برنامه باهم؛ جامع‌ترین پیام‌رسان ایرانی!

مجله چارخونه » برنامه‌ » شبکه‌های اجتماعی » برنامه باهم؛ جامع‌ترین پیام‌رسان ایرانی!
برنامه باهم؛ جامع‌ترین پیام‌رسان ایرانی!
دانلود برنامه باهم
فهرست محتوا

ظهور پیام‌رسان‌ها تاثیری شگفت‌انگیز در سریع انجام‌شدن کارها، بهبود روابط، دسترسی بیشتر به اطلاعات و… داشت. دراین‌میان برنامه‌های پیام‌رسان ایرانی با بومی‌سازی برنامه‌ها رابط کاربری بهتری را فراهم کرده‌اند. برنامه اندرویدی باهم پیام‌رسانی ایرانی است که قابلیت‌های مختلفی دراختیار کاربرانش می‌گذارد. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه باهم بپردازیم.

دانلود برنامه باهم

این برنامه با شعار باهم باشیم و به‌صورت رایگان عرضه شده است. برای دانلود برنامه باهم فقط به 10 مگابایت اینترنت نیاز دارید. خانه، گفتگوها، سرگرمی‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها ازجمله بخش‌های باهم هستند. پس از ثبت‌نام و انتخاب رمز عبور وارد برنامه باهم خواهید شد. ارسال پست و مشاهده پست دیگران، عضویت در کانال‌ها و گروه‌های پربازدید، شرکت در چالش اطلاعات عمومی و… ازجمله امکانات برنامه باهم محسوب می‌شوند.

خانه

اگر از دنبال‌کردن صفحات مختلف با موضوعات موردعلاقه‌تان لذت می‌برید، حتماً سری به بخش خانه در برنامه باهم بزنید. این قسمت صفحات مختلفی را نمایش می‌دهد که برای همه کاربران قابل مشاهده است. نام و موضوع کانال، تعداد اعضا و میزان پست‌ها ازجمله اطلاعاتی هستند که خانه دراختیارتان می‌گذارد. در قسمت جدیدترین‌ها آخرین پست کاربران فعال باهم را ببینید و درباره‌شان نظر دهید. داغ‌ترین‌ها شما را به صفحاتی با بیشترین کامنت و لایک هدایت می‌کند.

بعضی افراد از وقت‌گذرانی با تماشای فیلم و کلیپ لذت می‌برند؛ درصورتی‌که شما هم با دیدن کلیپ حال بهتری پیدا می‌کنید، روی گزینه کلیپ ضربه بزنید. هزاران کلیپ با موضوعات مختلف در باهم گردآوری شده است. در بخش ویژه، استیکرهای جذابی می‌بینید که استفاده از آن‌ها خالی از لطف نیست. همچنین برنامه باهم پست‌های متناسب با آخرین رویدادها و اتفاقات ملی و مذهبی را یک‌جا جمع کرده که در بخش ویژه به آن دسترسی خواهید داشت. گزینه هشتگ پربازدیدترین هشتگ‌های باهم را به شما نشان می‌دهد. استقلال، پرسپولیس، عاشقانه، غمگین و… از پربیننده‌ترین هشتگ‌های باهم هستند.

با لمس آیکون قلم می‌توانید در برنامه باهم پست بگذارید. ابتدا باید نوع پست را از میان عمومی و خصوصی انتخاب کنید. پست عمومی برای همه کاربران قابل مشاهده است؛ اما پست خصوصی را فقط دنبال‌کنندگان شما می‌بینند. همچنین پست عمومی برخلاف خصوصی با محدودیت‌هایی روبرو است. برای اضافه‌کردن تصویر و کلیپ به پست خود روی آیکون گیره ضربه بزنید. اگر تمایلی به ارسال نظر از سوی دیگران ندارید، به‌کمک آیکون چرخ‌دنده ارسال نظر را مسدود کنید.

گفتگوها

قسمت گفتگوها راهی آسان برای برقراری ارتباط با دوستانتان است. در بخش گفتگوها با گزینه‌های لیست گفتگوها، چت روم و مخاطبان مواجه می‌شوید. پس از اجازه دسترسی برنامه باهم به فهرست مخاطبان، می‌توانید دوستانتان با عضویت در باهم را ببینید. درصورتی‌که مخاطبان شما از پیام‌رسان باهم استفاده نمی‌کنند، با لمس گزینه ارسال پیام دعوت عضویت در باهم را به آن‌ها پیشنهاد کنید. اگر فردی اجتماعی و اهل برقراری ارتباط محسوب می‌شوید، قسمت چت روم را امتحان کنید. در چت روم پس از ثبت شهرتان با استفاده از Location Information می‌توانید با افراد مختلف صحبت کنید. چت روم پروفایل کاربران باهم را به‌شکل آلبومی به‌نمایش می‌گذارد تا با کلیک روی گزینه درخواست چت به گفتگو بپردازید.

سرگرمی

باهم یک برنامه کامل برای سرگرم‌کردن شما است. در باهم می‌توانید با سایر کاربران بازی کنید و هوشتان را به‌چالش بکشید. به قسمت سرگرمی سری بزنید و روی گزینه بازی جدید کلیک کنید. دو انتخاب برای حریف پیش رویتان قرار دارد؛ حریفی تصادفی یا یکی از دوستانتان را برای بازی انتخاب کنید. بازی باهم در حوزه اطلاعات عمومی و هوش بازیکنان اجرا می‌شود. شما و حریفتان در پنج مرحله بازی می‌کنید و در هر مرحله به سه سؤال پاسخ می‌دهید. به‌صورت نوبتی موضوع سؤالات را ازمیان سه عنوان انتخاب کنید. اگر برنده بازی شوید 25 تا 70 سکه جایزه می‌گیرید. درصورت تساوی تا 30 سکه و باخت 20 سکه به‌دست می‌آورید.

گروه‌ها

شما می‌توانید در گروه‌های مختلف دوستانه‌تان عضو شوید یا در یکی از گروه‌های پیشنهادی باهم با سایر کاربران صحبت کنید. این گروه‌ها طیف وسیعی از موضوعات را دربر می‌گیرند و برای همه سلیقه‌ها مناسب هستند. پس از کلیک روی نام گروه، نام همه اعضای آن به‌نمایش درمی‌آید. تا زمانی‌که عضو گروه نشده باشید، پیام‌های آن برایتان پنهان می‌مانند. با لمس آیکون پلاس می‌توانید یک گروه بسازید و آن را در حالت عمومی یا خصوصی بگذارید. برای ساخت گروه دست‌کم باید 3000 سکه پرداخت کنید. این سکه‌ها ازطریق چالش‌های بخش سرگرمی و پیروزی در آن به‌دست می‌آیند.

سخن پایانی

برنامه ایرانی باهم، برنامه‌ای جامع برای پیام‌رسانی است؛ به‌همین دلیل کاربران زیادی در آن عضو هستند. برنامه باهم با قسمت‌هایی مانند سرگرمی، چت روم، گروه‌های مختلف و… شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. برای دانلود برنامه باهم می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه باهم بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8471
5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *