عرضه هدفون‌های جدید Razer با قابلیت حذف صداهای ناخواسته

مجله چارخونه » خبر » لوازم جانبی » عرضه هدفون‌های جدید Razer با قابلیت حذف صداهای ناخواسته
عرضه هدفون‌های جدید Razer با قابلیت حذف صداهای ناخواسته
فهرست محتوا

Razer در طراحی محصولات خود تمایل بیشتری به تمرکز بر طراحی گیمری دارد که به طور معمول به معنای طراحی‌های جسورانه به همراه مقادیر زیادی از تن RGB است. با این وجود اگر چنین طراحی‌های چشمگیر و جسورانه‌ای را دوست ندارید باز هم می‌توانید از طرفداران Razer باشید. به نظر می‌رسد که این شرکت با تولید جدیدترین محصول هدست خود تحت عنوان Razer Opus رویکرد دیگری را انتخاب کرده است.

همان گونه که از تصاویر پیداست، Razer Opus احتمالاً یکی از طراحی‌های منحصر به فرد این شرکت در این اواخر به شمار می‌رود. در واقع این محصول جدید رازر حتی توجه کاربران غیر گیمر این شرکت را هم به خود جلب می‌کند.

در لایه داخلی برای راحتی بیشتر از مموری فوم استفاده شده

به گزارش مجله چارخونه Razer Opus یکی از هدفون‌های بیسیم این شرکت است که اخیراً تولید شده و با قابلیت حذف صداهای ناخواسته محیط و گواهینامه THX حسابی طرفداران این برند را غافلگیر کرده‌است.

رازر در طراحی این هدست‌های جدید در هر یک از گوشی‌ها از درایوهای 40 میلیمتری استفاده کرده است. همچنین میکروفون‌های داخلی در Opus برای جلوگیری از سر و صدای ناخواسته محیط اطراف و وضوح بیشتر صدای گیرنده کار گذاشته شده است.

در لایه داخلی از مموری فوم استفاده شده که با قابلیت انعطاف پذیری خود شکل گوش را به خود گرفته و موجب راحتی بیشتر کاربران در حین استفاده می‌شود. همچنین کلیدهای فیزیکی آن به کاربران امکان پاسخگویی به تماس‌ها، حذف صداهای ناخواسته محیطی و همچنین تنظیم صدا را می‌دهد.

به علاوه پشتیبانی از اتصال بلوتوث 4.2، aptX و همچنین AAC از دیگر مزایای این هدفون‌ها هستند. رازر ادعا کرده که شارژ کامل این هدفون‌ها تا 25 ساعت دوام خواهد داشت. درخصوص قیمت هم بد نیست بدانید که Opus در حال حاضر با قیمت 1799 یوان یعنی در حدود 255 دلار در بازار چین به فروش می‌رسد و متاسفانه فعلاً هم در بازارهای دیگر جهانی یافت نمی‌شود.

اما نگران نباشید احتمالاً رازر به همین زودی‌ها این هدست‌های جدید را به نقاط دیگر دنیا هم صادر می‌کند. البته اگر ویروس کرونا بگذارد. پس همراه ما باشید تا از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی مطلع شوید.

https://mag.charkhoneh.com/8918
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *