گلکسی فولد 2 سامسونگ و شایعات تازه!

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » گلکسی فولد 2 سامسونگ و شایعات تازه!
گلکسی فولد 2 سامسونگ و شایعات تازه!
فهرست محتوا

گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2 که در حال توسعه است باز هم دستخوش شایعات شده‌است و گویا این شایعات جدید که در خصوص پرچم دار آینده سامسونگ منتشر شده این بار هم از کره جنوبی نشات گرفته است. بر اساس این شایعات تلفن تاشوی جدید سامسونگ در دو رنگ آبی و سبز در اختیار طرفداران این برند قرار خواهد گرفت.

به گزارش مجله چارخونه و به نقل از منابع معتبر اینترنتی اگرچه این دستگاه جدید از صفحه نمایش تا حدودی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود برخوردار خواهد شد، اما فرم کلی و فناوری تاشوی پیشین را حفظ خواهد کرد. با این وجود از نظر وزنی تفاوت فاحشی با نسل قبلی دارد و با وزن در حدود 229 گرم تقریباً 15 درصد سبک‌تر از گلکسی فولد با وزن 263 گرم خواهد بود.

خبری از SPen نیست!

همچنین بر اساس اخبار درز پیدا کرده به نظر می‌رسد سامسونگ هیچ جایی برای SPen تعبیه نکرده و البته قصد هم ندارد آن را در گلکسی فولد 2 بگنجاند. با این تفاسیر احتمالاً از همان خط تولید قبلی برای تولید گلکسی فولد 2 هم استفاده خواهد کرد. در نتیجه از آن جا که تقاضاهای بسیار بیشتری برای عرضه این محصول در میان کاربران وجود دارد، سامسونگ می‌تواند با حفظ کردن خط تولید قبلی خود و صرفه جویی در هزینه ایجاد خط تولید جدید دستگاه‌های بیشتری به بازار عرضه بدهد.

اما با همه این‌ها و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و همچنین عدم اطمینان از بازارهای جهانی باز هم ممکن است تغییری در تعداد فروش پرچم دار جدید سامسونگ ایجاد نشود. در واقع حتی اگر در تمامی فرآیند تولید محصول هم صرفه جویی شود در شرایط فعلی و رکود اقتصادی جهان باز هم نمی‌توان با اطمینان از راندمان فروش صحبت کرد. از سوی دیگر شایعاتی هم مبنی بر تولید مدل‌های مختلف این دستگاه هوشمند با حافظه‌های جانبی مختلف به گوش می‌رسد که گویا این اقدام در راستای کاهش قیمت آن و کمک به توان خرید کاربران انجام شده‌است.

به هر حال هنوز نمی‌توان به درستی حدس زد که سامسونگ برای عرضه این محصول در نهایت چه اقداماتی را عملی می‌کند. اما آن چه که واضح است سامسونگ هم مانند دیگر شرکت‌های قدرتمند جهانی دچار تردیدهایی برای ارائه محصولات جدید خود به بازار شده که البته حق هم دارد.

https://mag.charkhoneh.com/8451
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *