دیزنی ماسک شخصیت‌های معروفش را می‌فروشد

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » دیزنی ماسک شخصیت‌های معروفش را می‌فروشد
دیزنی ماسک شخصیت‌های معروفش را می‌فروشد
فهرست محتوا

همان گونه که در مطالب گذشته مجله چارخونه تحت عنوان فیلم‌هایی که کرونا درآمدشان را نابود کرد نوشتیم، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و بحران اقتصادی جهانی، استودیوهای فیلم سازی با تأخیر در اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های پرهزینه خود دچار ضررهای مالی فراوانی شدند. حالا استودیوهای فیلم‌سازی به هر شیوه‌ای متوسل می‌شوند که از پس بحران کرونا و دوران پس از کرونا برآیند.

به گزارش مجله جارخونه دیزنی برای گذر از دوران بحرانی کنونی به شیوه خلاقانه‌ای رو آورده‌است و در حال تولید و فروش ماسک‌های صورت غیرپزشکی از شخصیت‌های کارتونی خود در ایالات متحده است تا با این کار بتواند کمی از جو اضطراب آور حاکم بکاهد.

یک میلیون ماسک و یک میلیون دلار کمک دیزنی به خیریه

بر اساس گزارش‌های به دست آمده ماسک‌های جدید دیزنی اصلاً شبیه ماسک‌های معمولی نیستند. در واقع دیزنی سعی کرده که با چاپ تصاویر شخصیت‌های معروفش از جمله Star Wars, Marvel,Pixar شخصیت منحصرفردی به ماسک‌های تولیدی این شرکت ببخشد.

اما این تمام ماجرا نیست. دیزنی از طریق بنیاد کمک‌های بشردوستانه MedShare یک میلیون ماسک هم به جوامع تحت حمایت این بنیاد اهدا خواهد کرد. به علاوه به گفته دیزنی مبلغی تا یک میلیون دلار از سود حاصل از فروش این ماسک‌ها تا انتهای ماه سپتامبر به این بنیاد بشردوستانه داده می‌شود. با این تفاسیر باید از دیزنی تشکر کنیم که علاوه بر تأمین منافع شخصی خود به جلوگیری از بحران کرونا هم کمک شایانی کرده‌است.

در این میان ماسک‌های پارچه‌ای شخصیت‌های آنا و السا از انیمیشن معروف فروزن، وودی و بازلایتیر از انیمیشن داستان اسباب بازی، انتقام جویان، آر 2 دی 2 و بیبی یودا بر اساس نظریات CDC طراحی شده‌اند که به افراد توصیه کرده که برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در مکان‌های عمومی از ماسک‌های پارچه‌ای استفاده کنند.

دیزنی به دنبال رفع اضطرات از چهره شهرها

در همین خصوص ادوارد پارک، معاون ارشد فروشگاه دیزنی در بیانیه‌ای گفت: می‌دانیم که اکنون در بحرانی چالش برانگیز برای خانواده‌ها هستیم و همه افراد با مشاهده هر نوع ماسکی دلهره بیشتری پیدا می‌کنند. اما امیدواریم تولید ماسک‌های پارچه‌ای با استفاده از شخصیت‌های معروف و محبوب دیزنی برای افراد جامعه آسایش بیشتری ایجاد کند و تا حدودی اضطراب را از میان بردارد.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده از دیزنی، این ماسک‌ها در بسته‌های 4 تایی و با قیمت 19.99 دلار در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند و در حال حاضر برای پیش فروش در فروشگاه آنلاین دیزنی در دسترس هستند. همچنین این ماسک‌ها دارای سایزهای مختلف از جمله سایز کودکان هستند. بر اساس بیانیه منتشر شده در وبسایت فروشگاه دیزنی، این شرکت امیدوار است که ماسک‌ها تا 15 ماه جولای در دسترس علاقمندان باشند. در همین حال چارلز ردینگ مدیرعامل MedShare هم در بیانیه‌ای گفته کمک‌های بشردوستانه دیزنی تأثیر شگرفی در جوامع تحت حمایت ما خواهند داشت.

https://mag.charkhoneh.com/8926
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *