AT&T به کاربران فعال خود در کادر درمان پزشکی خدمات رایگان سه ماهه داده است

مجله چارخونه » خبر » اپراتورها » AT&T به کاربران فعال خود در کادر درمان پزشکی خدمات رایگان سه ماهه داده است
AT&T به کاربران فعال خود در کادر درمان پزشکی خدمات رایگان سه ماهه داده است
فهرست محتوا

در پی شیوع بیماری کرونا بسیاری بسیاری از شرکت‌های معروف دنیا از ارائه تسهیلات و خدمات ویژه به کاربران خود خبر داده‌اند. شرکت AT&T هم از این قضیه عقب نمانده و از ارائه خدمات بی‌سیم رایگان به کاربران خود خبر داده‌است. این شرکت گفته که به پزشکان و پرستارانی که در آمریکا با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند خدمات رایگان بی‌سیم خود را در شبکه FirstNet اعطا می‌کند.

به گزارش مجله چارخونه، بر اساس اظهارات AT&T پرستاران و پزشکان ایالات متحده که قبلاً از امکانات FirstNet برخوردار بوده‌اند، اعتبار سه ماهه این شرکت را که هرماه به طور خودکار تمدید خواهد شد برخطوط تلفن هوشمند یا تبلت خود دریافت می‌کنند. البته خدمات این شرکت به همین جا ختم نمی‌شود. AT&T از امروز به بعد برای مشترکان جدید واجد شرایط خود هم این خدمات را اعطا می‌کند. همچنین پرستاران و پزشکان با دریافت هر اشتراک جدید در دستگاه‌های هوشمند بعدی خود در این شبکه می‌توانند از یک کد فعال سازی اعتباری به ارزش 200 دلار هم بهره مند شوند.

از سوی دیگر جان کراسینکی بازیگر و تهیه کننده آمریکایی در اپیزود جدید سریال خود به نام چند خبرخوب که روز یکشنبه از یوتیوب پخش شد از برخی توافقات انجام شده خبر داده است. بر اساس گفته این بازیگر، او و دیوید اورتیز بوکسور سابق Red Sox با مراجه به بیمارستان بوستون و بازدید از Fenway Park برای اپیزود جدید، کادر درمان این بیمارستان را غافلگیر کردند.

مسدود سازی ترافیک مصرفی غیرضروری توسط کاربران FirstNet میسر است

AT&T با مشارکت‌های عمومی و خصوصی خود با دولت ایالات متحده در ساخت شبکه FirstNet کمک شایانی کرده‌است. از ویژگی‌های مهم وکلیدی این شبکه می‌توان به الویت بندی تماس‌های کاربران و ترافیک مصرفی اشاره کرد. در واقع کاربران این شبکه می‌توانند با استفاده از قابلیت Preemption ترافیک مصرفی خود را در بخش‌های غیرضروری البته به جز تماس اضطراری 911 مسدود کنند.

تفاوت اصلی بین FirstNet و سایر شبکه‌های پاسخ دهنده این است که بر روی سخت افزار جداگانه‌ای از شبکه AT&T ساخته شده است و به پاسخ دهندگان شبکه‌های مختلف دیگر، پهنای باند منحصر به فرد و جداگانه خود و با قابلیت فعال بودن در سراسر کشور می‌دهد.

اما بر اساس اظهارات FierceWireless سایر شرکت‌ها از جمله Verizon نسبت به این مسئله اعتراض کرده‌اند. بر اساس ادعای Verizon تنها شرکتی که مجوز همکاری کامل با FirstNet را پیدا کرده AT&T است که همین مسئله موجب می‌شود که ترافیک سایر شبکه‌ها در شرایط اضطراری در الویت قرار نگیرد. این در حالی است که AT&T با رد ادعای Verizon می‌گوید که ترافیک تمام دستگاه‌هایی که به FirstNet متصل می‌شوند صرف نظر از این که از چه شبکه‌ای تهیه شده باشند به ترتیب در الویت قرار می‌گیرند و هیچ تفاوتی میان شبکه‌های مختلف وجود ندارد.

https://mag.charkhoneh.com/8446
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *