نقد و بررسی بازی کلماتور؛ سخت‌ترین بازی درمیان بازی‌های واژه‌سازی!

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » نقد و بررسی بازی کلماتور؛ سخت‌ترین بازی درمیان بازی‌های واژه‌سازی!
نقد و بررسی بازی کلماتور؛ سخت‌ترین بازی درمیان بازی‌های واژه‌سازی!
دانلود بازی کلماتور
فهرست محتوا

شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که بازی‌های مختلفی روی گوشی‌شان نصب کرده‌اند؟ یا ترجیح می‌دهید فضای موبایل‌تان با داده‌های دیگری پر شود؟ درهرصورت به شما دانلود و نصب بازی کلماتور را پیشنهاد می‌کنیم. دانلود بازی کلماتور اطلاعات و هوش شما را به‌چالش می‌کشد. این بازی رقابت آنلاین واژه‌سازی است که اطلاعات‌عمومی شما را نیز افزایش می‌دهد. درادامه این بازی را به شما معرفی می‌کنیم؛ پس برای نصب و دانلود بازی کلماتور با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود بازی کلماتور

دانلود بازی کلماتور با حجم 38 مگابایت انتخاب خوبی برای گوشی‌هایی با حافظه کم محسوب می‌شود. این بازی ایرانی زمینه رقابت شما با دوستان‌تان یا رقیب‌های تصادفی را فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید علاوه‌بر اجرای بازی کلماتور در گفتگوهای گروهی یا چت با رقبای‌تان نیز شرکت داشته باشید. بازی کلماتور در بخش‌های فروشگاه، دوستان، رقابت، حروف و رتبه‌بندی ساخته شده است.

رقابت

بخش رقابت اصلی‌ترین قسمت بازی کلماتور است! این بخش در سه گزینه ساده، دو نفره و چهار نفره اجرا می‌شود. اگر گزینه ساده را انتخاب کنید، حریف شما سیستم برنامه‌نویسی‌شده کلماتور خواهد بود. در غیراین‌صورت با سایر اعضای کلماتور رقابت می‌کنید. شیوه اجرای بازی به این‌شکل است که شما باید بااستفاده از حروفی که دارید، کلمه بسازید. زمان محدودی بین سه تا چهار دقیقه تعیین می‌شود تا بازیکن‌ها در این مدت توانایی خود را بسنجند. هر بازیکن مجموعه‌ای از حروف روی سنگ‌هایی جداگانه دراختیار دارد. سمت راست هر سنگ امتیاز آن حرف نوشته شده است. شما به‌کمک آن حروف کلمه‌ای می‌سازید و مجموع امتیاز حروف به شما امتیاز نهایی کلمه را می‌دهد. مجموع امتیاز کلمه‌ها نیز، نشان‌دهنده میزان موفقیت شما در هرچالش است. هرچه امتیازتان بیشتر باشد، درپایان جام‌های بیشتری به‌دست می‌آورید.

پس از پشت‌سر گذاشتن چالش، متناسب با امتیازتان، صندوقی از جایزه می‌گیرید. این صندوق به شما ستاره‌هایی برای ارتقای سطح بازی‌ها، چند سکه و حروف تازه‌تر می‌دهد. گاهی حروفی که از صندوق گرفته‌اید، در مجموعه حروف شما وجود داشته‌اند. تفاوت اصلی در این است که حروف جدید امتیاز بیشتری دارند و باعث پیشرفت بیشتر شما در بازی کلماتور می‌شوند. در بازی کلماتور علاوه‌بر به‌چالش کشیدن خود، می‌توانید کلمات انتخابی سایر بازیکنان را ببینید تا ذهن‌تان برای رقابت‌های بعدی آماده‌تر شود.

این بازی شاید درظاهر ساده و آسان باشد؛ اما کلماتور از آنچه فکر می‌کنید، سخت‌تر است! اگر در مسابقه کلماتور پیروز نشوید، بخشی از جام‌هایتان را ازدست می‌دهید و هیچ صندوقی به‌دست نمی‌آورید. البته در بخش رقابت با کلیک روی آیکون صندوق رایگان، چند جایزه شامل سکه، حرف جدید و ارتقای حروف دریافت خواهید کرد. صندوق رایگان فقط یک‌بار در هر24 ساعت فعال می‌شود.

حساب‌کاربری

برای خود نام‌کاربری و تصویر مشخص کنید تا حریف‌تان با شما آشنا شود. این بخش گزارشی از تعداد بازی‌ها، تعداد بردها و بالاترین امتیازتان را نیز ارائه می‌دهد. روی آیکون چرخ‌دنده ضربه بزنید تا بازی کلماتور را شخصی‌سازی کند. فعال‌سازی موسیقی بازی، تنظیمات درخواست دوستی و گفتگو با بازیکنان، تغییر تصویر پروفایل و نام کاربری در این بخش انجام می‌شود. با اتصال اکانت گوگل به بازی کلماتور میزان پیشرفت‌تان در این بازی را ببینید. برای تغییر تصویر پروفایل می‌توانید انواع فرم صورت، چشم، سبیل، دهان، عینک و… را در این بخش انتخاب کنید. برخی از مدل‌هایی که برای تصویر پروفایل قرار داده شده‌اند، فقط با پرداخت سکه امکان‌پذیر است.

حروف

حروفی که در بازی کلماتور پیدا می‌کنید در چهار گروه معمولی، کمیاب، حماسی و افسانه‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. حروف معمولی حروفی هستند که کلمه‌سازی با آن‌ها راحت‌تر است. همچنین ساخت واژه با حروف کمیاب، حماسی و افسانه‌ای به‌ترتیب شما را به دردسر بیشتری می‌اندازد. امتیاز این حروف نیز به‌همین ترتیب بیشتر خواهد بود. برای مثال حرف الف دو امتیاز دارد؛ درحالی‌که حرف ظ تا 30 امتیاز را به‌خود اختصاص می‌دهد. این حروف با رنگ‌های سفید، سبز، بنفش و رنگین‌کمانی ازهم جدا می‌شوند.

فروشگاه

گاهی برای شرکت در رقابت‌های بازی کلماتور و بازکردن صندوق‌ها نیاز به سکه دارید. اگر ذخیره سکه‌های ‌شما کم‌تر از میزان لازم است، سری به بخش فروشگاه بزنید. این قسمت به‌طور جداگانه سکه و الماس بنفش را با قیمتی بین دو تا 50 هزارتومان می‌فروشد. اگر قصد خرید ندارید، با لمس آیکون تبلیغات سکه و الماس بنفش رایگان بگیرید. هر تبلیغ 20 سکه به شما می‌دهد و اگر 10 تبلیغ را پشت‌سر هم ببینید، دو الماس بنفش هدیه می‌گیرید. این الماس‌ها برای دریافت جایزه‌های بیشتر از صندوق‌ها به‌کار می‌آیند.

سخن پایانی

بازی ایرانی کلماتور بهترین گزینه درمیان بازی‌های حوزه کلمه و دانستنی‌ها محسوب می‌شود. شما در بازی کلماتور با رقیب‌های سرسختی مسابقه می‌دهید که به‌سختی می‌توان از پس مهارت‌شان برآمد! برای دانلود و نصب بازی کلماتور می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code کمک بگیرید.

 

https://mag.charkhoneh.com/9109
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *