت دسترسی داشته و یا حتی با بارگذاری محتواهای جذاب تولیدی خود آن‌ها را در اختیار دیگر کاربران چارخونه قرار دهند.

گفتنی است در چند ماه گذشته چارخونه با بکار گرفتن کمپین‌های موفق تبلیغاتی و ارایه طرح‌های تشویقی جذاب توانسته علاوه بر افزایش تعداد کاربران، میزان استفاده از بازار محتوای دیجیتالی چارخونه را نیز بیش از پیش افزایش دهد.

بنابراین از تمامی توسعه‌دهندگان و ناشران محتوای دیجیتال در بخش‌های مختلف برنامه‌های کاربردی، بازی‌های موبایلی، کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها، تهیه‌کنندگان آثار موسیقی و سینمایی دعوت می‌کنیم تا با پیوستن به خانواده تامین‌کنندگان محتوای چارخونه و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی موجود و روش‌های متنوع فروش محتوا، علاوه بر گسترش ضریب نفوذ تولیدات خود، امکان دسترسی به برنامه‌ها و محتواهای سرگرم کننده خود را برای عموم مردم فراهم آورند.

https://mag.charkhoneh.com/8289
1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *