نقد و بررسی برنامه Pezeshket؛ پل ارتباطی پزشکان و بیماران!

مجله چارخونه » برنامه‌ » سلامت و تناسب اندام » نقد و بررسی برنامه Pezeshket؛ پل ارتباطی پزشکان و بیماران!
نقد و بررسی برنامه Pezeshket؛ پل ارتباطی پزشکان و بیماران!
دانلود برنامه Pezeshket
فهرست محتوا

برقراری ارتباطی آسان و سریع میان پزشکان و بیماران یکی از مسائل مهمی است که در متخصصان در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای آن کرده‌اند. یکی از این راه‌ها طراحی و تولید برنامه‌های موبایلی مختلف است. برنامه Pezeshket یکی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود که ارتباطی آنلاین میان بیماران و متخصصان پزشکی فراهم می‌کند. درادامه برای دانلود برنامه Pezeshket و نصب آن با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه Pezeshket و نصب آن

با دانلود برنامه Pezeshket و ثبت‌نام در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با پزشکان مختلف را دارید که در نوع خود قابلیتی بی‌نظیر است. شما می‌توانید برای پزشک خود یک فایل صوتی بفرستید یا پس از هماهنگی‌های لازم با او تماس تصویری بگیرید. در برنامه Pezeshket جدیدترین مقالات پزشکی را بخوانید. پزشکان عضو در Pezeshket تصاویر، ویدیوها و مطالبی با موضوع جدیدترین یافته‌های علمی را به‌اشتراک می‌گذارند. علاوه‌براین سازمان وزارت بهداشت نیز جزوات و مقالات آموزشی خود را در Pezeshket قرار می‌دهد تا کاربران و پزشکان از آن استفاده و در آزمون‌های آموزشی دوره‌ای شرکت کنند.

برای دانلود برنامه Pezeshket در دسته‌بندی پزشکی و سلامت به 26 مگابایت اینترنت نیاز دارید. پس از دانلود Pezeshket و نصب آن باید با ثبت شماره تلفن‌همراه در برنامه عضو شوید. پس از ثبت‌نام در Pezeshket  به شما ۳۰ هزارتومان هدیه تعلق می‌گیرد.  امکان برداشت این هدیه وجود ندارد و می‌توان از آن برای ارتباط با پزشکان استفاده کرد. اگر می‌خواهید از خدمات Pezeshket بیشتر بهره‌مند شوید، اطلاعات حساب‌کاربری‌تان را تکمیل کنید. در این بخش با نوشتن سوابق بیماری‌های خانوادگی، سوابق جراحی، سوابق بیماری شخصی، محل سکونت، سن و… باعث می‌شوید پزشکان تشخیص بهتر و ارائه درمان مطمئن‌تری داشته باشند. برنامه Pezeshket از قسمت‌های پیشخوان، مشاوره، جامعه پزشکی، آموزش و تنظیمات تشکیل شده است.

پیشخوان

ابتدای این صفحه دسته‌بندی‌ تخصصی رشته‌های پزشکی قرار دارد. جراحی مغز واعصاب، طب فیزیکی، نورولوژیست، کودکان، رادیولوژی و… ازجمله تخصص‌های موجود در Pezeshket هستند. توصیه‌های کوتاه پزشکی درباره مهم‌ترین مسائل سلامت در چند عکس آلبومی نمایش داده می‌شود. پس از آن اخبار Pezeshket را می‌بینید که صرفا درباره امکانات جدید برنامه اطلاع‌رسانی می‌کند. اخبار سلامت، شامل توصیه‌های پزشکی و مقالات جدید حوزه سلامت، در بخش بعدی قابل دسترس است. اگر می‌خواهید درباره موسسات پزشکی مختلف اطلاعاتی به‌دست آورید، Pezeshket به شما کمک می‌کند. این قسمت اطلاعات موسسات مختلف سلامت را با تخصص‌های مختلف در فهرستی دراختیارتان می‌گذارد. کمی پایین‌تر لیستی از مقالات پزشکی را می‌بینید که بخش کوتاهی از آن‌ها در Pezeshket قرار گرفته‌اند. برای خواندن همه مقاله با ضربه روی لینک به نسخه تحت‌وب منتقل خواهید شد. انتهای صفحه پروفایل پزشکان و متخصصان آنلاین در Pezeshket به‌چشم می‌خورد؛ به‌این‌ترتیب در زمان کم‌تری می‌توانید برای حل مشکل‌تان اقدام کنید.

جامعه پزشکی

اگر به مطالب پزشکی علاقه‌ دارید یا در یکی از رشته‌های حوزه پزشکی فعالیت می‌کنید، بی‌شک قسمت جامعه پزشکی را می‌پسندید. در این بخش پزشکان درباره تغذیه مناسب، بیماری‌های مختلف، مشکلات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و سایر روزمرگی‌هایشان مطالبی را پست می‌کنند. در Pezeshket امکان تبادل نظر با سایر کاربران را، پایین هر پست، دارید. با Follow پزشکان موردعلاقه‌تان مطالب و پست‌های آن‌ها در Pezeshket در اولویت قرار می‌گیرد. با لمس آیکون سه نقطه بالای هر پست می‌توانید آن را به‌اشتراک بگذارید یا محتوای آن را، درصورت نامناسب‌بودن، به‌اطلاع تیم پشتیبانی Pezeshket برسانید.

آموزش

خوشبختانه سازندگان Pezeshket قسمتی از برنامه را برای آموزش نیروهای پزشکی و علاقه‌مندان حوزه سلامت درنظر گرفته‌اند. در قسمت آموزش بسته‌های آموزشی با قیمت‌های مختلف و موضوعات متنوع طراحی شده؛ درنهایت پس از گذراندن دوره با پشت‌سر گذاشتن چند آزمون از میزان یادگیری اطلاعات دوره مطمئن خواهید شد. در مناسبت‌های مختلف این بسته‌ها یا با قیمت کم‌تری به‌فروش می‌رسند یا به‌شکل رایگان عرضه می‌شوند.

ارتباط با پزشک

پس از ورود به صفحه پروفایل هر پزشک، Pezeshket تخصص و مدارج علمی او را نشان می‌دهد. با لمس آیکونی سبزرنگ Pezeshket آنلاین‌شدن پزشک را به‌اطلاع‌تان می‌رساند. کد نظام پزشکی، کد مشاوره، نوع تخصص و شیوه ارائه خدمات از دیگر اطلاعاتی هستند که می‌توانید در برنامه ببینید. پست‌ها و مقالات منتشرشده ازسوی پزشک در صفحه پروفایل او قرار دارد. نظرات کاربران آخرین چیزی است که در پروفایل هر دکتر می‌بینید. برای اعتبارسنجی پزشک و اطلاع از کیفیت ارائه خدمات او حتما نظرات کاربران را بخوانید. با کلیک روی گزینه مشاوره آنلاین امکان ارتباط صوتی، متنی یا ویدیویی با پزشک را پیدا می‌کنید. هرجلسه دست‌کم 30 دقیقه خواهد بود که هزینه‌ای بین 20 تا 30 هزارتومان باید برایش بپردازید.

سخن پایانی

برنامه Pezeshket باتوجه به برقراری ارتباط آنلاین با پزشک راه‌کاری مناسب برای مشکلاتی مانند کمبود زمان، ترافیک و صرف هزینه‌های بالای ویزیت است. برای دانلود برنامه Pezeshket و نصب آن از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه Pezeshket بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8300
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *