نقد و بررسی برنامه دردانه؛ روزشمار بارداری و تولد

مجله چارخونه » برنامه‌ » سبک زندگی » نقد و بررسی برنامه دردانه؛ روزشمار بارداری و تولد
نقد و بررسی برنامه دردانه؛ روزشمار بارداری و تولد
دانلود برنامه دردانه
فهرست محتوا

تجربه پدر یا مادرشدن یکی از لذت‌های وصف‌ناپذیری است که بیشتر افراد در برهه‌ای از زندگی‌شان می‌توانند آن را تجربه کنند. اگر فرزند شما در ماه‌های آینده به‌دنیا می‌آید یا مدتی از تولدش گذشته، دانلود برنامه دردانه شیرینی روزهای بزرگ‌شدن فرزندتان را بیشتر می‌کند. مخاطبان اصلی این برنامه اندرویدی والدینی هستند که گذر عمر فرزندشان درنظر آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه دردانه بپردازیم.

نصب و دانلود برنامه دردانه

دانلود برنامه دردانه با حجم شش مگابایت فضای کمی از گوشی‌تان را اشغال می‌کند. شرکت محصولات فرهنگی یاسین برنامه دردانه را در حوزه کودک و مادران طراحی کرده است. موسسه فرهنگی یاسین سابقه‌ای طولانی در تولید محصولات فرهنگی دارد. ردپای این شرکت را در تولید قلم هوشمند، کتاب هوشمند، نرم‌افزارهای قرآنی، نرم‌افزارهای کمک آموزشی و… می‌بینیم. برنامه دردانه را در قالب یک ویجت یا ابزارک طراحی کرده‌اند تا دسترسی آسانی به اطلاعات آن داشته باشید.

پس از دانلود برنامه دردانه و نصب آن به صفحه اصلی گوشی‌تان بروید. انگشت خود را روی صفحه بگذارید و چند ثانیه در همان حالت نگه دارید. از قسمت پایین صفحه روی گزینه ویجت‌ها ضربه بزنید. ازمیان ویجت‌های گوشی، ویجت برنامه دردانه را پیدا و انتخاب کنید. ویجت را در بخش موردنظر از یکی از صفحات گوشی بگذارید و آن را لمس کنید تا اطلاعات خود را در ویجت یا ابزارک بنویسید. ابزارک دردانه در دو سایز کوچک و بزرگ طراحی شده است. سایز بزرگ علاوه‌بر اطلاعات فرزند شما تصویر کوچکی از او و مراحل رشدش نمایش می‌دهد. درواقع سایز بزرگ بیشتر برای حالت پس از تولد مناسب است.

تنظیمات برنامه دردانه

پس از قرارگیری برنامه در صفحه اصلی گوشی به‌شکل خودکار وارد صفحه جدیدی می‌شوید که برای ویرایش اطلاعات پزشکی لازم طراحی شده است. باید برنامه را برای یکی از دو حالت پیش از تولد یا پس از تولد تنظیم کنید تا متناسب با سن جنین یا کودک‌تان اطلاعات را به‌نمایش بگذارید. باتوجه به این موضوع که بیشتر مادران روزشماری می‌کنند تا فرزندشان به‌دنیا بیاید یا کودکشان بزرگ‌تر شود، دانلود برنامه دردانه می‌تواند به آن‌ها کمک کند. یکی از مواردی که باید در تنظیم اطلاعات دردانه ثبت شود، تاریخ دقیق Lmp در حالت نمایشگر پیش از تولد است. تاریخ Lmp درواقع اولین روز از آخرین دوره پریودی زنان را نشان می‌دهد که برنامه دردانه براساس آن سن جنین را تخمین می‌زند. شما می‌توانید جنسیت جنین را از میان گزینه‌های نامشخص، دختر و پسر انتخاب کنید.

ابزارک دردانه سن جنین را به‌نمایش می‌گذارد و با یک ضربه روی نوشته سن جنین، تعداد روزهای باقی‌مانده تا تولد جنین را مشاهده خواهید کرد. اگر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید، امکان تغییر اندازه قلم برای نمایش اطلاعات برایتان فراهم می‌شود. اگر روی ویجت دردانه ضربه بزنید، به‌شکل مستقیم به سایت موسسه فرهنگی یاسین اتصال پیدا می‌کنید. محصولات فرهنگی برای آموزش و بازی کودک، تربیت فرزندان و… ازجمله محصولاتی هستند که می‌توانید از سایت بخرید.

اطلاعات فرزند خود را وارد کنید

درصورتی‌که گزینه پس از تولد را انتخاب کرده باشید، یک ویژگی مثبت دیگر از برنامه دردانه برایتان فعال می‌شود. شما امکان انتخاب تصویر برای کودک به‌کمک دوربین یا گلری را دارید. پس از انتخاب تصویر، نوبت به تغییر اندازه آن متناسب با سلیقه‌تان می‌رسد. تصویر فرزندتان در پنج اندازه مختلف بریده و در ویجت دردانه به‌نمایش گذاشته می‌شود. گزینه بزرگ‌نمایی انتهای صفحه تصویر را کوچک یا بزرگ می‌کند؛ هرچند به‌کمک کشیدن دو انگشت روی صفحه در جهت هم یا برعکس نیز می‌توان عکس را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کرد. با ضربه روی آیکون چرخش، تصویر فرزندتان را به‌طور 360 درجه‌ای بچرخانید تا درنهایت به عکس دلخواهتان برسید.

سخن پایانی

دانلود برنامه دردانه گذر روزهای بارداری و انتظار برای به‌دنیا آمدن فرزند را برای مادران و پدران آسان‌تر می‌کند. این برنامه اندرویدی با نمایش تصویر فرزندتان پس از تولد و نمایش سن دقیق او زیبایی روزهای عمرش را بیشتر به شما نشان می‌دهد. برای دانلود برنامه دردانه و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/8423
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *