شیپور به دنبال حضور در بورس ایران

مجله چارخونه » فناوری » استارتاپ و نوآوری » شیپور به دنبال حضور در بورس ایران
شیپور به دنبال حضور در بورس ایران
فهرست محتوا

شاخص بورس ایران برخلاف شاخص‌های بورس دنیا، روزهای خوبی را سپری می‌کند و بیش از پیش شاهد جذب نقدینگی نسبت به روزهای قبل است. کاهش نرخ بهره بانکی و رشد نجومی قیمت مسکن، دلار و طلا بر توجه سرمایه‌گذاران به این بازار پر فراز و فرود تاثیر بسیار داشته است.
به گزارش مجله چارخونه، این روزها برخی از استارت‌آپ‌ها با اعلام آمادگی برای پیوستن به بازار بورس، فرصت را جهت جذب و تزریق سرمایه به استارت‌‌آپ خود مغتنم شمرده‌اند.
در این راستا با تصویب هیئت مدیره شیپور، این شرکت خبر از عرضه سهام اولیه خود د ر بازار بورس داد.
رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور با بیان این که عرضه‌ی عمومی سهام شیپور یکی از اهداف سال ۱۳۹۹ این شرکت است، از انعقاد قرارداد مشاوره پذیرش این شرکت در پی تصویب این استراتژی با یکی از مشاوران مالی خوشنام خبر داد. او در این زمینه گفت: «با توجه به رشد دستاوردهای اخیر این شرکت در صنعت نیازمندی‌ها به نظر می‌رسد هم‌اکنون زمان مناسبی جهت ورود این شرکت به بازار سهام باشد.»
همچنین مجید آنت، مدیرمالی شیپور که در رزومه خود سابقه مشارکت در عرضه عمومی چندین شرکت دیگر را دارد، با اشاره به شفافیت صورت‌های مالی، رعایت استانداردهای حسابداری و حسابرسی، و انضباط مالی موجود در این شرکت در کنار وجود سهامداران بورسی و نهادهای مالی این مجموعه مانند شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران، صندوق سرمایه‌گذاری رویش لوتوس، شرکت سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، ابراز امیدواری کرد که فرآیند عرضه این شرکت به مراتب از دیگر استارت‌آپ‌های ایرانی سریع‌تر و هموارتر خواهد بود.
در سال‌های اخیر شیپور با وجود رقیبی قدرتمند یعنی دیوار تلاش کرده با جذب نیروی متخصص و بهره‌گیری از تبلیغات محیطی و دیجیتال، سهم بازار درخور و مناسبی به دست آورد. امید است حضور این شرکت در بازار سهام بتواند راه را برای سایر استارت‌آپ ها هموارتر نماید.

https://mag.charkhoneh.com/8774
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *