نقد و بررسی برنامه سروش پلاس؛ یک پیام‌رسان وطنی!

مجله چارخونه » برنامه‌ » شبکه‌های اجتماعی » نقد و بررسی برنامه سروش پلاس؛ یک پیام‌رسان وطنی!
نقد و بررسی برنامه سروش پلاس؛ یک پیام‌رسان وطنی!
دانلود برنامه سروش پلاس
فهرست محتوا

این روزها برنامه‌های پیام‌رسان‌ به بخشی جدا‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. با استفاده از این برنامه‌ها با یک‌دیگر صحبت می‌کنیم و از حال هم خبر می‌گیریم. برخی از ما حتی قرارهای کاری‌مان را به پیام‌رسان‌ها منتقل کرده‌ایم. اگر عضو دست‌کم یکی از این پیام‌رسان‌ها باشید، می‌دانید کانال‌ها و گروه‌های مختلف می‌توانند چقدر مهم باشند. این کانال‌ها در هریک از زمینه‌های آموزشی، تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و… حرفی تازه برای گفتن دارند. برنامه سروش پلاس پیام‌رسانی ایرانی است که قابلیت‌های مختلف آن کاربران را شگفت‌زده می‌کند. در این مطلب با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه سروش پلاس بپردازیم.

دانلود برنامه سروش پلاس

شما با مصرف 30 مگابایت از حجم اینترنتتان می‌توانید نسبت به دانلود برنامه سروش پلاس در دسته‌بندی شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید. این برنامه‌ها امکانات متعددی مانند تماس صوتی و تصویری، ربات‌های کاربردی، جستجوی سراسری در همه گفتگوها و کانال‌ها، ذخیره‌سازی شخصی اطلاعات، خدمات پرداخت ایمن، پین‌کردن پیام و پخش فایل‌های صوتی و تصویری همزمان با دانلود و… را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. خوشبختانه استفاده از این برنامه با اینترنت نیم‌بها محاسبه می‌شود. برای ورود به سروش پلاس باید شماره تلفن‌همراهتان را وارد و نام کاربری برای خود انتخاب کنید. برنامه سروش پلاس در سه بخش اصلی ویترین، گفتگو و تنظیمات طراحی شده است.

گفتگوها

همه پیام‌های شما در سه دسته‌بندی شخصی، گروه و کانال تقسيم می‌شود. می‌توانید مخاطب موردنظر را از نوار بالای صفحه یا فهرست مخاطبان انتخاب کنید. پس از کلیک روی نام مخاطب، صفحه‌ای جدید باز خواهد شد. برنامه سروش پلاس سه پیام برای شروع مکالمه به شما پیشنهاد می‌دهد. اگر هیچ‌یک از آن‌ها را نپسندیدید، روی گزینه ارسال پیام ضربه بزنید تا مستقیما وارد مکالمه شوید. صفحه چت در سروش پلاس کاملا مانند دیگر برنامه‌های پیام‌رسان است؛ این صفحه گزینه‌های تماس صوتی و تصویری، استیکر، ارسال صدا و تصویری، ارسال پیام و… را دربر می‌گیرد. با کلیک روی علامت + می‌توانید گروه و کانال جدید بسازید یا یک پیام را به‌شکل گروهی ارسال کنید.

ویترین

بخش ویترین نقطه قوت برنامه سروش پلاس محسوب می‌شود. ابتدای این صفحه چند تصویر به‌شکل آلبوم می‌بینید که درواقع به تبلیغ کانال‌های مختلف سروش پلاس می‌پردازند. کمی پایین‌تر پیشنهاد روز را خواهید دید. در این بخش برترین کانال‌های سروش در چند روز اخیر قابل دسترسی هستند تا درصورت تمایل از آن‌ها بازدید کنید. کانال‌هایی مانند گلکده کوچک من، دسر و ژله مدرن، حراجی کفش سید و… نمونه‌هایی از برترین کانال‌های سروش پلاس هستند. در قسمت سروش پلاس چندین کانال وابسته به سروش قرار دارد که آخرین اخبار مرتبط با این پیام‌رسان را به‌اطلاع کاربران می‌رساند.

در این قسمت چندین دسته‌بندی به‌چشم می‌خورد که هریک کانال‌هایی پربازدید و معتبر را به کاربران معرفی می‌کنند. شما در آن‌ها مطالبی متناسب با موضوع کانال و مطابق با آخرین اخبار و اطلاعات خواهید دید. در هریک از دسته‌بندی‌های ورزشی، فیلم و موسیقی، آموزش و فناوری، کودکانه، کسب‌وکار، دین و مذهب، سرگرمی، اخبار، رسمی و سبک زندگی که علاقه‌ دارید، کانال‌هایی جذاب پیدا می‌کنید. پس از ضربه روی نام هر دسته‌بندی فهرستی از کانال‌ها همراه تعداد دنبال‌کنندگان و کمی توضیحات درباره هریک نمایش داده می‌شود.

استیکرها، مکان‌نما، بازی و تماس‌ها

شاید بتوان برنامه سروش پلاس را تنها پیام‌رسانی دانست که بخشی جداگانه برای استیکرها درنظر گرفته است. در این قسمت به کانال‌های مختلف استیکر و ربات‌هایی برای ساخت استیکر شخصی دسترسی خواهید داشت. جدیدترین استیکرهای سروش پلاس در دسته‌بندی‌های استیکر مذهبی، گل و بلبل، فانتزی، دخترانه و پسرانه، ادمین کانال و ایموجی ارائه می‌شوند. با مراجعه به قسمت استیکر برتر، محبوب‌ترین و پربازدیدترین استیکرها را دانلود کنید.

گزینه مکان‌نما به شما امکان مشاهده موقعیت مکانی دوستانتان را می‌دهد. البته آن‌ها نیز باید این اجازه را به برنامه سروش پلاس بدهند تا موقعیت مکانی‌شان برای همه مشخص باشد. بخش تماس‌ها نیز فهرستی از همه تماس‌های صوتی و تصویری شما به‌نمایش می‌گذارد تا دسترسی به تاریخچه تماس‌ها راحت‌تر باشد. قسمت بازی‌ها را می‌توانید در صفحه ویترین پیدا کنید. این بخش مجموعه‌ای از جذاب‌ترین بازی‌ها در ژانرهای گوناگون است که برای ساعت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم خواهد کرد. پس از کلیک روی هر بازی برای اجرای آن به نسخه تحت وب سروش پلاس منتقل می‌شوید. با لمس گزینه ارسال بازی می‌توانید آن را برای دوستانتان بفرستید تا امتیازهایتان با یک‌دیگر مقایسه شود.

سخن پایانی

دانلود برنامه سروش پلاس علاوه‌بر سرگرمی می‌تواند شما را یک قدم به ارتباط بیشتر با دوستانتان نزدیک‌تر کند. این برنامه با قابلیت‌های متعدد خود ارزش یک‌بار امتحان‌کردن را دارد. تماس رایگان تصویری و صوتی، کانال‌های اختصاصی استیکر و مصرف نیم‌بهای اینترنت از نقاط قوت سروش پلاس هستند. برای دانلود برنامه سروش پلاس و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه سروش پلاس بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8457
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *