بخش جستجو به یوتیوب موزیک اضافه شد

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » بخش جستجو به یوتیوب موزیک اضافه شد
بخش جستجو به یوتیوب موزیک اضافه شد
فهرست محتوا

گوگل از امروز یک تب جدید جستجو را به برنامه یوتیوب موزیک اضافه کرده است. بخش Hotlist که این تب جدید به جای آن آمده، تا پیش از این موزیک ویدیوهای برجسته را نشان می‌داد که در یوتیوب رایج شده بودند. اما گوگل هم اکنون به جای این بخش، تب جدید را قرار داده که در پیدا کردن موزیک‌های جدید به کمک کاربران می‌آید.

به گزارش مجله چارخونه، این تب جدید به دو بخش تقسیم می‌شود. در زیرمجموعه بخش اول، آلبوم‌ها، خواننده‌ها و موزیک ویدئوها قرار گرفته‌اند که برای پخش در اختیار کاربران هستند. همانطور که انتظار می‌رفت، یوتیوب بر اساس سابقه موزیک‌های مورد نظر کاربران، موسیقی‌هایی که ممکن است بیشتر برای آن‌ها خوشایند باشد را در این بخش قرار می‌دهد. اگر نگاهی به پایین صفحه بیاندازید لیست پخش موسیقی یوتیوب را هم مشاهده می‌کنید.

با تب جدید جستجوی موزیک ویدئوهای مورد نظرتان از همیشه راحت‌تر است

گوگل این قسمت از برگه‌ها را با سبک و ژانر خواننده‌ها ترتیب داده است، بنابراین عناوینی از قبیل Chill,commute,focus در این قسمت به چشم می‌خورند. رابط صفه اصلی در این قسمت از بسیاری جهات از جمله رنگ‌های به کار رفته و آیکون‌های مربعی یادآور طراحی اخیر صفحه اصلی در برنامه Spotify است.

گوگل در ماه مارس نسخه تلفن همراه یوتیوب را به روز کرد تا یک تب جستجو هم به آن اضافه شود. پیش‌تر برنامه‌های مختلف این شرکت گاهی با یکدیگر ناسازگار بودند. اما خوشبختانه هم اکنون حداقل به نظر می‌رسد که نسخه‌های مختلف یوتیوب با هم سازگار شده‌اند.

همچنین گوگل در ماه‌های اخیر به پیشرفت عملکردهای جدید خود سرعت بیشتری بخشیده است و در همین راستا قابلیت‌های جدیدی هم به یوتیوب موزیک افزوده است که کمبود آن به وضوح در برنامه حس می‌شد. Hotlist در واقع یکی از آخرین یادگاری‌های روزهای کم کاربرد بودن یوتیوب بود.

گوگل در ادامه پیشرفت‌های اخیرش اظهار کرده که در آینده نزدیک ویژگی‌های بسیار بیشتر و پیشرفته‌تری به این تب می‌افزاید. ناگفته نماند گوگل مانند همیشه این قابلیت جدید را به تدریج در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین شاید چند روزی زمان ببرد تا این قابلیت برای همه کاربران فعال شود.

 

https://mag.charkhoneh.com/8609
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *