گلکسی A51 با مدل 5 جی به بازار می‌آید

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » گلکسی A51 با مدل 5 جی به بازار می‌آید
گلکسی A51 با مدل 5 جی به بازار می‌آید
گلکسی A51
فهرست محتوا

گوشی‌های سامسونگ گلکسی A51 به سبب قیمت مناسبی که دارند فروش بسیار خوبی هم در سراسر جهان دارند. اما گویا این فروش برای سامسونگ کافی نبوده است. بر اساس گزارشات رسیده این شرکت درصدد است نسخه 5 جی این گوشی‌ها را آماده کند و به بازار ارائه دهد تا بتواند دوباره بخشی از بازار در حال گسترش تلفن‌های ارزان قیمت را آن هم با پشتیبانی از نسل بعدی شبکه به دست آورد.

به گزارش مجله چارخونه، ورود قریب الوقوع این دستگاه با حضور در تابلوهای تبلیغاتی در کنار گواهی‌های صادرشده آن برای طرفداران این برند بسیار خوشحال کننده بود و حالا افزوده شدن امکانات جدید وای‌فای به لیست امکانات رو به رشد این مجموعه قدرت دیگری بخشیده است. این دستگاه با مجوز شماره N516SM-A هم اکنون اجازه فعالیت در شبکه‌های مختلف وای‌فای را دریافت کرده است.

گلکسی A51 جدید از چه امکاناتی برخوردار می‌شود؟

مدل 5 جی گلکسی A51 از استانداردهای مختلف وایفای 802.11 b/g/n/ac بر روی هر دو فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با اندروید 10 به بازار معرفی شده است. البته این‌ها همه مشخصاتی هستند که از لیست تبلیغاتی این دستگاه به چشم می‌خورند اما خوشبختانه قبلاً اطلاعات دیگری هم از این دستگاه درز پیدا کرده است.

انتظار می‌رود که مدل 5 جی این دستگاه همان ابعاد و اندازه‌های قبلی گلکسی A51 را حفظ کند. همچنین تنظیمات دوربین ال شکل و صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED هم به احتمال زیاد به قوت خود باقی خواهند بود. چیپست آن هم احتمالاً Exynos 980 خواهد بود که از مودم یکپارچه 5 جی بهره می‌برد و به احتمال زیاد این چیپست تفاوت عمده این دستگاه را با مدل قدیمی آن ایجاد می‌کند که از چیپست Exynos 9611 برخوردار بود.

فعلا باید منتظر باشیم تا ببنیم این تلفن جدید هم موفقیت‌های نسل پیشینش را حفظ می‌کند و به همان اندازه پرفروش می‌شود یا خیر. اما در هر صورت آن چه که واضح است بی تردید این دستگاه پیشرو نسل بعدی شبکه خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/8626
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *