در دوران قرنطینه بدون ایجاد حساب کاربری با عزیزانتان اسکایپ کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » در دوران قرنطینه بدون ایجاد حساب کاربری با عزیزانتان اسکایپ کنید
در دوران قرنطینه بدون ایجاد حساب کاربری با عزیزانتان اسکایپ کنید
فهرست محتوا

یکی از مهم‌ترین دلایلی که اپلیکیشن زوم نزد کاربران محبوب شده، این است که برای پیوستن به تماس‌های تصویری نیازی به ساختن اکانت کاربری ندارند. در واقع کافیست فرد میزبان یک حساب کاربری زوم داشته باشد و با ایجاد یک اتاق کنفرانس و ارسال لینک آن مهمانان خود را به این مکالمه دعوت کند. کاربران مهمان هم بدون نیاز به حساب کاربری در این اپلیکیشن و تنها با کلیک بر روی لینک ارسالی مستقیما وارد گفتگو خواهند شد.

به گزارش مجله چارخونه، اما متاسفانه این اپلیکیشن محبوب مدتی است که گرفتار مسائل امنیتی و حریم خصوصی شده‌است. بنابراین کاملا قابل درک است که شما هم در حال حاضر یکی از کاربران ناراضی زوم باشید و با استفاده از آن احساس امنیت و راحتی نداشته باشید. اما نگران نباشید خبرهای خوبی در راه است. مایکروسافت از موقعیت پیش آمده برای زوم استفاده کرده و با به روز رسانی جدید اسکایپ و عدم نیاز به ایجاد حساب کاربری سعی در پیشی گرفتن از دیگر رقبای خود دارد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/APP/920424202/1250101766/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

برگزاری دورهمی‌های 50 نفره در اسکایپ

تا پیش از این کاربران برای اسکایپ با یکدیگر باید حتما یک حساب کاربری اسکایپ ایجاد می‌کردند. اما بر اساس گفته‌های مایکروسافت دیگر نیازی به ایجاد حساب کاربری نخواهد بود. این شرکت برای معرفی خدمات جدیدش می‌گوید: لینک منحصر به فرد خود را ایجاد کنید، آن را با افراد مورد نظرتان به اشتراک بگذارید و از جلسات نامحدود اسکایپ لذت ببرید. مجموعه کاملی از امکانات در خدمت شما است. به علاوه لینک ایجاد شده منقضی نخواهد شد و در هر زمان که بخواهید می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید.

البته گفته شده که بر خلاف اپلیکیشن زوم که از تماس تصویری 100 کاربر به صورت همزمان پشتیبانی می‌کرد، اسکایپ تنها از تماس 50 کاربر پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر تعداد افراد شرکت کننده در ویدئو کنفرانس‌های شما از 50 نفر فراتر نمی‌رود، اسکایپ گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در غیر این صورت به نظر می‌رسد باید همچنان از اپلیکیشن زوم استفاده کنید.

به روز جدید رسانی اسکایپ باید از هم اکنون در اختیار کاربران قرار داده شده باشد. بنابراین اگر شما هم در این دوره قرنطینه و شیوع ویروس کرونا درصدد تماس با عزیزانتان هستید بهتر است وقت را هدر ندهید و در اولین فرصت اسکایپ خود را به روز رسانی کنید.

https://mag.charkhoneh.com/8292
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *