در نظرسنجی های اپلیکیشن بپرسیم نظرات خود را منتشر کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » در نظرسنجی های اپلیکیشن بپرسیم نظرات خود را منتشر کنید
در نظرسنجی های اپلیکیشن بپرسیم نظرات خود را منتشر کنید
در نظرسنجی های اپلیکیشن بپرسیم نظرات خود را منتشر کنید
فهرست محتوا

برنامه بپرسیم از دسته برنامه هایی است که شما را در نظرسنجی های مختلف مشارکت می دهد. به این ترتیب می توانید این برنامه را نصب کنید و در نظر سنجی‌های مختلف آن شرکت کنید و نظرات خود را منعکس کنید.
با دانلود رایگان اپلیکیشن بپرسیم از نظر سایر کاربران در موضوع های مختلف از جمله رویدادها، محصولات و … مطلع می‌شوید و نظرات خودتان را در قالب نظرسنجی به جامعه اعلام می‌کنید. با شرکت در نظرسنجی‌های بپرسیم علاوه بر این که در بهبود شرایط جامعه کمک بسزایی می‌کنید، امتیاز و پول نقد هم کسب می‌کنید که می‌توانید از آن برای خرید شارژ تلفن و یا شرکت در امور خیریه و یا بالابردن امتیازهایتان استفاده کنید. به علاوه در قرعه کشی جوایز بپرسیم هم شرکت داده خواهید شد و شانس خود را برای برنده شدن در جوایز ارزنده این اپلیکیشن بالا می‌برید.
جوایز این برنامه هیجان انگیز عبارتند از: تلفن همراه، اپل واچ، سکه طلا، تورهای مسافرتی، وجوه نقد و ….

برای آشنایی بیشتر با این برنامه با مجله چارخونه همراه ما باشید.

دانلود رایگان اپلیکیشن بپرسیم

راه‌های شرکت در نظرسنجی‌ها

برای شرکت در نظرسنجی‌های مختلف، شما می توانید از برنامه بپرسیم استفاده کنید.
بپرسیم لیست برندگان را به صورت عمومی‌در وبلاگ رسمی‌خود منتشر می‌کند که با مراجعه به آن به راحتی می‌توانید برندگان خوش شانس این برنامه را مشاهده کنید. در کنار این همه مزایا از سوپرایز و تخفیف‌های ویژه برخی محصولات که در این اپلیکیشن قرار داده می‌شود نیز مطلع می‌شوید و می‌توانید آن‌ها را با تخفیف‌های باورنکردنی خریداری کنید.

دانلود رایگان اپلیکیشن بپرسیم

کارکرد اپلیکیشن بپرسیم

پس از نصب و راه اندازی برنامه به صفحه اصلی آن وارد می‌شوید. در این جا به راحتی با وارد کردن ایمیل و تلفن تماس خود به محیط برنامه و نظرسنجی‌ها وارد می‌شوید. برای شروع از طرف برنامه راهنمایی‌هایی در زمینه نحوه کارکرد برنامه برای شما ارائه می‌شود.

تنظیمات

در بخش تنظیمات برنامه، اطلاعات حساب کاربری خود از جمله تلفن تماس، نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و … را مشاهده می‌کنید. همچنین در این قسمت می‌توانید کارت‌هایی را که قبلا حذف کرده اید بازگردانی کنید یا بسته‌هایی را که از آن‌ها چشم پوشی کرده اید دوباره فعال کنید. به علاوه تغییر رمز عبور حساب کاربری شما نیز از همین قسمت صورت می‌گیرد.

پروفایل اطلاعات

در این قسمت که در صفحه اصلی اپلیکیشن بپرسیم تعبیه شده است می‌توانید با تکمیل اطلاعات کاربری خود از جمله تاریخ تولد، جنسیت، استان و شهر محل سکونت وضعیت تاهل و … 10 امتیاز ویژه کسب کنید.

پاسخ گویی به سوالات

زمانی که برای بار نخست وارد برنامه می‌شوید، این بخش برای شما فعال می‌شود. با پاسخ به سولاتی در مورد سلایق و علاقمندی‌های خودتان در این قسمت 5 امتیاز ویژه کسب خواهید کرد.

چارخونه و گردونه

چرخونه و گردونه در واقع نوعی جایزه ویژه روزانه است که با انتخاب گزینه مربوط و چرخاندن آن می‌توانید هر روز جایزه و کارت ببرید.

تایید ایمیل

در این بخش از برنامه نیز می‌توانید با تایید ایمیل خود توسط برنامه در قرعه کشی شرکت کنید و یا شارژ ببرید.

سوالات جدید

این قسمت از برنامه سوالات جدید را نشان می‌دهد که هر چند روز یک بار برای شما فعال خواهد شد.

مسابقه

در قسمت مسابقه نیز آخرین مسابقه انجام شده و برندگان آن را مشاهده می‌کنید. اطلاعاتی از جمله تعداد شرکت کنندگان، لیست برندگان، ویدئوی زنده قرعه کشی و … از دیگر امکانات این بخش از برنامه هستند.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای نصب برنامه بپرسیم، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *