سامسونگ از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » سامسونگ از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد
سامسونگ از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد
فهرست محتوا

سامسونگ از جدیدترین نسخه تبلت خود به نام گلکسی Tab S6 lite به عنوان دستگاهی رونمایی کرد که برای کار و بازی طراحی شده است. این تبلت با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ، طراحی زیبا، بدنه کوچک و نسخه جدید قلم S Pen به تبلتی برای یادداشت‌برداری سریع و لذت بردن از محتواهای موردعلاقه کاربر تبدیل شده است.

به گزارش مجله چارخونه، گلکسی Tab S6 Lite با قلم جدید S Pen مجهز به جدیدترین فناوری‌هایی هستند که به حفظ سازماندهی زندگی فرد، انجام همزمان کارهای مختلف، خلق ساده‌تر ایده‌های جدید کمک کرده و به این ترتیب کاربران می‎توانند بیشترین زمان را برای کارهایی بگذارند که بیشترین اهمیت را برای آنها دارد.

خلاقیت ساده‌تر و بیشتر با قلم جدید S Pen

چه از تبلت‌تان برای کار، مطالعه یا صرفا در زمان‌های بیکاری در خانه استفاده می‌کنید، قلم S Pen دستیار مناسبی برای یادداشت برداری و مولتی‎تسکینگ خواهد بود. طراحی جدید این قلم آن را به گزینه‎ای کاملا کاربردی و راحت تبدیل کرده است که می‎توان آن را مانند یک قلم معمولی استفاده کرد.

وزن 7.03 گرمی، قلم S Pen را به وسیله‌ای بسیار سبک تبدیل کرده است. کمتر شدن زمان تاخیر در کنار نوک 0.7 میلی‎متر، دقت این قلم را برای کارهایی مانند یادداشت برداری و طراحی  بسیار بالاتر برده است. بعد از تمام شدن کار هم قلم بصورت خودکار به کناره سمت راست تبلت و یا کاور کتابی انتخابی شما، چسبیده و به این ترتیب نگران جا گذاشتن آن نخواهید بود. قلم S Pen در تبلت Tab S6 Lite باتری نداشته به این ترتیب هیچوقت نگران تمام شدن شارژ آن نخواهید بود.

با استفاده از قلم و اپلیکیشن سامسونگ نوت، می‎توانید یادداشت‌های دستنویس خود را فورا به فایل‌های تایپ شده تبدیل کنید. با استفاده از انواع تگ‌ها می‎توانید یادداشت‌های خود را منظم کرده، پاراگراف‌های مهم را هایلایت کرده و حتی با استفاده از زوم 300 درصدی، متن را بزرگ کرده و راحت‌تر بخوانید. تمامی یادداشت‌های خود را می‌توانید فورا با فرمت PDF، JPEG، متن یا فایل Word ذخیره کنید.

 نهایت سبکی

صفحه نمایش 10.4 اینچی گلکسی Tab S6 Lite با حاشیه‌های بسیار باریک، یعنی شما تصویری کاملا فراگیر را در این دستگاه تجربه خواهید کرد. طراحی سبک و کوچک هم این تبلت را به دستگاهی ایده‎آل برای مولتی‎تسکینگ، یادداشت برداری، تماشای ویدیو یا فیلم تبدیل می‎کند.

جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI روی این دستگاه استفاده و متناسب با صفحه بزرگ آن، بهینه‌سازی شده است و این یعنی شما می‎توانید راحت‎تر ابزارهای مختلف را پیدا کرده، میان اپلیکیشن‌های مختلف جابجا شده و بدون هیچ مشکلی روی کار اصلی خودتان تمرکز کنید.

تبلت جدید سامسونگ در سه رنگ‎ زیبای خاکستری، آبی و صورتی با یک کاور کتابی انتخابی، ارائه شده و قلم S Pen هم همرنگ دستگاه است. تبلت گلکسی Tab S6 Lite یک دستگاه همراه زیبا و در عین حال قدرتمند و کارآمد است.

قابلیت‌های سرگرمی

گلکسی Tab S6 Lite مجهز به قابلیت‌هایی هوشمندانه، مفید و سرگرم‌کننده است که کارهایی مانند گوش دادن به موسیقی، استریم محتوا، خرید آنلاین یا ارتباط با دوستان را ساده‌تر و لذتبخش‌تر می‌کند. این تبلت دارای دو اسپیکر طراحی شده توسط AKG است و استفاده از فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos 3D، صدا را کاملا واضح به گوش شما می‎رساند. در نتیجه برای تماشای ویدیو روی یوتیوب، استریم برنامه موردعلاقه‌تان یا گوش دادن به موسیقی، بهترین کیفیت صدا را تجربه خواهید کرد.

تجربه گلکسی در خانه

برای حفظ کارآمدی و نظم کارهایتان می‏توانید گلکسی Tab S6 Lite را به نقطه اصلی کارهایتان تبدیل کرده و با استفاده از اکانت سامسونگ روی تبلت، کارهایی مانند گرفتن تماس، ارسال و دریافت پیام متنی را حتی در زمانی که گوشی‎تان در اتاقی دیگر و خارج از دسترس شماست را براحتی انجام دهید و با استفاده از تماس ویدیویی Google Duo براحتی با دوستان‎تان در ارتباط باشید.

با استفاده از نمایشگر بهینه‌ شده Daily Board امکان کنترل بهتر موسیقی، دیدن تقویم، اطلاع از شرایط آب و هوایی و یادداشت برداری سریع روی دستگاه برای شما فراهم شده است. قابلیت‌های جدید بیکسبی مثل Bixby Voice،  Bixby Vision و Bixby Routines هم تجربه کلی شما را در حوزه سرگرمی بهینه کرده و بهره‌وری‌تان را بالاتر می‌برد.

گلکسی Tab S6 Lite دستگاهی است که کل اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند. با استفاده از حالت Samsung Kids می‌توانید ساعت بازی مجاز بچه‌ها با این دستگاه را تعیین کرده، دسترسی آنها به اپلیکیشن‌ها را محدود کرده و به این ترتیب به شکلی امن کودکان‌تان را با دنیای دیجیتال آشنا و انواعی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های آموزشی مهیج و رنگارنگ را در اختیارشان قرار دهید.

مشخصات تخصصی گلکسی Tab S6 lite

گلکسی Tab S6 Lite
نمایشگر 10.4 اینچ، رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ (WUXGA+) TFT
سیستم عامل اندروید ۱۰ (One UI 2)
رنگ خاکستری، آبی و صورتی
ابعاد و وزن 244.5 x 154.3 x 7.0 میلی‌متر، ۴۶۵ گرم (نسخه LTE : ۴۶۷  گرم)
دوربین سلفی : ۵ مگاپیکسل (F2.0)

اصلی : ۸ مگاپیکسل (F1.9)

حافظه ۴ گیگابایت رم

۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

یک اسلات میکرو اس دی (تا 1 ترابایت)

پردازنده Quad core 2.3GHz + Quad core 1.7GHz
ظرفیت باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت (اسمی) AFC
ارتباطات Wi-Fi Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac 2.4GHz+5GHz, Wi-Fi Direct, BT 5.0
LTE 3CA (Cat.11)
درگاه‌ها Type C USB 2.0, 3.5mm Ear Jack
حسگرها شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، حسگر نور RGB، حسگر Hall
GPS GPS + GLONASS
صدا دو اسپیکر طراحی شده توسط AKG، Dolby Atmos
ویدئو ضبط : FHD (1920×1080) @ 30fps

پخش : UHD 4K (3840 x 2160) | @120fps

لوازم جانبی Book cover, Headset, USB Connector, Battery Pack, Charging dock

 

https://mag.charkhoneh.com/8499
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *