رینگ از به روز رسانی قابلیت‌های زنگ تصویری خود خبر داده‌است

مجله چارخونه » فناوری » خانه هوشمند » رینگ از به روز رسانی قابلیت‌های زنگ تصویری خود خبر داده‌است
رینگ از به روز رسانی قابلیت‌های زنگ تصویری خود خبر داده‌است
فهرست محتوا

تا به امروز 6 سال از رونمایی از اولین زنگ درب تصویری توسط شرکت رینگ گذشته است و حالا این شرکت درصدد گسترش قابلیت‌های این زنگ برآمده است. به روز رسانی جدید این زنگ قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی اچ دی را تا 1080P در اختیار کاربران قرار داده است که این میزان به نسبت نسخه قبلی که فقط از تصاویر ویدئویی تا 720P پشتیبانی می‌کرد، رقم بالایی به شمار می رود. به علاوه بهبود زیادی در کیفیت تصاویر دید در شب دوربین حاصل شده‌است. همچنین ویژگی تنظیم مناطق مورد نظر به صورت متحرک و مجزا کردن محدوده حریم خصوصی هم قابلیت جالب دیگری است که به کاربران اجازه می‌دهد برخی محدوده‌های شخصی خود را از دید دوربین مجزا کنند. به بیان دیگر این خصوصیت به کاربران اجازه می‌دهد که مناطق مورد نظر خود را برای ضبط تصاویر به دوربین دستگاه معرفی کنند.

زنگی با قابلیت تغذیه از منبع باتری، برق شهری یا سلول‌های خورشیدی

به گزارش مجله چارخونه، نسخه جدید زنگ‌های شرکت رینگ قابلیت‌های مناسب دیگری هم دارد. به عنوان مثال کاربران می‌توانند منبع تغذیه این زنگ را به دلخواه خود انتخاب کنند. مثلا می‌توانند از نوع باتری خور آن استفاده کنند و یا از دستگاهی سیم دار با قابلیت تغذیه از منبع برق شهری بهره ببرند. البته استفاده از شارژر خورشیدی جدید رینگ هم راه حل جالبی است. این شارژر که در کنار زنگ نصب می‌شود انرژی مورد نظر خود را در طول روز از خورشید دریافت می‌کند و به دستگاه مورد نظر می‌رساند. به علاوه شارژر خورشیدی رینگ قابلیت سازگار شدن با این دستگاه زنگ جدید را هم دارد و گویا برای همین منظور تولید شده‌است.

پس از این که 6 سال پیش اولین زنگ تصویری توسط رینگ رونمایی شد، این شرکت تا به امروز توجه خود را بیشتر به محصولات امنیتی گران‌تر خود از جمله زنگ درب تصویری 3 که به تازگی رونمایی شده و دستگاه هشدار امنیتی معطوف کرده‌است که هر دو این محصولات با قیمت 200 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. بنابراین به روز رسانی جدید زنگ‌های تصویری این شرکت راهی مقرون به صرفه‌تر برای استفاده از فناوری‌های جدید این شرکت توسط کاربران به شمار می‌رود. البته ناگفته نماند ممکن است رینگ برای فروش محصولات خود با مشکلاتی روبه‌رو شود.

در حقیقت پس از آن‌که در سال 2018 برخی مسائل امنیتی کاربران به مخاطره افتاد این شرکت که متعلق به آمازون است در سال‌های بعد با واکنش شدیدتری مواجه شد. گویا مشخص شده بود که پلیس و سایر مقامات قضایی به برخی داده‌های کاربران رینگ دسترسی داشته‌اند که این امر منجر به نگرانی‌هایی برای طرفداران حفظ حریم شخصی کاربران شده بود.

https://mag.charkhoneh.com/9065
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *