ال‌جی از طراحی جدیدی برای موبایل‌های آينده خود خبر داد

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » ال‌جی از طراحی جدیدی برای موبایل‌های آينده خود خبر داد
ال‌جی از طراحی جدیدی برای موبایل‌های آينده خود خبر داد
فهرست محتوا

ال‌جی دو روز پیش با معرفی جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام Velvet شیوه جدیدی از طراحی گوشی‌های هوشمند خود به بازار ارائه کرده است. Velvet دستگاه هوشمند جدید ال‌جی است که از طراحی دوربین Raindrop یا همان قطره باران برخوردار است. به گفته ال‌جی این دستگاه در واقع اولین سری از دستگاه‌های هوشمند این شرکت است که بر ظرافت طراحی تاکید دارد.

به گزارش مجله چارخونه، ال‌جی در خصوص نام گذاری دستگاه‌های هوشمند خود می‌گوید که از اسامی الفبایی و متناسب با هر دستگاه استفاده می‌کند و بر این باور است که نام دستگاه باید گویای شخصیت منحصر به فرد آن باشد. بنابراین از آن جا که دستگاه هوشمند جدید ال‌جی از ظرافت و لطافت خاصی برخوردار است نام Velvet به معنای نرم و مخملی بر آن نهاده شده است. با این ویژگی‌ها می‌توان حدس زد که این دستگاه هوشمند جدید بیشتر مورد توجه افرادی قرار خواهد گرفت که طراحی‌های ساده و ظریف را می‌پسندند.

چانگ ما معاون ارشد استراتژی محصولات ارتباطات سیار ال‌جی در بیانیه‌ای در همین خصوص می‌گوید نام تجاری جدید بیانگر سلایق و احساسات افرادی است که تاکید بیشتری بر ظرافت طراحی دستگاه دارند.

منحنی‌های متقارن و چیدمان قطره‌ای دوربین‌ها

این بیانیه دو روز پس از رونمایی از تصاویر مفهومی و مشخصات کلی تلفن جدید توسط ال‌جی منتشر شد. برخلاف روند کنونی طراحی مربعی دوربین که در بسیاری از اسمارت‌فون‌های رده‌بالا دیده می‌شود، در بخش پشتی موبایل جدید ال‌جی در سمت چپ سه دوربین و یک فلش LED را خواهید دید که به ترتیب اندازه از بالا به پایین مرتب شده‌ و طرح قطرات باران را به ذهن متبادر می‌سازند. دوربین اصلی اندکی بالاتر از سطح قرار گرفته، درحالی‌که دو دوربین دیگر در زیرپوشش شیشه‌ای یکپارچه بدنه قرار دارند. این چیدمان طراحی باعث شده تا فضای کمتری در بخش پشتی موبایل توسط لنزها اشغال شده و ظاهری ساده و روان‌تر به محصول جدید خواهد بخشید.

3D Arc Design دیگر عنصر طراحی جدیدی است که در موبایلی که به‌زودی معرفی خواهد شد به کار گرفته شده است. در این شیوه طراحی لبه‌های صفحه‌نمایش و بخش پشتی موبایل به‌صورت متقارن خمیده خواهند بود که حس طبیعی‌تری نسبت به موبایل‌های قبلی ال‌جی خواهد داشت. این طراحی هنرمندانه به معنی لمس لبه‌هایی با تیزی کمتر است که نه‌تنها در نگاه خوشایندتر است، بلکه لمس آن هم لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

ناگفته نماند اطلاعیه ال‌جی فقط در مورد مشخصات سخت افزاری Velvet بوده است و در این اطلاعیه زمان دقیقی برای ارائه این دستگاه به بازار اعلام نشده است. همچنین نمایندگان ال‌جی هنوز به این رونمایی و اظهار نظرهای ال‌جی پاسخی نداده‌اند. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم ال‌جی چه تصمیمی در زمینه ارائه این دستگاه در بحبوحه این بازار بی رونق کرونایی می‌گیرد. با ما همراه باشید تا از جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی عقب نمانید.

https://mag.charkhoneh.com/8351
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *