نقد و بررسی برنامه ترب؛ جایی برای مقایسه قیمت‌ها!

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » نقد و بررسی برنامه ترب؛ جایی برای مقایسه قیمت‌ها!
نقد و بررسی برنامه ترب؛ جایی برای مقایسه قیمت‌ها!
دانلود برنامه ترب
فهرست محتوا

خرید و گشت‌وگذار در بازار از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی است که می‌توان به آن پرداخت. شیرینی این سرگرمی زمانی بیشتر می‌شود که خریدی ارزان را تجربه کرده باشید. برنامه ایرانی ترب به شما کمک می‌کند وسایل موردنیازتان را با قیمتی کم و کیفیتی مناسب بخرید. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه ترب بپردازیم.

دانلود برنامه ترب

دانلود برنامه ترب به حجم زیادی از اینترنتتان نیاز ندارد؛ فقط با شش مگابایت می‌توانید ترب را دانلود کنید. گروهی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف برنامه ترب را طراحی کردند تا همیشه از قیمت بازار باخبر باشید. به‌بیان بهتر ترب یک موتور جستجوی پیشرفته است که قیمت کالاهای مختلف را در فروشگاه‌های معتبر بررسی می‌کند و به‌نمایش می‌گذارد. به‌این‌ترتیب شما ضمن مشاهده مشخصات کالا می‌توانید شرایط فروش و قیمتش را در فروشگاه‌های مختلف ببینید.

ترب کالایی را به‌طور مستقیم نمی‌فروشد؛ اما نقش یک راهنمای خرید را برایتان ایفا می‌کند. برنامه ترب آخرین قیمت سکه، دلار و خودرو را به‌اطلاعتان می‌رساند. ترب با مقایسه قیمت محصول موردنظرتان از میان 5000 کالا و 2000 فروشگاه مختلف مانند دیجی‌کالا، بامیلو و… خرید شما را بهینه می‌کند. برنامه ترب حتی میان آگهی‌ سایت‌های همچون دیور، شیپور، ایسام و… نیز جستجو می‌کند تا شما از همه نتايج خبر داشته باشید. پس از دانلود برنامه ترب و نصب آن با بخش‌های پیشنهاد ویژه، دسته‌بندی، جستجو و نمایه من مواجه می‌شوید.

پیشنهاد ویژه

اگر محصولی ویژه برای خرید درنظر ندارید، به قسمت پیشنهاد ویژه سری بزنید. به‌طورکلی پیشنهاد ویژه محصولات و فروشگاه‌های پرطرفدار با تخفیف‌های بالا را به کاربران عرضه می‌کند. ابتدای صفحه تبلیغاتی تصویری به‌شکل آلبومی قرار گرفته که چند کالا با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می‌کنند. پس از آن فهرستی از محصولات داغ سه روز گذشته می‌بینید. این فهرست پربازدیدترین کالاها را در روزهای اخیر نمایش می‌دهد. پس از این فهرست‌هایی از پرمخاطب‌ترین فروشگاه‌های ترب دیده می‌شوند که هریک محصولات متفاوتی را می‌فروشند؛ از لوازم دیجیتال گرفته تا پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه! از پرطرفدارترین فروشگاه‌های برنامه ترب می‌توان به ابر خواب، فیزا، شیائومی، دیجی‌کالا، دامون کالا و… اشاره کرد.

در این فهرست تصویری کوچک از کالا همراه نام آن قرار دارد. اطلاعاتی مانند میزان تخفیف، قیمت کالا، فروشگاه، امکان ثبت علاقه‌مندی و فعال‌سازی اعلان تغییر قیمت و تخفیف نیز کنار نام محصول قابل مشاهده است. با فعال‌سازی این اعلان هیچ تخفیفی را ازدست نخواهید داد. با استفاده از آیکون ذره‌بین در قسمت پیشنهاد ویژه کالای موردنظرتان را در برنامه ترب جستجو کنید و آن را با قیمتی کم از بهترین فروشگاه بخرید. خوشبختانه برنامه ترب به جستجوی صوتی نیز مجهز است تا راحت‌تر بتوانید کالایی را که می‌خواهید از میان 2000 محصول پیدا کنید.

دسته‌بندی

قسمت دسته‌بندی بیشتر برای افرادی مناسب است که ازپیش فهرست خریدشان را تهیه کرده‌اند و خریدی هدف‌مند درنظر دارند. در این بخش از برنامه ترب دسته‌بندی موردنظرتان را ازمیان 15 گروه انتخاب کنید. ازجمله دسته‌بندی‌های ترب می‌توان به هایپرمارکت، کودک و نوزاد، خودرو و سایر وسایل نقلیه، فرهنگی هنری و… اشاره کرد. پس از انتخاب دسته‌بندی، نوبت به انتخاب یکی از زیرگروه‌های آن می‌رسد. برای مثال پس از کلیک روی دسته‌بندی موبایل و تبلت می‌توانید روی یکی از زیرگروه‌های گوشی موبایل، تبلت، لوازم الکتریکی همراه و… ضربه بزنید. با کمک دو گزینه مرتب‌سازی و فیلتر انتخاب‌هایتان را محدود کنید تا خریدی مطمئن‌تر داشته باشید.

بررسی محصول

پس از ضربه روی نام محصول وارد صفحه جدیدی برای بررسی آن می‌شوید. در این صفحه چند تصویر از کالا قرار دارد که آن را در زوایای مختلف نشان می‌دهد. پس از آن فهرستی از فروشگاه‌های اینترنتی را می‌بینید؛ کنار نام هر فروشگاه شرایط فروش محصول به‌طور کلی نوشته شده است. با کلیک روی آیکون خرید به‌شکل مستقیم به سایت فروشگاه وصل خواهید شد تا پس از پرداخت هزینه محصول را بخرید.

پیش از خرید از فروشگاه‌ها حتما روی گزینه راهنمای خرید امن ضربه بزنید و نکات ایمنی را بخوانید. با درنظر گرفتن این نکات خریدی ایمن را تجربه خواهید کرد. کمی پایین‌تر از فهرست فروشگاه‌ها مشخصات کلی کالا در دسترستان قرار می‌گیرد. برنامه ترب در این قسمت نموداری از تغییرات قیمت کالا در ماه‌های اخیر براساس میانگین قیمت و کم‌ترین قیمت نمایش می‌دهد. آگهی‌های مرتبط و محصولات مشابه از دیگر آیتم‌هایی هستند که برنامه ترب در بخش بررسی محصول به آن می‌پردازد.

سخن پایانی

باتوجه به کاربرد این برنامه ایرانی دانلود برنامه ترب و استفاده از آن پیش از هر خرید ضروری به‌نظر می‌رسد! برنامه ترب یک پل ارتباطی میان شما و بهترین فروشندگان کالای موردنظرتان است. برای دانلود برنامه ترب و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه ترب بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8324
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *