برنامه Digistyle؛ مشاور اختصاصی شما در زمینه مد!

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » برنامه Digistyle؛ مشاور اختصاصی شما در زمینه مد!
برنامه Digistyle؛ مشاور اختصاصی شما در زمینه مد!
دانلود برنامه Digistyle
فهرست محتوا

رفتن به فروشگاه، چرخیدن میان قفسه‌ها و خرید کتاب همیشه لذت‌بخش است. اما همیشه نمی‌توان به‌راحتی زمانی را به این کار دوست‌داشتنی اختصاص داد. گاهی هم به‌علت ناقص‌بودن اجناس فروشگاه نمی‌توانیم چیزهایی را بخریم که در فهرست خریدمان نوشته‌ایم. خوشبختانه برنامه Digistyle طراحی شده تا مشکلات شما را در خرید پوشاک و وسایل مختلف زنانه، مردانه و بچگانه به حداقل برساند. در این مطلب با مجله چارخونه همراه باشید تا به نقد و بررسی و دانلود برنامه Digistyle بپردازیم.

دانلود برنامه Digistyle

چند سال پیش شرکت دیجی‌کالا تصمیم گرفت به‌صورت اختصاصی و جدی در حوزه مد و پوشاک نیز فعالیت کند. بنابراین تیم Digistyle دورهم جمع شدند تا فروشگاه آنلاین پوشاک را به طرفداران مد معرفی کنند. برنامه اندرویدی Digistyle یک فروشگاه 24 ساعته است که هرکجا باشید همراهتان خواهد بود. برای دانلود برنامه Digistyle فقط به 10 مگابایت اینترنت نیاز دارید.

برنامه Digistyle هر کالایی را که به مد و پوشاک ربط داشته باشد، به شما ارائه می‌کند. از تجربه خرید در Digistyle پشیمان نخواهید شد؛ زیرا در این برنامه محصولات شیک و باکیفیت متناسب با معیارهای اسلامی و ایرانی به‌فروش می‌رسند. برندهای معتبر و حرفه‌ای محصولاتشان را با تخفیف‌های چشم‌گیر عرضه می‌کنند. برنامه Digistyle به‌تنهایی نقش یک مشاور مد را برایتان ایفا خواهد کرد!

این برنامه در چهار قسمت اصلی دیجی استایل، مردانه، زنانه، بچگانه و کارت هدیه ساخته شده است. البته چند بخش فرعی نیز مانند سبد خرید، پروفایل و… در Digistyle می‌بینید.

دیجی استایل

دیجی استایل را می‌توان محلی برای اعلام تخفیف‌ها، حراج‌ها، دسته‌بندی برندها و… دانست. از مهم‌ترین بخش‌های دیجی استایل می‌توان به پیشنهادهای دیجی استایل، پربازدیدترین‌ها و جدیدترین‌ها اشاره کرد. ابتدای این صفحه کالاهای تخفیف‌دار مردانه، زنانه و بچگانه را مانند لباس‌های راحتی، اکسسوری زنانه و مردانه، لباس گرم، کفش و… خواهید دید. این تخفیف‌ها گاهی به بالای 50 درصد نیز می‌رسند! کمی پایین‌تر فهرستی از محبوب‌ترین و معتبرترین برندها به‌نمایش درآمده است که می‌توانید بااطمینان از آن‌ها خرید کنید. با خرید از برندهای ایرانی آگرین، ال‌آرسی، اسپرت من، خشایار ثابتی، مارال چرم، نیوانی و… علاوه‌بر دریافت محصولات باکیفیت از کالای ایرانی نیز حمایت خواهید کرد. بهترین کالاها از برندهای خارجی Ecco، Ray ban، Zeep و… را در برنامه Digistyle بخرید.

کمی پایین‌تر با بخشی به‌نام پیشنهاد دیجی استایل روبرو می‌شوید. در این قسمت برندها اجناسشان را با تخفیف‌های باورنکردنی به‌حراج گذاشته‌اند. برای مثال پالتوی مردانه جندقی، کفش مردانه پاتن‌جامه و… در این قسمت قرار گرفته‌اند. پربازدیدترین‌ها کالاهای محبوبی را نشان می‌دهد که توجه بیشتر کاربران را به‌خود جلب کرده‌اند. انواع پیراهن زنانه، ست چندتکه لباس نوزاد، دستبند طلای 18 عیار و… ازجمله کالاهای محبوب کاربران هستند. تازه‌ترین محصولات مد و پوشاک را در قسمت جدیدترین‌های دیجی استایل ببینید. انواع شلوار جین، شال گردن زنانه و شلوارک‌های ورزشی در این بخش به‌فروش می‌رسند.

مردانه

برنامه Digistyle بهترین گزینه‌ها را برای خرید لوازم مردانه به شما ارائه می‌دهد. در این قسمت همه کالاها در سه دسته‌بندی لباس، کفش و اکسسوری قرار گرفته‌اند. لباس مردانه شامل کت‌وشلوار، سویشرت و هودی، لباس زیر و… و کفش مردانه شامل بوت، کفش ورزشی، صندل و… می‌شود. اکسسوری مردانه نیز محصولاتی مانند چتر، ساعت، کیف پول و… را دربر می‌گیرد. اگر قصد خرید این محصولات را برای خود یا دیگران دارید، آن‌ها را از برنامه Digistyle با بهترین کیفیت و کم‌ترین قیمت بخرید.

زنانه

در این قسمت هم مانند بخش قبلی کالاها در سه دسته‌بندی لباس، کفش و اکسسوری ارائه شده‌اند. پیراهن و لباس مجلسی، لباس بارداری، پوشش اسلامی، تی‌شرت و… در قسمت لباس زنانه قابل دسترسی هستند. کفش و اکسسوری زنانه نیز محصولات شگفت‌انگیز و باتخفیفی مانند کفش پاشنه‌دار، صندل، نیم‌بوت، کیف، کمربند، عینک و… را به‌فروش می‌رسانند. تصاویری که از هر محصول در برنامه Digistyle می‌بینید، با دقت انتخاب شده تا به شما دید خوبی از همه ابعاد کالا بدهد.

بچگانه

در خرید برای کودکان کیفیت اجناس از اهمیت بیشتری برخوردار است. در برنامه ایرانی Digistyle خریدی با بهترین کیفیت را تجربه خواهید کرد. سه دسته‌بندی نوزاد، دخترانه و پسرانه در این قسمت نمایش داده شده است. هریک از این دسته‌بندی‌ها نیز شامل لباس، کفش و اکسسوری می‌شود. انواع بلوز و شومیز، کفش ورزشی، کلاه و… را برای کودکانتان از Digistyle بخرید. در هریک از قسمت‌های مردانه، زنانه و بچگانه با استفاده از دو گزینه فیلتر و مرتب‌سازی انتخاب‌هایتان را محدود کنید تا علاوه‌بر اجتناب از سردرگمی، خرید خود را در مدت‌زمان کم‌تری انجام دهید.

سخن پایانی

برنامه Digistyle مجموعه‌ای از پرکاربردترین محصولات و پرطرفدارترین برندها است. با دانلود برنامه Digistyle لذتی وصف‌ناشدنی از خرید آنلاین و ایمن تجربه خواهید کرد. برای دانلود برنامه Digistyle و نصب آن از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/8681
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *