نقد و بررسی برنامه Visit؛ ساختمان پزشکان در خانه شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » پزشکی » نقد و بررسی برنامه Visit؛ ساختمان پزشکان در خانه شما!
نقد و بررسی برنامه Visit؛ ساختمان پزشکان در خانه شما!
دانلود برنامه Visit
فهرست محتوا

یکی از آرزوهایی که همیشه برای یکدیگر می‌کنیم، این است که هیچ‌وقت درگیر بیماری و رفت‌وآمد به مراکز درمانی نشوند. اما گاهی به هردلیلی گذرمان به مطب دکتر می‌افتد. مشکل سخت وقت‌ گرفتن از پزشک، تحمل ترافیک و آلودگی هوا، ساعت‌ها منتظر ماندن در اتاق انتظار و… همه از مشکلاتی است که بیشتر ما با یکی از این آن‌ها دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم. دانلود برنامه Visit راهکاری مناسب برای حل این مساله محسوب می‌شود که تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آن را طراحی و تولید کرده‌اند. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه Visit بپردازیم.

دانلود برنامه Visit

آخرین نسخه برنامه Visit را با حجم 26 مگابایت دانلود کنید. این برنامه ایرانی در حوزه پزشکی خدمات مربوط به سلامت را به خانه شما می‌آورد. در واقع مخاطبان اصلی این برنامه افرادی هستند که باتوجه به سلامت‌شان به‌سختی می‌توانند حرکت و مسیر خانه تا بیمارستان را طی کنند. برنامه Visit نسبت به سایر برنامه‌های حوزه سلامت برتری ویژه‌ای دارد‌‌؛ تنوع خدمات در Visit به‌قدری بالا است که شما را شگفت‌زده می‌کند!

برای استفاده بهینه‌تر از برنامه Visit مراحل ثبت‌نام را پشت‌سر بگذارید؛ اولین قدم برای ثبت‌نام در Visit نوشتن شماره‌ موبایل و کد فعال‌سازی است. این برنامه را در بخش‌های خانه، سفارشات، پرونده سلامت و تنظیمات طراحی کرده‌اند. کادر درمانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، برای خدمت‌رسانی بهتر دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده‌اند. شما برای استفاده از خدمات برنامه Visit نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت ندارید؛ قیمت خدمات Visit مانند سایر مراکز درمانی حضوری، محاسبه می‌شود. درنظر داشته باشید که برنامه Visit برای خدمات غیر اورژانسی به‌کار می‌آید.

خانه

انواع خدمات برنامه Visit شامل پزشکی، پرستاری، تست کرونا و توانبخشی در این بخش ارائه شده است. در بخش پزشکی باید هزینه 60 هزارتومان را برای سفارش این خدمات در منزل بپردازید. پس از مطالعه قوانین برنامه Visit و موافقت با آن تاریخ معاینه، محل دقیق خانه روی نقشه و درمانگر را انتخاب کنید. برای نهایی‌شدن سفارش‌تان باید اطلاعاتی از بیمار مانند نام، جنسیت، قد، وزن، تاریخ تولد و… را نیز در Visit وارد کنید.

البته آنچه کاربران Visit بیشتر از همه به آن نیاز دارند، خدمات پرستاری و توانبخشی است. برای خدمات پرستاری مانند تزریقات، سرم، تعویض پانسمان، سونداژ و… می‌توانید روی برنامه Visit حساب کنید! خدمات توانبخشی نیز مانند کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، ارتوپدی و… در این برنامه ارائه می‌شود.

برای ثبت این سفارش تصویری از نسخه و پشت آن را برای بخش پشتیبانی Visit بفرستید. اگر نسخه درمانی ندارید با لمس گزینه پزشک عمومی، یکی از درمانگران برای معاینه‌ به شما سر می‌زند. یکی دیگر از گزینه‌های جذاب Visit بخش تغذیه به‌حساب می‌آید. در این قسمت متخصصان تغذیه شرایط سلامتی شما را بررسی می‌کنند. دریافت رژیم‌غذایی چاقی یا لاغری، رژیم‌غذایی بیماران، رژیم‌عذایی ورزشکاران و… ازجمله این خدمات به‌شمار می‌رود. البته خدمات دیگری نیز مانند رادیولوژی، روان‌شناسی، داروهای خاص و آزمایشگاه در برنامه Visit قابل دسترس است.

پرونده سلامت

پرونده سلامت گزارشی جامع از وضعیت سلامتی شما را نمایش می‌دهد. در این گزارش همه مشخصات شما کنار نوع بیماری، نسخه پزشک، محدودیت‌ها و روند بهبودی ثبت می‌شود. بنابراین بررسی شرایط کلی بیمار بسیار آسان خواهد بود. خوشبختانه برنامه Visit از چند کاربر پشتیبانی می‌کند؛ به‌این‌ترتیب می‌توانید پرونده سلامت همه افراد خانواده را در یک برنامه گردآوری کنید. البته لازم‌ به‌ذکر است زمانی پرونده سلامت تشکیل می‌شود که اولین سفارش‌تان را در Visit ثبت کنید. پس از ارائه خدمات در محل شما، درمانگر توضیحات لازم را به پرونده سلامت اضافه می‌کند.

تست کرونا

یکی از پربازدیدترین بخش‌های برنامه Visit تست کرونا است. این مجموعه پنج تست کرونا شامل سرولوژی و آنتی‌بادی، سواپ حلق، چکاپ اولیه، روش RT-PCR و پکیج کامل تست کرونا را به مشتریانش عرضه می‌کند. برای سفارش این تست‌ها باید بودجه‌ای بین 80 تا 500 هزارتومان داشته باشید. البته بهتر است پیش از سفارش تست کرونا با درمانگر ملاقات کنید تا درصورت لزوم این تست از شما گرفته شود. خوشبختانه کادر درمانی Visit در هرساعت از شبانه‌روز و بدون درنظرگرفتن روزهای تعطیل آماده خدمت‌رسانی هستند.

تنظیمات

برای بررسی تراکنش‌های مالی انجام‌شده در برنامه Visit یا افزایش اعتبار مالی‌تان سری به بخش تنظیمات بزنید. همچنین در این بخش می‌توانید کاربران جدید اضافه کنید یا اطلاعات‌شان را تغییر دهید. ویرایش نشانی‌ها و تماس با تیم پشتیبانی نیز در این بخش امکان‌پذیر است.

سخن پایانی

طراحی برنامه Visit راهی آسان برای ارتباط شما با مراکز درمانی و درمانگران تلقی می‌شود. استفاده برنامه ایرانی Visit برای معلولان، جانبازان، افراد کم‌توان و… انتخابی مناسب است. به‌کمک این برنامه با پرداخت هزینه‌ای برابر با مراکز درمانی، خدماتی با همان کیفیت دریافت می‌کنید. برای دانلود برنامه Visit و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/9176
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *