کودک شما با موشی خوابی راحت و آرام را تجربه می‌کنند

مجله چارخونه » فناوری » استارتاپ و نوآوری » کودک شما با موشی خوابی راحت و آرام را تجربه می‌کنند
کودک شما با موشی خوابی راحت و آرام را تجربه می‌کنند
فهرست محتوا

Mushi اپلیکیشنی برای خواب راحت و آرامش ذهنی کودکان است که در سری B این مجموعه توانسته 12 میلیون دلار کمک هزینه برای بهبود عملکرد این اپلیکیشن جمع‌آوری کند. گفته شده این کمک هزینه برای افزایش و بهبود داستان‌های صوتی و همچنین تکنیک‌های مراقبه برای آرامش بیشتر کودکان پیش از خواب استفاده شده‌است.

به گزارش مجله چارخونه،‌این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده که این بودجه توسط شرکت سرمایه گذاری Accel و با مشارکت همکارانش از شرکت‌های Latitude Ventures و TriplePoint Capital هدایت می‌شود. همچنین در این مجموعه سرمایه گذاری‌هایی هم از سوی بیل رویدی رییس و مدیرعامل سابق MTV انجام شده است. در ضمن جولیا هاوکینز نماینده Latitude Ventures هم به عنوان بخشی از معامله در این سرمایه گذاری به هیئت مدیره Moshi می‌پیوندد.

محتویات موشی را متخصصین خواب طراحی کرده‌اند

موشی در خصوص این سرمایه خاطرنشان کرده که مأموریتشان کمک به خواب بهتر 1 میلیارد کاربر کودک بوده است. این شرکت همچنین تضمین کرده که بودجه به دست آمده در همین راستا و برای تولید ویژگی‌ها و محتویات جدیدی خرج شده که مستقیماً توسط متخصصین و دانشمندان خواب تهیه شده است. همچنین این بودجه به افزایش کاربران جدید و رضایتمندی بیشتر کاربران قبلی این اپلیکیشن که اکنون بالغ بر 100 هزار نفر می‌رسند نیز کمک شایانی کرده‌است.

یان چمبرز رئیس هیات مدیره این شرکت مسئله ضعف خواب را به عنوان یک مشکل رو به رشد در سلامتی کودکان عنوان کرده که خانواده‌ها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. او همچنین توضیح می‌دهد که این برنامه به کاهش استرس خواب والدین و کودکان کمک شایانی می‌کند به گونه‌ای که همه خانواده را قادر می‌سازد از یک خواب آرام شبانه بهره ببرند.

Moshi که مناسب بچه‌های بالای چهارسال طراحی شده‌است، از بیش از 45 ساعت محتویات پایه اصلی تشکیل شده که این محتویات به صورت هفتگی توسط این شرکت افزایش می‌یابند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *