افزایش تعداد کاربران در تماس‌های تصویری واتساپ تا ۶ نفر

مجله چارخونه » فناوری » افزایش تعداد کاربران در تماس‌های تصویری واتساپ تا ۶ نفر
افزایش تعداد کاربران در تماس‌های تصویری واتساپ تا ۶ نفر
فهرست محتوا

اگرچه بحران جهانی کنونی منجر به افزایش استفاده از خدمات ارتباطی شده است، اما به نظر می‌رسد فعلاً شرکت‌ها توانسته‌اند از عهده ارائه این خدمات ارتباطی به کاربران خود بر بیایند. البته حتی اگر به نظر برسد که پهنای باند کافی برای تأمین تقاضای کاربران موجود است اما هنوز هم بسیاری از سرویس‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی به پیشرفت‌های بیشتری نیازمندند.

به گزارش مجله چارخونه، در همین راستا واتس آپ هم در حال به روز رسانی و ارتقای نسخه‌های مربوط به تلفن همراه است. در به روز رسانی جدید واتس اپ پیشرفت‌هایی را در بخش ارتباطات شاهد خواهیم بود که به تعداد کاربران بیشتری اجازه استفاده همزمان از تماس‌های صوتی یا تصویری می‌دهد. به گزارش WABetaInfo، واتس‌آپ در تلاش است که محدودیت تماس‌های گروهی صوتی و تصویری را در دستگاه‌های اندروید و آی او اس از میان بردارد.

تعداد کاربران شرکت کننده در تماس‌های گروهی حداقل 6 نفر می‌شود

در حال حاضر تماس‌های گروهی واتس آپ فقط به چهار کاربر محدود می‌شود. اما در به روز رسانی بعدی این شرکت تعداد افرادی که کاربران می‌توانند در تماس‌های گروهی خود شرکت دهند حداقل به 6 نفر افزایش خواهد یافت. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که در نهایت تا چه تعداد کاربر می‌توانند در تماس‌های گروهی شرکت کنند اما به طور حتم می‌دانیم که حداقل 6 نفر می‌توانند در این تماس‌ها شرکت کنند و این افزایش تعداد کاربران تماس‌های گروهی علاوه بر تماس‌های صوتی شامل حال تماس‌های تصویری هم می‌شود.

اگرچه این به روز رسانی‌های جدید هنوز در نسخه بتا واتس آپ موجود نشده اما در برخی از کدهای اکتشافی توسط WABetaInfo مشهود است. در حال حاضر انتظار می‌رود این تغییرات در نسخه‌های اندروید و آی او اس واتس آپ دیده شوند. اما هنوز مشخص نیست که این اتفاق دقیقاً چه زمانی به وقوع می‌پیوندد. به هر حال در یکی از همین روزها می‌توانید با گروه بیشتری از اقوام و دوستان خود در واتساپ ملاقات کنید.

https://mag.charkhoneh.com/8494
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *