مستر بلیط به شما در تجربه لذت بخش از سفر کمک می‌کند

مجله چارخونه » برنامه‌ » گردشگری و سفر » مستر بلیط به شما در تجربه لذت بخش از سفر کمک می‌کند
مستر بلیط به شما در تجربه لذت بخش از سفر کمک می‌کند
دانلود برنامه مستر بلیط
فهرست محتوا

خرید بلیط یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران است. برای برنامه‌ریزی مناسب و تجربه سفری لذت‌بخش خرید بلیط با قیمتی مقرون‌به‌صرفه اهمیت بالایی دارد. برنامه ایرانی مستر بلیط یکی از بهترین گزینه‌های خرید بلیط محسوب می‌شود. درادامه برای دانلود برنامه مستر بلیط و نصب آن با مجله چارخونه همراه باشید.

نصب و دانلود برنامه مستر بلیط

استارت‌آپ مستر بلیط از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین سرویس‌های فروش بلیط شناخته شد. پس از مدتی نسخه اندرویدی و ios این برنامه را ساختند که با مصرف چهار مگابایت اینترنت می‌توانید به دانلود برنامه مستر بلیط بپردازید. مستر بلیط در حوزه سیر و سفر برای افرادی مناسب است که به سفر علاقه‌مند هستند یا بیشتر وقت خود را در مسافرت می‌گذرانند. برنامه مستر بلیط ساختار بسیار ساده‌ای دارد و فقط از بخش‌های هواپیما، قطار، اتوبوس و کنسلی و پیگیری تشکیل می‌شود.

اگر اهل ثبت‌نام در برنامه‌های موبایلی نیستید، نگران نباشید؛ برای خرید از برنامه مستر بلیط نیازی به ثبت‌نام ندارید. البته با عضویت درمستر بلیط خریدهایی با تخفیف و به‌صرفه‌تر خواهید داشت. اطلاعات شخصی شما در مستر بلیط ثبت و حفظ می‌شود. امنیت بالای این برنامه به شما اطمینان می‌دهد که هیچ‌کس از اطلاعات شخصی و بانکی شما سواستفاده نمی‌کند. این برنامه اطلاعاتی صحیح و به‌روز از وضعیت حرکت قطار و اتوبوس و پرواز هواپیما به‌نمایش می‌گذارد. درصورتی‌که این اطلاعات صحت نداشته باشند و شما را دچار خسارت کنند، مستر بلیط ضمن برگرداندن هزینه بلیط خسارت شما را نیز می‌پردازد.

برنامه مستر بلیط به‌گونه‌ای طراحی شده که پس از خریدتان یک نسخه از بلیط و اطلاع‌رسانی‌های لازم ازطریق پیامک و ایمیل به‌دستتان برسد. اگر به هردلیلی بلیط را دریافت نکردید، با استفاده از قسمت پیگیری می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما در قدم اول باید نوع پرواز را از نظر داخلی و خارجی مشخص کنید. سپس شهر مبدأ و مقصد را با جستجویی ساده در بانک اطلاعاتی مستر بلیط پیدا کنید. البته فهرستی شامل شهرهای پرطرفدار نشان داده می‌شود تا درنهایت کارتان را آسان‌تر و سریع‌تر انجام دهید.

مرحله بعدی انتخاب تاریخ دقیق سفر است. با ضربه روی گزینه تاریخ سفر یک تقویم را خواهید دید که روزها را تا چند ماه آینده به‌نمایش می‌گذارد. اگر به‌تنهایی به سفر می‌روید یا دوستان و خانواده شما را همراهی می‌کنند، ثبت تعداد دقیق مسافران از ضروری‌ترین قسمت‌های خرید بلیط محسوب می‌شود. تعداد مسافران را در دسته‌بندی‌های بزرگسال، کودک و نوزاد بنویسید. مرحله بعدی لمس گزینه جستجوی پروازها است تا درصورت وجود پروازی با شرایط شما نتیجه به‌نمایش درآید.

پس از جستجوی پرواز فهرستی از پیشنهادهای مختلف مستر بلیط می‌بینید؛ پیشنهادهایی از ایرلاین‌های مختلف با قیمت‌ها و ظرفیت‌های متفاوت. شما می‌توانید پروازها را براساس تاریخ و قیمت دسته‌بندی کنید. با گزینه فیلتر شامل هزینه کل، زمان پرواز، نوع بلیط و کلاس پرواز سریع‌تر به اطلاعات پرواز موردنظرتان می‌رسید.

بلیط قطار

سفر با قطار و تماشای طبیعت از پشت شیشه یکی از خاطره‌انگیزترین راه‌ها برای سفر محسوب می‌شود. پس از انتخاب سفر داخلی یا خارجی با قطار باید شهر مبدأ و مقصد را مشخص کنید. با بررسی تقویم برنامه یک روز را برای سفر انتخاب کنید. در قسمت سهمیه روی یکی از گزینه‌های مسافران عادی، ویژه برادران، ویژه خواهران و حمل خودرو متناسب با سفر موردنظرتان ضربه بزنید. شما می‌توانید کوپه‌ای عادی یا دربست برای سفرتان درنظر بگیرید. درصورتی‌که قطاری برای سفر شما در تاریخ دلخواه وجود نداشته باشد، مستر بلیط راه‌های دیگری به شما پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید از هواپیما یا اتوبوس با قیمت‌های متفاوت برای رسیدن به مقصد استفاده کنید.

بلیط اتوبوس

اگر بودجه کمی برای سفر دارید، بهتر است سفر با اتوبوس را نیز درنظر داشته باشید. به‌این‌ترتیب علاوه‌بر پرداخت هزینه کم‌تر می‌توانید از زیبایی‌های جاده نیز لذت ببرید. پس از مشخص‌کردن نوع سفر، شهر مبدأ و مقصد و تاریخ حرکت تعداد مسافران را انتخاب کنید. در این قسمت باید یک بازه زمانی چند ساعته را برای زمان حرکت اتوبوس در مستر بلیط بنویسید. نوع اتوبوس متناسب با بودجه و سلیقه شما می‌تواند عادی یا VIP باشد. پس از کلیک روی جستجوی اتوبوس‌ها فهرستی از پیشنهادهای سفر به‌نمایش درمی‌آید. در این قسمت ساعت شروع حرکت، ساعت رسیدن به مقصد، پایانه‌های مبدأ و مقصد و توضیحاتی درباره بلیط شما نوشته شده است. برنامه مستر بلیط شرکت‌های اتوبوس‌رانی مختلف را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما امکان خرید بلیط اتوبوس از شرکت‌هایی با کیفیت‌های متفاوت را خواهید داشت.

سخن پایانی

برای تجربه خریدی آسان و به‌صرفه دانلود برنامه مستر بلیط را ازدست ندهید. این برنامه به شما امکان خرید بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما را با بهترین قیمت می‌دهد. برای دانلود برنامه مستر بلیط و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/8368
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *