ماهنامه دنیای پردازش را آنلاین بخوانید

مجله چارخونه » کیوسک » ماهنامه دنیای پردازش را آنلاین بخوانید
ماهنامه دنیای پردازش را آنلاین بخوانید
بیست و دومین شماره از ماهنامه دنیای پردازش را آنلاین بخوانید
فهرست محتوا

 

ماهنامه دنیای پردازش برای فعالان این بخش ها منبع اطلاعاتی خوبی است که جدیدترین اخبار و اطلاعات را به اطلاع آنها می رساند . گنجی که نسخه الکترونیکی آن را اندروید مارکت چارخونه با پشتیبانی ایرانسل در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

بیست و دومین شماره از این مجله علاوه بر انعکاس اخبار دنیای تکنولوژی، نیم نگاهی به بخش سنتی معماری ایران داشته و علاوه بر این الگوهای معماری سنتی را مورد بررسی قرار داده است.

در بخش دیگر ماهنامه دنیای پردازش، گزارشی جذاب و هیجان انگیز درباره شهرهای باستانی که امروز در اعماق آب ها دفن شده اند به رشته تحریر درآمده است.

در بخش محیط زیست هم به مسائلی چون گرم شدن بیش از حد زمین و آب شدن یخ های قطب جنوب، کاهش منابع آبی عربستان و… پرداخته شده است و گزارش و مقالات پرباری در این زمینه ارائه شده است.

در این شماره از ماهنامه فنی مهندسی عمران، انرژی و مخابرات که با نام دنیای پردازش شناخته می شود، همچنین بخش هایی به برگزاری ششمين نمايشگاه بين المللي آسانسور و صنايع و تجهيزات وابسته و نهمين نمايشگاه بين المللي سنگ هاي تزييني، معدن، ماشين آلات و تجهيزات مربوطه اختصاص یافته و گزارشی تصویری از این نمایشگاه ها به چاپ رسیده است و به مشکلات فعالان بخش سنگ های تزئینی، معدنی و … همچنین تجهیزاتی چون آسانسور و بالابرهای صنعتی پرداخته شده است.

در کنار این صفحات بخش های جذاب دیگری چون معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آرشيتكت ها، معرفی جاذبه های فرهنگی شهر تبریز، رویدادهای بخش انرژی و … در نظر گرفته شده است. این مجله در 100 صفحه یک منبع اطلاعاتی و خبرنامه کامل است که قطعا نیاز فعالان بخش های مرتبط این صنایع را برطرف می کند.

بیست و دومین شماره از این ماهنامه را از اندروید مارکت چارخونه روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید. قیمت  نسخه الکترونیکی ماهنامه دنیای پردازش یک هزار و 500 تومان است.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *